Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.
Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja.....
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:22:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti Siinä on vaan yks juttu. Rellapuurit kuluttaa sitä kukkaroo kans suhteellisen tasasesti. Ihan ***** sama mitkä tossut siellä on alla. Pääasia että ilmat pysyy. Jos vapina ja rynkytys häirittee ni ostaa yhen eturellepuurin hinnalla kunnon rammerin ilmajakkaran. Tietty jos kalusteet alkaa varista kopista ja kopin ulkopuolelta ni sitte.........
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:52Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:22:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti Siinä on vaan yks juttu. Rellapuurit kuluttaa sitä kukkaroo kans suhteellisen tasasesti. Ihan ***** sama mitkä tossut siellä on alla. Pääasia että ilmat pysyy. Jos vapina ja rynkytys häirittee ni ostaa yhen eturellepuurin hinnalla kunnon rammerin ilmajakkaran. Tietty jos kalusteet alkaa varista kopista ja kopin ulkopuolelta ni sitte.........Trelleporit on kulunu mun mielestä turhan nopeasti,jos vertaa Contiin.Ja Skännä:Eihän ne Trellet maksanu mitään,nehän oli Jonnikas alla jo tehtaalta tulles
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:52Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:22:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti Siinä on vaan yks juttu. Rellapuurit kuluttaa sitä kukkaroo kans suhteellisen tasasesti. Ihan ***** sama mitkä tossut siellä on alla. Pääasia että ilmat pysyy. Jos vapina ja rynkytys häirittee ni ostaa yhen eturellepuurin hinnalla kunnon rammerin ilmajakkaran. Tietty jos kalusteet alkaa varista kopista ja kopin ulkopuolelta ni sitte......... Ei olis nyyttenkään trellejä alla mutta vähän ajetut oli puoleen hintaan euromasterilla viime kesänä Muuten aivan sama mutta trellejen kanssa ei ole ollut ongelmia...
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:23:00Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:52Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:22:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti Siinä on vaan yks juttu. Rellapuurit kuluttaa sitä kukkaroo kans suhteellisen tasasesti. Ihan ***** sama mitkä tossut siellä on alla. Pääasia että ilmat pysyy. Jos vapina ja rynkytys häirittee ni ostaa yhen eturellepuurin hinnalla kunnon rammerin ilmajakkaran. Tietty jos kalusteet alkaa varista kopista ja kopin ulkopuolelta ni sitte......... Ei olis nyyttenkään trellejä alla mutta vähän ajetut oli puoleen hintaan euromasterilla viime kesänä Muuten aivan sama mutta trellejen kanssa ei ole ollut ongelmia...On sekin näky jos tohon sun avan holvikirkkoristukseen asentas rellebuurit.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:23:03Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:23:00Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:52Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:22:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Yksi kaveri sanoi, että nosti tratkorin ronkan ylös ja mittas että 20mm oli heitto renkaassa. Laittoi kulmahiomakoneen maata vasten ja siirteli sitä eteenpäin ettei ollut enään heittoa ja pompottaminen loppui.Kuka tässä voitti? Rengas kauppias ja kuski. Isäntä, koska kuski ajaa enemmän/mieluummin ja tr säästyy rasittavalta kuormitukselta.Kuka hävisi? Isäntä: 3h tasapainotus ja lyhyempi renkaanvaihtoväli. Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti Siinä on vaan yks juttu. Rellapuurit kuluttaa sitä kukkaroo kans suhteellisen tasasesti. Ihan ***** sama mitkä tossut siellä on alla. Pääasia että ilmat pysyy. Jos vapina ja rynkytys häirittee ni ostaa yhen eturellepuurin hinnalla kunnon rammerin ilmajakkaran. Tietty jos kalusteet alkaa varista kopista ja kopin ulkopuolelta ni sitte......... Ei olis nyyttenkään trellejä alla mutta vähän ajetut oli puoleen hintaan euromasterilla viime kesänä Muuten aivan sama mutta trellejen kanssa ei ole ollut ongelmia...On sekin näky jos tohon sun avan holvikirkkoristukseen asentas rellebuurit. Tuplais hinnan komiasti Mitakset edessä ja takana halvimmat renkaat mitä vianorilla oli ja sisäkummitkin on niin paksua kumia että asentajakin sanos etteihän nää päälikumeja edes tarvii Ja ovat ihme kyllä pyöreät....
