Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vahva puhelin.  (Luettu 15897 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vahva puhelin.
Voisko jotain käytännön vertailevaa tietoa esittää kumpikö olis parempi xperia active vaikö defy ?

Sonyssä on tuo lenkura mistä sen saa hihnalla kiinni haalareihin.
Kui mää ain olen paras?

iiro v

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 213
Vs: Vahva puhelin.
Ittellä ollu defy pari kuukautta.
Miinukset:
-kosketusnäyttö ei pelannu saunassa ja tökki joskus pakkasella
Plussat:
-kooltaan pieni,vaikka iso näyttö
-kestää pudotuksen reilusta metristä betonilattialle
-ei kaatuile
-mahtuu taskuun
-tukevan tuntuinen hyvin tehty
-näyttö sen verran iso että pystyy just kirjoittamaan

Samsung xcover
-samankokone näyttö kuin defyssä,muuten kooltaan mulle liian iso
-muovinen lelunoloinen
-liian iso taskuun

Sony E
-muuten ok,näyttö aivan liian pieni

kotivalo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Vahva puhelin.
Surkian kokonen näyttö tuossa pillarissa.
Ja surkiat on muutki speksit hintaan verrattuna.

Viimeksi muokattu: 09.03.12 - klo:21:02 kirjoittanut JD6630

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65383
Vs: Vahva puhelin.
ite ihmetelly noita melkein neliskanttisia puhelimia, missä niitä voi pitää käytön välillä ja sitten on noita pikkusia joissa kirpunkokonen näyttö!     itellä vaanha erkki jossa näyttö on ihan sopiva kun ei oo kosketinmalli!

Naturalis

  • Vieras
Vs: Vahva puhelin.
Ihmetyttää vaan että mihin töissä tarvii jotain kosketusnäyttöpuhelinta? En mä ainakaan viitti koko aikaa jotain ***** nettiä selailla kun esim. harvennusta teen metsässä tai muuta hommaa. No ajankulunsa jokaisella...   ::)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vahva puhelin.
Ihmetyttää vaan että mihin töissä tarvii jotain kosketusnäyttöpuhelinta? En mä ainakaan viitti koko aikaa jotain ***** nettiä selailla kun esim. harvennusta teen metsässä tai muuta hommaa. No ajankulunsa jokaisella...   ::)

Jospa sellainen olis kestävämpi koska ei ole yhtään rikki menevää nappulaa.
Kui mää ain olen paras?

Naturalis

  • Vieras
Vs: Vahva puhelin.
Ihmetyttää vaan että mihin töissä tarvii jotain kosketusnäyttöpuhelinta? En mä ainakaan viitti koko aikaa jotain ***** nettiä selailla kun esim. harvennusta teen metsässä tai muuta hommaa. No ajankulunsa jokaisella...   ::)

Jospa sellainen olis kestävämpi koska ei ole yhtään rikki menevää nappulaa.
Ohan siinä se avaus nappi. Vai tarkoitatko sorkkiksen käyttöön sopivaa, sehän rikkoo nappulastaan pinnan päivittäin...  :o

kahala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 377
Vs: Vahva puhelin.
Munkin tuli hankittua joku aika sitten Samsung Galaxy Xcover. Tähän asti olen ollut kumisaapaslinjalla (Nokia) mutta tuli lipsuttua periaatteista kuten lehtijuttujen mukaan moni muukin.
Edellinen puhelin oli Nokian 3720 Classic, eli se kestävämpi malli. Todella hyvä puhelin jos perusPUHELINTA haluaa.
Mutta kun mussa on tuota "nörtinvikaa" eli kaikkea uutta pitää saada kokeilla. Työnpuolesta (autonasentaja) pitää olla sellainen puhelin että se kestää huoletta olla työhaalareiden taskussa ja käyttöä pikisinkin sormin.
Vaikka tuo "samppa" on liki näkkileivän kokoinen niin positiivista on että virtuaalinäppäimistössä on todella isot näppäimet eli sopii hyvin isompisormisen voimakkailla silmälaseilla varustetun vanhemman asentajan käteen.
Yllättäen noita sovelluksia on tullut käytettyä useasti kuten sääpalvelu ja viime hetken uutiset.   

