Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Urakointi-uutiset.  (Luettu 43369 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Urakointi-uutiset.
JES!!

 Toimittaja Pentin navigaattori ei ole sittenkään hukkunut!


 Uusimmassa aviisissa viitataan tapaukseen jo pääkirjoituksessa ja heti seuraavalla sivulla on tuo kätevä mittasuhteet lahjomattomasti paljastava laite. Toivottavasti ei kuvissa oleva valssimylly imaise tuotetta kitaansa, tosin vehkeen omistaja kertoo koneita löytyvän pöytälaatikosta samanlaisia lisää, vaikka lehmät söisivät entisen.

 Kiitos! Nyt voimme huojentunein mielin keskittyä satokauteen 2012 ja odottaa kunnes seuraava numero kolahtaa postilaatikkoon. Hyvää juhannusta Sepolle ja kaikille lehden lukijoille!

 T: Suomen maanviljelijät.

mutta voimmeko luottaa että kyseinen kommunikaattori ei ole väärennös mittasuhteita myöden :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Urakointi-uutiset.
 Kentältä kuului suru-uutinen.. Uusi julkaisu on jälleen, yllätys-yllätys, ilman Sepon kommunikaattoria. Oli se pettymys suuri minullekin, kun selasin lehden kuvat tarkasti läpi. Ei löydy , ei! Tuli vähän surullinen olo.  :( :(
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: Urakointi-uutiset.
Minäpä koin tänään yllätyksen kun laatikossaoli postin kantamana täppäri-uutiset.

On se hienoa että minutkin taas traktorin vaihdon myötä luokitellaan ainakin muutaman vuoden potentiaaliseksi ammatti täpinöitsijäksi.   8)  ::)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Urakointi-uutiset.
Minäpä koin tänään yllätyksen kun laatikossaoli postin kantamana täppäri-uutiset.

On se hienoa että minutkin taas traktorin vaihdon myötä luokitellaan ainakin muutaman vuoden potentiaaliseksi ammatti täpinöitsijäksi.   8)  ::)
Mikähän se ikäraja traktorilla olikaan että TäpTäp-uutiset automaattisesti lähetetään? Pitäisikö alkaa huolestumaan...  ::)
Nothing is Something Worth Doing

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: Urakointi-uutiset.
Minäpä koin tänään yllätyksen kun laatikossaoli postin kantamana täppäri-uutiset.

On se hienoa että minutkin taas traktorin vaihdon myötä luokitellaan ainakin muutaman vuoden potentiaaliseksi ammatti täpinöitsijäksi.   8)  ::)
Mikähän se ikäraja traktorilla olikaan että TäpTäp-uutiset automaattisesti lähetetään? Pitäisikö alkaa huolestumaan...  ::)
20v     ::)

Viimeksi muokattu: 28.11.12 - klo:22:27 kirjoittanut bouli

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Urakointi-uutiset.
Minäpä koin tänään yllätyksen kun laatikossaoli postin kantamana täppäri-uutiset.

On se hienoa että minutkin taas traktorin vaihdon myötä luokitellaan ainakin muutaman vuoden potentiaaliseksi ammatti täpinöitsijäksi.   8)  ::)
Mikähän se ikäraja traktorilla olikaan että TäpTäp-uutiset automaattisesti lähetetään? Pitäisikö alkaa huolestumaan...  ::)
20v     ::)
No, kyllä tässä sitten vielä 4-5 vuotta pysytään jakelulistalla... Nou paniikki, vaikka painetta kattilaan lyödään näinkin merkittävän aviisin toimesta.
Nothing is Something Worth Doing

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Urakointi-uutiset.
JES!!
 Uusimmassa aviisissa viitataan tapaukseen jo pääkirjoituksessa ja heti seuraavalla sivulla on tuo kätevä mittasuhteet lahjomattomasti paljastava laite.

mutta voimmeko luottaa että kyseinen kommunikaattori ei ole väärennös mittasuhteita myöden :o

Kaikki voikin olla suurta (tai siis pientä) valhetta.

http://www.youtube.com/watch?v=wMVMHNG68m8


landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Urakointi-uutiset.
Minäpä koin tänään yllätyksen kun laatikossaoli postin kantamana täppäri-uutiset.

