Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Moottorin ohjelmointi Suomessa  (Luettu 6449 kertaa)

Zetor_8054

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Moottorin ohjelmointi Suomessa


Moottorien ohjelmointi  toiminta jakaantuu muutamaan faktaan:

A Pitkänlinjan tekijät jotka  omaavat vahvan moottoritekniikan  osaamisen.  Osaavat ohjelmoida ITSE ohjainlaitteen niiltä osin kun se on tarpeelista halutun tuloksen saavuttamiseksi.

B  Ns. Boksien myyjät,   laite jolla vääristetään ecun ja  moottorin välistä kommunikointia . Ratkaisu joka ei koskaan vastaa suoraan ecuun  ohjelmointia.  Harrastusratkaisu. Hätäratkaisu joihinkin koneisiin.

C Harrastaja asentajat (  tulevaisuuden miehet varmaankin )  kokeilevat kiinan laitteilla kykyjään vaihtelevin tuloksin

D  Oman ryhmän muodostavat  jonkinlainen yhdistelmä edellisistä.  Kun uuden tekniikan osaamisessa tulee seinä vastaan tai ei muuten pysy mukana kehityksessä he kiertävät kopioimassa  muiden tekemiä ohjelmia ja kauppaavat niitä ALE hinnoin ominaan .

En tarkoita tässä foorumissakaan  esiintyviä toimijoita , enkä ketään erikoisesti.  Suosittelen vain asiakkaita jotka harkitsevat koneittensa ohjelmointia  kartoittamaan  ohjelmoijat ja tekemään päätökset sitten ihan itse .

Näissä foorumeissa esiintyy paljon " asiantuntijoita "  puoleen ja toiseen.  Mietittävää riittää.

Kaikki ohjelma toimittajat joista puhutaan esim näillä  foorumeilla  ovat panostaneet työkaluihin ja osaamisen kehittämiseen tosi paljon.  Sen vuoksi suosittelen miettimään sitä, saako muutaman satasen  kirpputorikopio ohjelmalla toimivan ja luotettavan ohjelman. Kotimaiset toimittajat vastaavat  tekemistään töistä ja vastaavat puhelimeen  jos kysyttävää on.

Oletan että oikeita Suomalaisia osaavia ohjelmantekijöitä on vain muutama.   

Halvalla ei koskaan saa hyvää !!

Miksi ostaa Pobeda jos   Mersukin on saatavilla

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa
mikäköhän paja maksaa edellisen palkan.

No mutta muo mietitytävään asiaan eli onko nämä tehotuunaukset täysin laittomia vai miten niihin suhtaudutaan. Mun käsityksen mukaan johonkin päästöluokitukseeen ja tehonn rekisteröity raktori johon joku paja tuo 50% lisää tehoa ei voi milläänmuotoa olla enää laillinen. Eli oletanko että jos jotain sattuu niin nämä isännät jotka tilailee ohjelmanpätkiä ottaa sitten täyden vastuun tapaturmatapauksessa.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa


Moottorien ohjelmointi  toiminta jakaantuu muutamaan faktaan:

A Pitkänlinjan tekijät jotka  omaavat vahvan moottoritekniikan  osaamisen.  Osaavat ohjelmoida ITSE ohjainlaitteen niiltä osin kun se on tarpeelista halutun tuloksen saavuttamiseksi.

B  Ns. Boksien myyjät,   laite jolla vääristetään ecun ja  moottorin välistä kommunikointia . Ratkaisu joka ei koskaan vastaa suoraan ecuun  ohjelmointia.  Harrastusratkaisu. Hätäratkaisu joihinkin koneisiin.

C Harrastaja asentajat (  tulevaisuuden miehet varmaankin )  kokeilevat kiinan laitteilla kykyjään vaihtelevin tuloksin

D  Oman ryhmän muodostavat  jonkinlainen yhdistelmä edellisistä.  Kun uuden tekniikan osaamisessa tulee seinä vastaan tai ei muuten pysy mukana kehityksessä he kiertävät kopioimassa  muiden tekemiä ohjelmia ja kauppaavat niitä ALE hinnoin ominaan .

En tarkoita tässä foorumissakaan  esiintyviä toimijoita , enkä ketään erikoisesti.  Suosittelen vain asiakkaita jotka harkitsevat koneittensa ohjelmointia  kartoittamaan  ohjelmoijat ja tekemään päätökset sitten ihan itse .

