Olen tuossa pitkin kevättä katsellut "sillä silmällä" kyseistä vechilettä, lähinnä tuo voimansiirto olisi kiinnostuksen kohteena.
Nyt kuitenkin paria VT:n omistajaa jututettuani on noussut muutama kysymys hillitsemään kuumeilua.
Molemmat olivat melkolailla käärmeissään moottorin tehottomuudesta. Jos ymmärsin oikein rivien välistä, molemmat käytetty lastukolla ja siitä huolimatta "yksiä helevetin turisijoita".
Ts. onko Sisu-diesel vieläkin se saman tyylinen ali-tehoinen juoppo, joista minäkin olen useamman vuosikymmenen saanut nauttia.
Teholuokassa parisataa hepoa kiinostaisi saada kokemuksia polttoaine-taloudesta ja nimenomaan silloin, kun tehot otetaan ulos, eikä liruutella pintakaasulla alamittaisten työkoneiden kanssa.
Myöskin voimansiirron toimintavarmuus, onko ilmennyt mitään ylimääräistä valohoidon (merkkivalojen sammuttaminen) tarvetta.
Vai pitäisikö yrittää perustella pankki-ukolle suoraan ventin ostoa, siellä asiat valmiiksi kohdallaan???
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...