Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Etupääs etupäästä, etupää maas.  (Luettu 8141 kertaa)

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
Siis 160 kaiketi? 140 oli kans etupuolella, mutta paljon surkeampi viritys kuin 160. 140 oli melkoisen hitsailtava värkki ainakin vanhemminten.

Joo eikö tuo 160 oo, lyhytiskuinen ja paksu sylinteri. Naapurilla on huomattavasti vanhemmat kvernet ja tänä syksynä katkesi sylinterin päästä.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
Sanokaas valamettimiehet, minkä verran tarttee latoa rautaa nokalle 6550 haitekis, jotta saa etupään pysymään maas Kverneland ES-4:n kans. (muovisiivillä)

Tällä kertaa mulla on ihan käyttöäkin tälle tiedolle, etten tätä piruulumieles kysele.

..........804C-33T Engine by Perkins...........riittelee

Pidentää nokkaa tarpeettomasti, muuten kai käviskin.
tethering holes to their concave windings

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Nyt pitäs pysyy etupää maas...
Ratkaisu oli sitten etukuormain nokalle. Niin... on tuolle muutakin hommaa kuin vain etupainona.

Viimeksi muokattu: 10.04.08 - klo:21:06 kirjoittanut KJL

tethering holes to their concave windings