Näissä foorumeissa esiintyy paljon " asiantuntijoita "  puoleen ja toiseen.  Mietittävää riittää.

Kaikki ohjelma toimittajat joista puhutaan esim näillä  foorumeilla  ovat panostaneet työkaluihin ja osaamisen kehittämiseen tosi paljon.  Sen vuoksi suosittelen miettimään sitä, saako muutaman satasen  kirpputorikopio ohjelmalla toimivan ja luotettavan ohjelman. Kotimaiset toimittajat vastaavat  tekemistään töistä ja vastaavat puhelimeen  jos kysyttävää on.

Oletan että oikeita Suomalaisia osaavia ohjelmantekijöitä on vain muutama.   

Halvalla ei koskaan saa hyvää !!

Miksi ostaa Pobeda jos   Mersukin on saatavilla


EEEEIIII sellaista saa tehdä Suomessa . JoHaRa suuttuu ja Timppa masentuu jos tollaista osaa tehdä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa
Ei mun ole tarvinnut ohjelmoituttaa massikoita.

Hankkii vaan uutena oikean tehoisena.
Kui mää ain olen paras?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa
Halvalla ei saa hyvää??? Tuntuu että just noi kalleimat tällä hetkellä on ne joiden ohjelmissa on eniten ollut vikaa.. Mistäköhän keksinyt nimimerkin  ;D

+250

  • Vieras
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa
Ei mun ole tarvinnut ohjelmoituttaa massikoita.

Hankkii vaan uutena oikean tehoisena.
Ja aatteles jos olisit hankkinu viä oikean merkkisenki ;D

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2766
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa
Ottamatta varsinasesti kantaa noihin ohjelmointeihin,en kyllä rummutelisi noita "pitkän linjan tekijöitä" mitenkään huippumiehiksi,jos jonkun sarkapussihousun kone on joskus saatu kovaan vireeseen.Autopuolella törmäsin tälläiseen velhon joka laittoi kuulemma auton kuin auton siihen vireeseen että päästöistä läpi menee...kuis kävi ihan kädetön jätkä oli ja itse piti hommat hoitaa kuntoon ja kondikseen.

Onhan noita varmasti osaavia MAPpaajia ,mutta on myös 15 tusinassa jotka eivät ole.

Sitten on sekin juttu vielä,että tuppaa vain monilta unehtumaan tuo jäähdytyspuolen päivitys;kun voimaa nyitään koneesta lisää nousee esille sekin,että pitäisi syyläriä suurentaa.



Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa
Ei mun ole tarvinnut ohjelmoituttaa massikoita.

Hankkii vaan uutena oikean tehoisena.
Ja aatteles jos olisit hankkinu viä oikean merkkisenki ;D

Onkö muka muita kuin massikoita?   ;D
Kui mää ain olen paras?

Tm

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa
mikäköhän paja maksaa edellisen palkan.



mää oon ihmetelly tuota samaa. joka voorumilla sama laulu...

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa
Eikös autopuolella ole kuitenkin olemassa autovalmistajien "hyväksymiä" ohjelmointi pajoja joille annetaan edelleen täydet takuut. En tiedä onko raskaammalla puolella olemassa vastaavaa, mutta hyvä olisi jos näin tapahtuisi. Mun mielestä on ihan ok ostaa traktori joka on tehty samoista palikoista kuin tehokkaampikin malli ja virittää sitten vastaavalle tasolle. Ei pitäis olla ongelmia kestävyyden kanssa siinä tapauksessa. Ylivirittettyjä koneita en näe kovin taloudellisena ratkaisuna :-X

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa

Miksi ostaa Pobeda jos   Mersukin on saatavilla

Miksi ostaa mersu jos parempiakin on saatavilla?

Calahan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 690
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa

Miksi ostaa Pobeda jos   Mersukin on saatavilla

Miksi ostaa mersu jos parempiakin on saatavilla?

Yhdyn tähän ,kun mersut nykyää jätettä

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa

Miksi ostaa Pobeda jos   Mersukin on saatavilla

Miksi ostaa mersu jos parempiakin on saatavilla?

Yhdyn tähän ,kun mersut nykyää jätettä
samaa mieltä vaikka itellä 09 mersu niin vikaa vikaa vikaa ja taas vikaa,ja ne pitää löytää ite.

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Moottorin ohjelmointi Suomessa
Ei mun ole tarvinnut ohjelmoituttaa massikoita.

Hankkii vaan uutena oikean tehoisena.
Ei löytyny listalta..