Vanhemmat jakajapumpulliset tdi:t ylivoimaisesti kestävempiä sen ajan henkilöautojen moottoreita(1993-2004).
1.9 90hv:sta 291hv repäisseenä tuo on kokemukseen perustuva, nykyisessä 2.5:ssa vain 245hv ja ajettu vasta 350tkm
Tuo T5 mallin 2.5 transportteri olisi pitänyt kieltää maahantuojan toimesta, semmonen viritelmä on että ei kyllä muut osaa samanlaista sötöstä tehdä, ratas jakopää jossa öljytilassa vesipumppu yms.
Volvoja taksista jääneinä, ennätys 2.5tdi:llä 980tkm ilman moottorin avaamista, ei mahtaisi japanilaiset kestää samanlaista
Avensis -08 2l d4d 112tkm ja moottori vaihtoon, -11 2l d4d, 80tkm kytkin ja vauhtipyörä, samalla etuapurunko ja kaikki iskarit ja jouset, 100tkm egr jumissa ja halvaantui tielle, etuoven pintapelti halki kanttauksen kohdalta
170tkm ja taas kytkin ja vauhtipyörä
Suorastaan säälin jotka ovat erehtyneet ostamaan nykymallin avensiksen
