Siinä on varmaan paluu tankkiin, sarjaliitäntä ja esiohjauksenpaluu. Tuon sarjaliitännältä (mistä tulee öljyä vaikkei käytä mitään liikettä) tulevan öljyn voit ajaa venttiililohkostakin läpi ja noi loput suoraan suoraan tankkiin. Esiohjauksen kahvat jäykistyvät jos on vastapainetta.
Lainaus käyttäjältä: Masinisti - 08.05.12 - klo:10:59Siinä on varmaan paluu tankkiin, sarjaliitäntä ja esiohjauksenpaluu. Tuon sarjaliitännältä (mistä tulee öljyä vaikkei käytä mitään liikettä) tulevan öljyn voit ajaa venttiililohkostakin läpi ja noi loput suoraan suoraan tankkiin. Esiohjauksen kahvat jäykistyvät jos on vastapainetta.Esiohjauksen paluu onkin selvä. Nuo venttiililohkosta lähtevät kaksi "paluuta" on nyt t-liittimellä yhdistetty ennen pikaliitintä..Vaikuttaako venttiilipöydänkin paluun vastapaine kahvoihin vai pelkästään kahvojen paluuletkun vastapaine?
Lainaus käyttäjältä: volkkari - 08.05.12 - klo:12:50Lainaus käyttäjältä: Masinisti - 08.05.12 - klo:10:59Siinä on varmaan paluu tankkiin, sarjaliitäntä ja esiohjauksenpaluu. Tuon sarjaliitännältä (mistä tulee öljyä vaikkei käytä mitään liikettä) tulevan öljyn voit ajaa venttiililohkostakin läpi ja noi loput suoraan suoraan tankkiin. Esiohjauksen kahvat jäykistyvät jos on vastapainetta.Esiohjauksen paluu onkin selvä. Nuo venttiililohkosta lähtevät kaksi "paluuta" on nyt t-liittimellä yhdistetty ennen pikaliitintä..Vaikuttaako venttiilipöydänkin paluun vastapaine kahvoihin vai pelkästään kahvojen paluuletkun vastapaine?Kahvojen paluussa ei saa olla yhtään vastapainetta, eli älä yhdistä sitä enää noihin muihin. Parempi pistää kokonaan eri reiästä tankkiin.