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:23:00Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:52Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:22:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Yksi kaveri sanoi, että nosti tratkorin ronkan ylös ja mittas että 20mm oli heitto renkaassa. Laittoi kulmahiomakoneen maata vasten ja siirteli sitä eteenpäin ettei ollut enään heittoa ja pompottaminen loppui.Kuka tässä voitti? Rengas kauppias ja kuski. Isäntä, koska kuski ajaa enemmän/mieluummin ja tr säästyy rasittavalta kuormitukselta.Kuka hävisi? Isäntä: 3h tasapainotus ja lyhyempi renkaanvaihtoväli. Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti Siinä on vaan yks juttu. Rellapuurit kuluttaa sitä kukkaroo kans suhteellisen tasasesti. Ihan ***** sama mitkä tossut siellä on alla. Pääasia että ilmat pysyy. Jos vapina ja rynkytys häirittee ni ostaa yhen eturellepuurin hinnalla kunnon rammerin ilmajakkaran. Tietty jos kalusteet alkaa varista kopista ja kopin ulkopuolelta ni sitte......... Ei olis nyyttenkään trellejä alla mutta vähän ajetut oli puoleen hintaan euromasterilla viime kesänä Muuten aivan sama mutta trellejen kanssa ei ole ollut ongelmia...On sekin näky jos tohon sun avan holvikirkkoristukseen asentas rellebuurit.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:52Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:22:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Yksi kaveri sanoi, että nosti tratkorin ronkan ylös ja mittas että 20mm oli heitto renkaassa. Laittoi kulmahiomakoneen maata vasten ja siirteli sitä eteenpäin ettei ollut enään heittoa ja pompottaminen loppui.Kuka tässä voitti? Rengas kauppias ja kuski. Isäntä, koska kuski ajaa enemmän/mieluummin ja tr säästyy rasittavalta kuormitukselta.Kuka hävisi? Isäntä: 3h tasapainotus ja lyhyempi renkaanvaihtoväli. Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti Siinä on vaan yks juttu. Rellapuurit kuluttaa sitä kukkaroo kans suhteellisen tasasesti. Ihan ***** sama mitkä tossut siellä on alla. Pääasia että ilmat pysyy. Jos vapina ja rynkytys häirittee ni ostaa yhen eturellepuurin hinnalla kunnon rammerin ilmajakkaran. Tietty jos kalusteet alkaa varista kopista ja kopin ulkopuolelta ni sitte......... Ei olis nyyttenkään trellejä alla mutta vähän ajetut oli puoleen hintaan euromasterilla viime kesänä Muuten aivan sama mutta trellejen kanssa ei ole ollut ongelmia...
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.05.12 - klo:22:46Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Yksi kaveri sanoi, että nosti tratkorin ronkan ylös ja mittas että 20mm oli heitto renkaassa. Laittoi kulmahiomakoneen maata vasten ja siirteli sitä eteenpäin ettei ollut enään heittoa ja pompottaminen loppui.Kuka tässä voitti? Rengas kauppias ja kuski. Isäntä, koska kuski ajaa enemmän/mieluummin ja tr säästyy rasittavalta kuormitukselta.Kuka hävisi? Isäntä: 3h tasapainotus ja lyhyempi renkaanvaihtoväli. Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti Siinä on vaan yks juttu. Rellapuurit kuluttaa sitä kukkaroo kans suhteellisen tasasesti. Ihan ***** sama mitkä tossut siellä on alla. Pääasia että ilmat pysyy. Jos vapina ja rynkytys häirittee ni ostaa yhen eturellepuurin hinnalla kunnon rammerin ilmajakkaran. Tietty jos kalusteet alkaa varista kopista ja kopin ulkopuolelta ni sitte.........
Lainaus käyttäjältä: SKN - 29.05.12 - klo:22:44Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Yksi kaveri sanoi, että nosti tratkorin ronkan ylös ja mittas että 20mm oli heitto renkaassa. Laittoi kulmahiomakoneen maata vasten ja siirteli sitä eteenpäin ettei ollut enään heittoa ja pompottaminen loppui.Kuka tässä voitti? Rengas kauppias ja kuski. Isäntä, koska kuski ajaa enemmän/mieluummin ja tr säästyy rasittavalta kuormitukselta.Kuka hävisi? Isäntä: 3h tasapainotus ja lyhyempi renkaanvaihtoväli. Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja..... Parissa koneessa on goodyearit ollut ja niillä kun ajoi 30km tiellä niin se vastasi päivää linnanmäellä... Continentalit tahtoo myös nylpyttää... Mutta trelleborgit on kaikki tähän mennessä kulkeneet tasaisesti
Lainaus käyttäjältä: SamiT - 29.05.12 - klo:22:39Joskus monta vuotta sitten kävin Huittisten Euromasterilla Barumit pyöristyttämässä, ei maksanut paljoa eikä kestänyt kauaa. Ihan yksinkertainen laite oli heillä tähän hommaan. Yllättävän pieni heitto aiheutti hyppimistä, renkaan koko oli mun koneessa 520/70-R38 ja malli Barum ar-70. Laitteistoa tähän ongelmaan löytyy isommilta rengasliikkeiltä.Yksi kaveri sanoi, että nosti tratkorin ronkan ylös ja mittas että 20mm oli heitto renkaassa. Laittoi kulmahiomakoneen maata vasten ja siirteli sitä eteenpäin ettei ollut enään heittoa ja pompottaminen loppui.Kuka tässä voitti? Rengas kauppias ja kuski. Isäntä, koska kuski ajaa enemmän/mieluummin ja tr säästyy rasittavalta kuormitukselta.Kuka hävisi? Isäntä: 3h tasapainotus ja lyhyempi renkaanvaihtoväli. Jättää ne petlakset, kutlakset ja paarumit sinne varastoon ja ostaa kutikat tai trellepuurit. Ei tarvi sorvata uusia kummeja.....