jaa ks-ketju poistettu. how fuckin' sweet.
tässä taudinajon yhteydessä äsken kuvattua amarilloa parin kuvan pituusesimerkillä täysin ruiskuttamaton vs rikat ja sonis 0.15 ja typpiliuos ja nyt taudit comet pro 0.4 + prosaro 0.3 + juventus 0.1 + decis mega (maatilan mikälienönnönnöö) 0.15 ja typpiliuos 13 L/ha. sääskiä lenteli hieman ja sit yks isompi sarvipää mihin decis ei riitä vaan tarvitaan vähintään .243 win ja silläkin juoksee.
ylempi on savisemmalta kappaleelta saarekkeen reunasta minne ei ihan urasta yllä ja takas ei kiinnosta tulla. valmistuukin joskus ku saa vaan aamuauringot. tähkät on varsinkin pääversoissa aika paljon korkeemmalla. pelkän soniksen menettäneessä ero on ehkä puolet. soniksen saanut on tasasempaa pituudeltaan ja jämäkkää.
jotenkin noi savisemman maa viljat on harvoja. koskee mulla myös aikasta ohraa paikoin. alkulämpö oli liian kiivas ja versominen jäi huonoksi. vesikin tuli kai myöhään sitten. toiselle lohkolle vaihtaessa ajoin magnifikkien ohi ja kyllä ne on amarettoo tiheempiä näkee ottallaankin. alleviivataan siis edeleen kalenterin kulman merkintää: lisää siementä. vehnää 750 kpl neliölle savella. oon hiukan pudottanu ja meinannu et pää tulis isommaks mut paskan nakit.
tää jokirannan multavampi kappale on tiheempää ku siellä pensoo. tällä lohkolla en vaihtais varsinkaan näin ennen ukkossateita tohon pitempään versioon, joka jäi metrin levyisenä keskelle lohkoa kun olin kolmesti käyny jokirannassa. nätin näköstä ja jotenkin komeempaa kun on pitkää mut tarvii hukkis lenkillä oikein laskea että onko se vaan harhaa eli tähkät lienee kuitenkin samanlaisia.
täss viä alkuviikon kuva miltä amaretto näyttää kokemäen perunamaissa. lippulehti paksu ku viikon hinkattu meisseli. paluu takaisin saven ääreen oli totinen.