On se hienoa että minutkin taas traktorin vaihdon myötä luokitellaan ainakin muutaman vuoden potentiaaliseksi ammatti täpinöitsijäksi.   8)  ::)
Mikähän se ikäraja traktorilla olikaan että TäpTäp-uutiset automaattisesti lähetetään? Pitäisikö alkaa huolestumaan...  ::)
En tiedä, mutta naapurin kaksivuotiaalle kuskille lehti lähetetään.  Edellisen sivut olivatkin jo taas liimaantuneet toisiinsa kaurapuurolla. Lehti on siis tärkeä painos sukupolvelta toiselle ja kolmannellekkin. Eteenkin kolmannelle.

Highlander

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 418
Vs: Urakointi-uutiset.
Minäpä koin tänään yllätyksen kun laatikossaoli postin kantamana täppäri-uutiset.

On se hienoa että minutkin taas traktorin vaihdon myötä luokitellaan ainakin muutaman vuoden potentiaaliseksi ammatti täpinöitsijäksi.   8)  ::)
Mikähän se ikäraja traktorilla olikaan että TäpTäp-uutiset automaattisesti lähetetään? Pitäisikö alkaa huolestumaan...  ::)
20v     ::)

No hitsiläinen ei varmaan Valtraa luokitella sitten traktoriksi kun mulle ei tule sellasta laatu lehteä. Vaikka mulla pitäs olla kaksikin alle 10 vuotiasta. Isäukon aikoihin kyllä vielä tuli. Pitääkös sitä ostaa sitten joku oikea traktori? Vai? Mutta jospa ne tietääkin ettei se osta kuitenkaan just mitään niin turha sille on saunan sytykkeitä lähetellä.  >:(

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Urakointi-uutiset.
No hitsiläinen ei varmaan Valtraa luokitella sitten traktoriksi kun mulle ei tule sellasta laatu lehteä. Vaikka mulla pitäs olla kaksikin alle 10 vuotiasta.

Lehdessä luki että se toimitetaan kaikille traktoriammattilaisille.   ;)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Urakointi-uutiset.
No hitsiläinen ei varmaan Valtraa luokitella sitten traktoriksi kun mulle ei tule sellasta laatu lehteä. Vaikka mulla pitäs olla kaksikin alle 10 vuotiasta.

Lehdessä luki että se toimitetaan kaikille traktoriammattilaisille.   ;)

 Miksi sitten minullekin tulee, vaikka ei ole edes rahoitusyhtiöiden koneita? Luulis että tositäppärillä olis kaikki vehkeet vekseli-vetoisia...  ;D ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

PeePeeProduction

  • Vieras
Vs: Urakointi-uutiset.
Minäpä koin tänään yllätyksen kun laatikossaoli postin kantamana täppäri-uutiset.

On se hienoa että minutkin taas traktorin vaihdon myötä luokitellaan ainakin muutaman vuoden potentiaaliseksi ammatti täpinöitsijäksi.   8)  ::)
Mikähän se ikäraja traktorilla olikaan että TäpTäp-uutiset automaattisesti lähetetään? Pitäisikö alkaa huolestumaan...  ::)
20v     ::)

No hitsiläinen ei varmaan Valtraa luokitella sitten traktoriksi kun mulle ei tule sellasta laatu lehteä. Vaikka mulla pitäs olla kaksikin alle 10 vuotiasta. Isäukon aikoihin kyllä vielä tuli. Pitääkös sitä ostaa sitten joku oikea traktori? Vai? Mutta jospa ne tietääkin ettei se osta kuitenkaan just mitään niin turha sille on saunan sytykkeitä lähetellä.  >:(

