Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Urakointi-uutiset.  (Luettu 43465 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Urakointi-uutiset.
 Panitteko muuten merkille että uusimmassa Täpinöintiuutis-lehdessä ei ollu jo tavaramerkiksi muodostunutta Seppo Pentin Kommunikaattoria yhdessäkään valokuvassa? Jotenkin jäi valju olo ja olin vähän pettynytkin asian vuoksi. Onko Sepon puhelin mennyt rikki vai mistä kiikastaa? Eihän Urakointi-uutiset ole mitään ilman mittasuhteita ilmentävää Sepon matkapuhelinta.  Nm. Petetty.  :(
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

nakkisormi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 153
Vs: Urakointi-uutiset.
Piruvie, unohtu lukasta kotona käydessä. Saako Urakointi-uutisia tilattua itselleen vaikka ei ole maatilatoimintaa tai itseasiassa mitään siihen viittaavaakaan? Mitä maksaa?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Urakointi-uutiset.
Ei se mitään maksa, mä voin vaikka pyytää lähettämään omani sulle...  ;D Viimeisin numero meinaan tuli mulle kolmena kappaleena, välissä oli vielä valtran mainosta, maas*****a ja sun muuta niin oli postilaatikko iihan naftisti täyden tuntuinen...  :o
Nothing is Something Worth Doing

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Urakointi-uutiset.
No ei se ihme oo ettei mulle asti riitä täpinä raamattuja.
Mut oon aatellu et JD ei lasketa traktoreiks kun vielä kun talossa oli yks NH niin tuli(kylläkin piti s.postia laittaa et rupes tulee) ja nyt kun on pelkkiä deerejä niin ei taas tule. ;D
Eipä tuolla niin merkitystä.
Nii se on...

Ileh

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Vs: Urakointi-uutiset.
No ei se ihme oo ettei mulle asti riitä täpinä raamattuja.
Mut oon aatellu et JD ei lasketa traktoreiks kun vielä kun talossa oli yks NH niin tuli(kylläkin piti s.postia laittaa et rupes tulee) ja nyt kun on pelkkiä deerejä niin ei taas tule. ;D
Eipä tuolla niin merkitystä.
Mulle tuli jo junnuna (oon kai vieläkin) kun olin traktorin haltija, JD:n rekisteriotteessa. Nykyisin jo omistaja ja tulee vieläkin.

Lukemiskelpoinen aviisi  ;D

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Urakointi-uutiset.
ja sitten tulee semmoinen kui suomalainen maaseutu lehti tulee maaseudun mukana tai kylkiäisenä..

Turkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: Urakointi-uutiset.
Panitteko muuten merkille että uusimmassa Täpinöintiuutis-lehdessä ei ollu jo tavaramerkiksi muodostunutta Seppo Pentin Kommunikaattoria yhdessäkään valokuvassa? Jotenkin jäi valju olo ja olin vähän pettynytkin asian vuoksi. Onko Sepon puhelin mennyt rikki vai mistä kiikastaa? Eihän Urakointi-uutiset ole mitään ilman mittasuhteita ilmentävää Sepon matkapuhelinta.  Nm. Petetty.  :(
:D Ei oo urakointiuutiset enää entisensä...   Oliskohan irvailu menny jo Sepon ja Pentinkin korviin :)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Urakointi-uutiset.
Panitteko muuten merkille että uusimmassa Täpinöintiuutis-lehdessä ei ollu jo tavaramerkiksi muodostunutta Seppo Pentin Kommunikaattoria yhdessäkään valokuvassa? Jotenkin jäi valju olo ja olin vähän pettynytkin asian vuoksi. Onko Sepon puhelin mennyt rikki vai mistä kiikastaa? Eihän Urakointi-uutiset ole mitään ilman mittasuhteita ilmentävää Sepon matkapuhelinta.  Nm. Petetty.  :(
:D Ei oo urakointiuutiset enää entisensä...   Oliskohan irvailu menny jo Sepon ja Pentinkin korviin :)

 Seuraava havaintoväline semmonen metrin tauluviivotin, sillä voi sitten mittailla myös täpisteliän erektiot kanssa...riittää kapasiteetti, muille kuin massikka miehille, kun yks koeajaja...sonninenko tai jotain sinnepäin sanonut, oikein hyvällä puimurilla ajelun eteenoton aiheuttavan...1042 ei ole kyvykäs peli, testattu on...

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5890
Vs: Urakointi-uutiset.
Eikös se pidä nykyään tilata?

