Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MTK:n jäsenmaksuperusteissa epäoikeudenmukaisuutta  (Luettu 4135 kertaa)

Talojuhani

  • Vieras
Jäsenmaksulla ei ole Simonkadulle juurikaan merkitystä, se kattaa vain muutaman prosentin Simonkadun kuluista ts. Simonkadun ei tarvitse välittää maataloustuottajien mielipiteistä.

+250

  • Vieras
Millaisen puheenvuoron käytitte yhdistyksen kokouksessa?  Siellä päätetään jäsenmaksun suuruudesta ja sen perusteista.
Puhuin maksukaton puolesta.Se jäi voimaan ja sain muutaman satasen alennuksen.
Silti maksan 500e tyhjästä >:(

Naturalis

  • Vieras
Puhuin maksukaton puolesta.Se jäi voimaan ja sain muutaman satasen alennuksen.
Silti maksan 500e tyhjästä >:(
Eikös toi ole sitten jo omaa tyhmyyttä?

Sepedeus

  • Vieras
Puhuin maksukaton puolesta.Se jäi voimaan ja sain muutaman satasen alennuksen.
Silti maksan 500e tyhjästä >:(
Eikös toi ole sitten jo omaa tyhmyyttä?

 Tyhmyydestä kuuluukin sakottaa.  ;D

simmo

  • Vieras
Paukkula säntää kohta paikalle ja valottaa teitä vapaamatkustajia asiasta. MTK ajaa tuottajan etuja kuten sopimalla TOS-maksun, jäsenmaksun suuruuden ym. jäsenen kukkarosta lähteviä osuuksia. MTK, niin suuren kuin pienenkin viljelijän asialla.
---Skänä tuli ja laitto teijjät kerralla komentoon taas kerran.Kaikki vaan maksamaan jäsenmaksut hopi,hopi :)

Sepedeus

  • Vieras
Paukkula säntää kohta paikalle ja valottaa teitä vapaamatkustajia asiasta. MTK ajaa tuottajan etuja kuten sopimalla TOS-maksun, jäsenmaksun suuruuden ym. jäsenen kukkarosta lähteviä osuuksia. MTK, niin suuren kuin pienenkin viljelijän asialla.
---Skänä tuli ja laitto teijjät kerralla komentoon taas kerran.Kaikki vaan maksamaan jäsenmaksut hopi,hopi :)

   Et sit ymmärtänyt tuota ironiaa, vai jatkoitko samalla "porvoon mitalla" ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Paukkula säntää kohta paikalle ja valottaa teitä vapaamatkustajia asiasta. MTK ajaa tuottajan etuja kuten sopimalla TOS-maksun, jäsenmaksun suuruuden ym. jäsenen kukkarosta lähteviä osuuksia. MTK, niin suuren kuin pienenkin viljelijän asialla.

Juu, kunhan MTK tekisi selvityksen, mihin TOS-maksut menevät....melkoisen korkea on.
Mikä TOS-maksu? Koskaan kuullukka moisesta, ei ole tarvinnu maksaa. Ja jos joku TOS-maksu on peruusteettomasti ollutkin, alkaa takaisinperintä meikäläisen osalta syksyllä.

Nimimerkillä: Joku on kohta käräjillä jos ei lantit palaa korkojen kera koko ajalta. >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

nilihaara

  • Vieras
Paukkula säntää kohta paikalle ja valottaa teitä vapaamatkustajia asiasta. MTK ajaa tuottajan etuja kuten sopimalla TOS-maksun, jäsenmaksun suuruuden ym. jäsenen kukkarosta lähteviä osuuksia. MTK, niin suuren kuin pienenkin viljelijän asialla.

Juu, kunhan MTK tekisi selvityksen, mihin TOS-maksut menevät....melkoisen korkea on.
Mikä TOS-maksu? Koskaan kuullukka moisesta, ei ole tarvinnu maksaa. Ja jos joku TOS-maksu on peruusteettomasti ollutkin, alkaa takaisinperintä meikäläisen osalta syksyllä.

Nimimerkillä: Joku on kohta käräjillä jos ei lantit palaa korkojen kera koko ajalta. >:(
    Hitto Skännässä on hohtoa. :)      Olet melko korkealla minun arvostusasteikollani.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Tässä pieni ote MTK:n "Osaamisesta":

http://www.mtk.fi/mtk/ajankohtaista/tiedotteet/tiedotteet_2010/marraskuu/fi_FI/tos-maksu/

Ja kukas se siellä ekana nimilistassa pönöttää??  Herra Hahl. Toisena, ei suinkaan huonompana Suulmanni...... Ja nämä velikullat ne junailee TOS-maksua...... Voi hitsin pimpula. ;D ;D ;D ;D

Tuli poijille ruikut pöksyyn kun riveissä ilmeni kansalaistottelemattomuutta. Piti oikeen monet esitteet ja liirum laarum virret kehitellä että yksinkertanen paskaluukusta tuijottaja menis vipuun. Puhumattakaan pankolla makaavasta vantustelija vehnäkeisarista. Uskokaa te vaan poijaat tuota tuubaa, minä en.

