Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokkare hyökkäsi maatalouden kimppuun uudessa apu lehdessä.  (Luettu 9231 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Iiro hyökkäsi ja vaati maatalouden tukia leikattavaksi kuten koko kokoomuksen väki.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Iiro antaa rahat Ville Niinistölle joka käyttää ne turvetuotannon lopetukseen.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
kannattaapi jättää tuommoset lehet tillaamati
Elämä on parasta kometiijjaa

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Vaimo toi kaupasta irtonumeron. ???
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vieläkö KM:n irtonumero tullee edullisemmaksi kuin kestotilaus?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Talojuhani

• Vieras
Iiro hyökkäsi ja vaati maatalouden tukia leikattavaksi kuten koko kokoomuksen väki.

Suomi joutuu sopeutumaan lähivuosina Euroopan romahtamiseen, mm. puoluepoliittisia aluetukia JOUDUTAAN leikkaamaan rajusti.

Iiro on oikeassa, nyt pitäisi jo kiiruusti leikata maatalouttamme pahasti vääristävät aluepoliittiset tuet pois. 

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kepuluusereiden toimesta kansalliset tuet ajettu etelässä alas.
Eikös kepuluuserit c-alueella ole koko ajan ulvoneet tasapuolisuutta.

Eikös se olisi sitä aidoimmillaan. Leikata c-alueelta ainakin edes ne a-b-tukialueelta ahnehditut tuet pois.

Joko pian c-alueella tajutaan, jotta juhlat on loppu. Kuluttaja alkaa vaatia vastinetta tukirahoillensa.

Enää ei riitä perusteluksi lähiruoka tuhannen kilometrin takaa.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eikös se olisi sitä aidoimmillaan. Leikata c-alueelta ainakin edes ne a-b-tukialueelta ahnehditut tuet pois.

Joko pian c-alueella tajutaan, jotta juhlat on loppu. Kuluttaja alkaa vaatia vastinetta tukirahoillensa.

no teitän varmaan tarttee tulla sieltä etelästä tänne alueille, missä ruokaa tuotetaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Sepedeus

• Vieras

no teitän varmaan tarttee tulla sieltä etelästä tänne alueille, missä ruokaa tuotetaan.

Ei toimi tuo yhtälö. Tulokset rupeaa näkymään. Lihan omavaraisuus on menetetty kepu/MTK maatalouspolitiikan seurauksena ;D

Mutta ei se minua haittaa, koska pärjään hyvin saksalaasella ;D

Jätkä

• Vieras

Ei toimi tuo yhtälö. Tulokset rupeaa näkymään. Lihan omavaraisuus on menetetty kepu/MTK maatalouspolitiikan seurauksena ;D

Mutta ei se minua haittaa, koska pärjään hyvin saksalaasella ;D

Aikamoisia diktaattoreita on nämä kepu ja MTK ja muut pelkkiä nössöjä. Miksi kuitenkin kaikki maatalouteen liittyvn pitää saada siunaus Brysselistä?
 Oma näkemykseni taas on se että, jokainen palkkatyössä oleva maatalouden asioista päättävä ja suunnitteleva henkilö on ollut huolissaan vain omasta palkkapussistaan ja haistattanut paskat maataloudelle.

simmo

• Vieras
Missä Avussa.Ei siinä oo,minä luin läpi.Pentti Linkolasta oli taas mielenkiintoinen juttu.

simmo

• Vieras

-----eemeli heränny talviunilta >:(

TyttöMaalta

• Vieras
Missä Avussa.Ei siinä oo,minä luin läpi.Pentti Linkolasta oli taas mielenkiintoinen juttu.

Mikä siinä Linkolassa nyt niin mielenkiintoista on? Sekö, kun se yllyttää tappamaan ihmisiä ja kannattaa massamurhia?

Että minä inhoon sitä äijää...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kepuluusereiden suuri kusetus
Unioniin liityttäessä tuotannon ei pitänyt lisääntyä, eikä siirtyä.
Mittavat c-alueen pellonraivaukset osoittavat vallan muuta.

Tukijärjestelmän piti turvata vain liittymisestä aiheutuva haitta.

Mutta sitten astui kuvaan perikepuluuserilainen ahneus.
Mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle

Joka tulee tuhoamaan maamme koko maatalouden.
Aika vaikea kotomaiselle kuluttajalle puolustella maatalouden siirtoa tundran taakse etelän maatalouden kustannuksella.

Sepedeus

• Vieras

Mikä siinä Linkolassa nyt niin mielenkiintoista on? Sekö, kun se yllyttää tappamaan ihmisiä ja kannattaa massamurhia?

Että minä inhoon sitä äijää...

Onhan Linkola sillä lailla kunnioitettava, että elää kuten opettaa. Paitsi murhaajaksi ei ole ruvennut. Sen jättää hullummille.  ;D