Piruvie, unohtu lukasta kotona käydessä. Saako Urakointi-uutisia tilattua itselleen vaikka ei ole maatilatoimintaa tai itseasiassa mitään siihen viittaavaakaan? Mitä maksaa?

http://www.autokanta.com/lukijapalvelu/tilaa_lehti/urakointi_uutiset/

Kauankohan tuo on ollut tilattava?  Syksyllä joskus havahduin kun kaveri puhui jotain juttua urakointiuutisista etten ole koko lehteä nähnyt ties koska viimeksi..

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Urakointi-uutiset.
pertteni kun ei taho enää kerehtä lehtie lukkea, se kun on tuossa uuvvessa keskuslämmityskattilassa niin kova imu, että melekeen postilootasta suoraan mennee uuniin...
Elämä on parasta kometiijjaa

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Urakointi-uutiset.
Eikös se pidä nykyään tilata?

Piruvie, unohtu lukasta kotona käydessä. Saako Urakointi-uutisia tilattua itselleen vaikka ei ole maatilatoimintaa tai itseasiassa mitään siihen viittaavaakaan? Mitä maksaa?

http://www.autokanta.com/lukijapalvelu/tilaa_lehti/urakointi_uutiset/

Kauankohan tuo on ollut tilattava?  Syksyllä joskus havahduin kun kaveri puhui jotain juttua urakointiuutisista etten ole koko lehteä nähnyt ties koska viimeksi..
Eiks se tule automaattisesti kaikille niille, joilla on alle 20v vanha rattori pihalla  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Muonamies

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 116
Vs: Urakointi-uutiset.
Voihan sen sieltä nettisivuilta ilmatteekskin lukasta  ::)

http://www.autokanta.com/urakointi_uutiset/kirjasto/

mah

  • Vieras
Vs: Urakointi-uutiset.
Eikös se pidä nykyään tilata?

Piruvie, unohtu lukasta kotona käydessä. Saako Urakointi-uutisia tilattua itselleen vaikka ei ole maatilatoimintaa tai itseasiassa mitään siihen viittaavaakaan? Mitä maksaa?

http://www.autokanta.com/lukijapalvelu/tilaa_lehti/urakointi_uutiset/

Kauankohan tuo on ollut tilattava?  Syksyllä joskus havahduin kun kaveri puhui jotain juttua urakointiuutisista etten ole koko lehteä nähnyt ties koska viimeksi..
Eiks se tule automaattisesti kaikille niille, joilla on alle 20v vanha rattori pihalla  ???
Niin... Jos meneekin lehti pankille, jos omistajan kohdalla onkin rahoitusyhtiö? :'(

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Urakointi-uutiset.
Eikös se pidä nykyään tilata?

Piruvie, unohtu lukasta kotona käydessä. Saako Urakointi-uutisia tilattua itselleen vaikka ei ole maatilatoimintaa tai itseasiassa mitään siihen viittaavaakaan? Mitä maksaa?

http://www.autokanta.com/lukijapalvelu/tilaa_lehti/urakointi_uutiset/

Kauankohan tuo on ollut tilattava?  Syksyllä joskus havahduin kun kaveri puhui jotain juttua urakointiuutisista etten ole koko lehteä nähnyt ties koska viimeksi..
Eiks se tule automaattisesti kaikille niille, joilla on alle 20v vanha rattori pihalla  ???
Niin... Jos meneekin lehti pankille, jos omistajan kohdalla onkin rahoitusyhtiö? :'(

Ei ilmeisesti vaikuta sekään asiaan, on/ollut pankin ja omia koneita.
Nii se on...

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5890
Vs: Urakointi-uutiset.
Eikös se pidä nykyään tilata?

Piruvie, unohtu lukasta kotona käydessä. Saako Urakointi-uutisia tilattua itselleen vaikka ei ole maatilatoimintaa tai itseasiassa mitään siihen viittaavaakaan? Mitä maksaa?

http://www.autokanta.com/lukijapalvelu/tilaa_lehti/urakointi_uutiset/

Kauankohan tuo on ollut tilattava?  Syksyllä joskus havahduin kun kaveri puhui jotain juttua urakointiuutisista etten ole koko lehteä nähnyt ties koska viimeksi..
Eiks se tule automaattisesti kaikille niille, joilla on alle 20v vanha rattori pihalla  ???
Jaaha, no sitten.
Mun "nuorimmmainenkin" on jo pari vuotta saanut vaikka viinakaupasta kirkkaita..  :-X ;)

Viimeksi muokattu: 23.04.12 - klo:17:25 kirjoittanut bouli