UrakointiUutiset edustaa puffilehteä parhaimmillaan. Kun toisella sivulla kehutaan jotakin rautaista rotiskoa maasta taivaaseen, niin kas viimeistään seuraavalla sivulla on kyseisen firman ilmoitus ja monesti melko suurena. Harvoin on kritiikkiä mitään konetta kohtaan, pienilläkin koneilla saadaan valtavia työsaavutuksia joskus. Ja rehuntallaus aumalla tai siilossa lienee jo kaikille lukutaidon omaaville aika selvää? Yhteistä kaikille kirjoituksille on, että hommat joutuu, koneet toimii, varaosia saa ja menee sekä rahaakin tulee.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Urakointi-uutiset.
Minäpä koin tänään yllätyksen kun laatikossaoli postin kantamana täppäri-uutiset.

On se hienoa että minutkin taas traktorin vaihdon myötä luokitellaan ainakin muutaman vuoden potentiaaliseksi ammatti täpinöitsijäksi.   8)  ::)
Mikähän se ikäraja traktorilla olikaan että TäpTäp-uutiset automaattisesti lähetetään? Pitäisikö alkaa huolestumaan...  ::)
20v     ::)

No hitsiläinen ei varmaan Valtraa luokitella sitten traktoriksi kun mulle ei tule sellasta laatu lehteä. Vaikka mulla pitäs olla kaksikin alle 10 vuotiasta. Isäukon aikoihin kyllä vielä tuli. Pitääkös sitä ostaa sitten joku oikea traktori? Vai? Mutta jospa ne tietääkin ettei se osta kuitenkaan just mitään niin turha sille on saunan sytykkeitä lähetellä.  >:(

UrakointiUutiset edustaa puffilehteä parhaimmillaan. Kun toisella sivulla kehutaan jotakin rautaista rotiskoa maasta taivaaseen, niin kas viimeistään seuraavalla sivulla on kyseisen firman ilmoitus ja monesti melko suurena. Harvoin on kritiikkiä mitään konetta kohtaan, pienilläkin koneilla saadaan valtavia työsaavutuksia joskus. Ja rehuntallaus aumalla tai siilossa lienee jo kaikille lukutaidon omaaville aika selvää? Yhteistä kaikille kirjoituksille on, että hommat joutuu, koneet toimii, varaosia saa ja menee sekä rahaakin tulee.

 Aivan, täytyyhän ne Sepon kommunikaattorit, joita multaimen urissa ja paskakuilujen päällä kuvaillaan, jonkun maksaa. Sitäpaitsi niitä on kirjoituspöydän laatikossa lisää, jos vanhat hukkuu. Nyt tosiaan oli vissiin kaikki loppu, kun ei näkynyt. Eli mainosraha on se joka puree.  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Urakointi-uutiset.
Täppäri-Uutiset tulee kaikille vähintään tuplavuokraa maksaville.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Highlander

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 418
Vs: Urakointi-uutiset.
No hitsiläinen ei varmaan Valtraa luokitella sitten traktoriksi kun mulle ei tule sellasta laatu lehteä. Vaikka mulla pitäs olla kaksikin alle 10 vuotiasta.

Lehdessä luki että se toimitetaan kaikille traktoriammattilaisille.   ;)

Ahaa! Nyt rupes kiinnostaa, voisitko kertoa että miten minustakin tulis oikea taktoriammattilainen? Lähes samat työt tehdään samoilla koneilla kuin vuosi sitren jolloin toi opus meille tuli. Missä voisin parantaa?

Täppäri-Uutiset tulee kaikille vähintään tuplavuokraa maksaville.

 ;D

No mutta siinähän se tulikin, itse kun pyrkinyt vuokria polkemaan. Ka perskule vai onko alle satanen yksinkertainen vuokra  >:(