Viimeksi muokattu: 12.04.12 - klo:22:46 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Pasi Kuikka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Millaisen puheenvuoron käytitte yhdistyksen kokouksessa?  Siellä päätetään jäsenmaksun suuruudesta ja sen perusteista.
Puhuin maksukaton puolesta.Se jäi voimaan ja sain muutaman satasen alennuksen.
Silti maksan 500e tyhjästä >:(
Paljon enemmän sä oot lähettäny pöllönpajalle ja tyhjästä. ;D ;D ;D ;D ;D

devil

  • Vieras
Tuollanen 500 euroo on ihan läpihuutoraha mitä täski ketjus valitellaan. Eikö teillä ole mitään yrittäjämäisyyttä koko alassa? Tämä Talojuhani taitaa olla se jäänne muinaisajalta? Tukea tekemättä vastikkeellista työtä. Ei edunvalvonnalla ole muuallakaan yrityselämän jarrupuolella muuta kuin vähän työtä suurella palkalla. Jos tuo viljelijöiden mukamas oma järjestö vain tukien takia on olemassa. Olen vahvasti sitä mieltä että tarpeeton jos linja on tuo. Maksan siksi kun vasemmistolla on omat järjestönsä siis ihan kurillani osittain. Mutta pääasiassa olen paikallisissa yrittäjissä sillä päätulo on muualla kuin kasvinviljelyssä. Pakko tässä politiikottamassa maailmassa on johonkin kuulua.

Loordi Fordson

  • Vieras
Tuollanen 500 euroo on ihan läpihuutoraha mitä täski ketjus valitellaan. Eikö teillä ole mitään yrittäjämäisyyttä koko alassa? Tämä Talojuhani taitaa olla se jäänne muinaisajalta? Tukea tekemättä vastikkeellista työtä. Ei edunvalvonnalla ole muuallakaan yrityselämän jarrupuolella muuta kuin vähän työtä suurella palkalla. Jos tuo viljelijöiden mukamas oma järjestö vain tukien takia on olemassa. Olen vahvasti sitä mieltä että tarpeeton jos linja on tuo. Maksan siksi kun vasemmistolla on omat järjestönsä siis ihan kurillani osittain. Mutta pääasiassa olen paikallisissa yrittäjissä sillä päätulo on muualla kuin kasvinviljelyssä. Pakko tässä politiikottamassa maailmassa on johonkin kuulua.


Tämä Talojussi taitaa olla entinen pitkäaikaisjäsen...........MTK:ssa  ja nykykykypuolueessa siis........

Naturalis

  • Vieras
Tuollanen 500 euroo on ihan läpihuutoraha mitä täski ketjus valitellaan. Eikö teillä ole mitään yrittäjämäisyyttä koko alassa? Tämä Talojuhani taitaa olla se jäänne muinaisajalta? Tukea tekemättä vastikkeellista työtä. Ei edunvalvonnalla ole muuallakaan yrityselämän jarrupuolella muuta kuin vähän työtä suurella palkalla. Jos tuo viljelijöiden mukamas oma järjestö vain tukien takia on olemassa. Olen vahvasti sitä mieltä että tarpeeton jos linja on tuo. Maksan siksi kun vasemmistolla on omat järjestönsä siis ihan kurillani osittain. Mutta pääasiassa olen paikallisissa yrittäjissä sillä päätulo on muualla kuin kasvinviljelyssä. Pakko tässä politiikottamassa maailmassa on johonkin kuulua.
Sä saat ilmeisesti osuuden MTK:n kokouspalkkioista...
MTK otti itselleen kunnian sokerijuurikkaan hinnan korotuksista, vaikka Lännen Tehtaat oli se joka asiaan vaikutti ...

Viimeksi muokattu: 13.04.12 - klo:12:31 kirjoittanut Naturalis

Talojuhani

  • Vieras
Tuollanen 500 euroo on ihan läpihuutoraha mitä täski ketjus valitellaan. Eikö teillä ole mitään yrittäjämäisyyttä koko alassa? Tämä Talojuhani taitaa olla se jäänne muinaisajalta? Tukea tekemättä vastikkeellista työtä. Ei edunvalvonnalla ole muuallakaan yrityselämän jarrupuolella muuta kuin vähän työtä suurella palkalla. Jos tuo viljelijöiden mukamas oma järjestö vain tukien takia on olemassa. Olen vahvasti sitä mieltä että tarpeeton jos linja on tuo. Maksan siksi kun vasemmistolla on omat järjestönsä siis ihan kurillani osittain. Mutta pääasiassa olen paikallisissa yrittäjissä sillä päätulo on muualla kuin kasvinviljelyssä. Pakko tässä politiikottamassa maailmassa on johonkin kuulua.

Jaha, kepun "likaisten töitten osasto" Simonkadulla on herännyt. Siihenkin eräät kuuluvat.

MTK on AB-alueen viljelijän vihollinen numero yksi!

Viimeksi muokattu: 13.04.12 - klo:08:10 kirjoittanut Talojuhani

devil

  • Vieras
Tuollanen 500 euroo on ihan läpihuutoraha mitä täski ketjus valitellaan. Eikö teillä ole mitään yrittäjämäisyyttä koko alassa? Tämä Talojuhani taitaa olla se jäänne muinaisajalta? Tukea tekemättä vastikkeellista työtä. Ei edunvalvonnalla ole muuallakaan yrityselämän jarrupuolella muuta kuin vähän työtä suurella palkalla. Jos tuo viljelijöiden mukamas oma järjestö vain tukien takia on olemassa. Olen vahvasti sitä mieltä että tarpeeton jos linja on tuo. Maksan siksi kun vasemmistolla on omat järjestönsä siis ihan kurillani osittain. Mutta pääasiassa olen paikallisissa yrittäjissä sillä päätulo on muualla kuin kasvinviljelyssä. Pakko tässä politiikottamassa maailmassa on johonkin kuulua.

Jaha, kepun "likaisten töitten osasto" Simonkadulla on herännyt. Siihenkin eräät kuuluvat.

MTK on AB-alueen viljelijän vihollinen numero yksi!

devil on puoluekannaltaan täysateisti. Samaa ei teistä kiihkouskovaisista voi sanoa. Pahaksi on tauti äitynny.