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Vahva puhelin.
Ihmetyttää vaan että mihin töissä tarvii jotain kosketusnäyttöpuhelinta? En mä ainakaan viitti koko aikaa jotain ***** nettiä selailla kun esim. harvennusta teen metsässä tai muuta hommaa. No ajankulunsa jokaisella...   ::)
Eipähän tarvi monen puhelimen kanssa pelleillä.

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Vahva puhelin.
Ostin maanantaina Motorola Defy+ -puhelimen. Ainakin alkutuntemuksien mukaan se saattaa jopa kestää, IP67 antaa ainakin hieman uskoa. Ja akun kesto verrattuna vanhaan Desire HD:n on ihan eri maailmasta, vuorokausi menee kevyesti vaikka tuleekin räplättyä aika paljon.

Vai vuorokausi menee... :o  :o Tytöllä on samsungin kovankäytön puhelin jossa on valmius-aika 62 vrk ::)
Kuukauden kestää akku vaikka joka päivä puhelinta räplääkin, niinkuin alakoululaisilla on tapana :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vahva puhelin.
Ostin maanantaina Motorola Defy+ -puhelimen. Ainakin alkutuntemuksien mukaan se saattaa jopa kestää, IP67 antaa ainakin hieman uskoa. Ja akun kesto verrattuna vanhaan Desire HD:n on ihan eri maailmasta, vuorokausi menee kevyesti vaikka tuleekin räplättyä aika paljon.

Vai vuorokausi menee... :o  :o Tytöllä on samsungin kovankäytön puhelin jossa on valmius-aika 62 vrk ::)
Kuukauden kestää akku vaikka joka päivä puhelinta räplääkin, niinkuin alakoululaisilla on tapana :)

Onkö muka totta tuollainen akun kesto?  Onk siin kaikki luutuutit ym näytöt täysillä päällä ja jyllää netissä samalla ittekseen myös?
Kui mää ain olen paras?

kotivalo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
Vs: Vahva puhelin.
Mihin Timppa päädyit?

kahala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 377
Vs: Vahva puhelin.
Ostin maanantaina Motorola Defy+ -puhelimen. Ainakin alkutuntemuksien mukaan se saattaa jopa kestää, IP67 antaa ainakin hieman uskoa. Ja akun kesto verrattuna vanhaan Desire HD:n on ihan eri maailmasta, vuorokausi menee kevyesti vaikka tuleekin räplättyä aika paljon.

Vai vuorokausi menee... :o  :o Tytöllä on samsungin kovankäytön puhelin jossa on valmius-aika 62 vrk ::)
Kuukauden kestää akku vaikka joka päivä puhelinta räplääkin, niinkuin alakoululaisilla on tapana :)

Onkö muka totta tuollainen akun kesto?  Onk siin kaikki luutuutit ym näytöt täysillä päällä ja jyllää netissä samalla ittekseen myös?
Taitaa olla myyntimiesten paskapuheita nuo pitkät akun kestot.
Ittelle tuli hankittua "duudsoninkestävä" Samsung Galaxy Xcover ja yllätys oli edelliseen Nokia 3720 verrattuna että Nokiaa piti latailla max. kerran viikossa ja samppaa kerran päivässä. Tosin uutta lelua piti räplätä kaiken aikaa ja akkua kului ylettömästi mutta "rauhoittumisen" jälkeenkin akunkesto oli lyhyt. Kaivoin sitten valikosta esiin kohdan jossa kysyttiin missä verkossa puhelin/ tietoliikenne kulkee ja poistin käytöstä 3G-verkon niin akunkesto moninkertaistui. Toisaalta netinkäytössä 3G on välttämätön. WLANin ja Bluetoothin käytön poistolla ei ollut paljoakaan merkitystä akun kestoon.
Androidin käyttöjärjestelmä kun on sen verran fiksu verrattuna esim. Nokian Symbianiin että se laittaa taustalla pyörivät sovellukset "lepotilaan" kun eivät ole käytössä eli eivät haukkaa akun tehoa.