Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Deutzista loppui löpö  (Luettu 22293 kertaa)

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Deutzista loppui löpö
Otin remmin pois päältä ja pyöritin akkuporalla siirtopumppua. Suutinpuket sukeltaa venttiilikoppaan piiloon eikä niitä kannata alapäästä availla.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Deutzista loppui löpö
Mitä?!! Onko viheriä keltavanteinen noin ylivoimainen, kun riittää, että laittaa virran päälle ja surina käy.  ;D

Vaihda sinä vaan niitä sähköpumppuja se kun on niiden peurojen tyyppivika! tai laita takaiskuventtiiliä ;D

Asiaan. Deutzissa hihnavetoinen polttoaineen siirtopumppu, joten jos kunnolla ajettu tyhjäksi, niin ainakin suodatin pitäisi irrottaa ja täytää löpöllä. Polttoainemittari tosiaan näyttää vähän mitä sattuu, muttei suodattimen vaihdon jälkeen ole koskaan tullut ongelmia, kun täyttää suodattimen ennen asennusta.

Vaiha vaan sinä siihen deutsii kun on tyyppivika siinäkin. Eikä tota vielä 5500h oo tarvinnu vaihtaa
Nii se on...

kovametalli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Vs: Deutzista loppui löpö
Pura se siirtopumppu ja vaiha sieltä pikkunen laakeri ja stefa niin se imee paremmin. jos se vuotaa niin ei taho starrtikierroksilla saada tarpeeksi painetta, pitäs saaha semmonen 4bar painetta.

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Deutzista loppui löpö
nyykkärissä pitää suunnanvaihtovipu laittaa eteenpäin asentoon jolloin sähköpumppu lähtee päälle kun virta on päälle

Ei kyllä tarvitse pistää vm. 2006 TM120:ssä.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Deutzista loppui löpö
Mitä?!! Onko viheriä keltavanteinen noin ylivoimainen, kun riittää, että laittaa virran päälle ja surina käy.  ;D

Vaihda sinä vaan niitä sähköpumppuja se kun on niiden peurojen tyyppivika! tai laita takaiskuventtiiliä ;D

Asiaan. Deutzissa hihnavetoinen polttoaineen siirtopumppu, joten jos kunnolla ajettu tyhjäksi, niin ainakin suodatin pitäisi irrottaa ja täytää löpöllä. Polttoainemittari tosiaan näyttää vähän mitä sattuu, muttei suodattimen vaihdon jälkeen ole koskaan tullut ongelmia, kun täyttää suodattimen ennen asennusta.

Vaiha vaan sinä siihen deutsii kun on tyyppivika siinäkin. Eikä tota vielä 5500h oo tarvinnu vaihtaa
120 deutsista meni siirtopumpusta laakerit joskua aikoinaan  :o  Hiukan alkuun kuulus jotain pientä remmin luistoa no sitä ei tapahtunut kuin joskus vaan niin ei kiinnitetty huomiota.. Mutta sitten kerran rupes tehot häviämään... No aikamme tutkittuamme huomattiin että sieltä pumpusta tuli hiukan purua välistä  ;D   

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Deutzista loppui löpö
Otin remmin pois päältä ja pyöritin akkuporalla siirtopumppua. Suutinpuket sukeltaa venttiilikoppaan piiloon eikä niitä kannata alapäästä availla.

Variossa kun meni harvaksi se pumppu niin käsipumpulla pumpatessa tippoja
tuli sieltä siivan akselin juuresta  :o
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Deutzista loppui löpö
Eipä siihen mitään ylihelppoa kikkaa sitten liene. Eikä toki tuo huoltomiehen käyttämä (ja c_c:nkin neuvoma) konstikaan kovin työläs ole, 13 millin avain ja akkuporakone riittää. Ja ihan siisti homma ettei tartte pa-putkien liitoksia ryhtyä aukomaan.

Mutta luultavasti tulee jatkossa tankattua vähän aiemmin..  ;D

eikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Vs: Deutzista loppui löpö
Otin remmin pois päältä ja pyöritin akkuporalla siirtopumppua. Suutinpuket sukeltaa venttiilikoppaan piiloon eikä niitä kannata alapäästä availla.

Variossa kun meni harvaksi se pumppu niin käsipumpulla pumpatessa tippoja
tuli sieltä siivan akselin juuresta  :o
Oho onko Fendissäkin on vikoja?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Deutzista loppui löpö
Otin remmin pois päältä ja pyöritin akkuporalla siirtopumppua. Suutinpuket sukeltaa venttiilikoppaan piiloon eikä niitä kannata alapäästä availla.

Variossa kun meni harvaksi se pumppu niin käsipumpulla pumpatessa tippoja
tuli sieltä siivan akselin juuresta  :o
Oho onko Fendissäkin on vikoja?
Yleensä ylivoimaisia   ;D

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Deutzista loppui löpö
Eipä siihen mitään ylihelppoa kikkaa sitten liene. Eikä toki tuo huoltomiehen käyttämä (ja c_c:nkin neuvoma) konstikaan kovin työläs ole, 13 millin avain ja akkuporakone riittää. Ja ihan siisti homma ettei tartte pa-putkien liitoksia ryhtyä aukomaan.

Mutta luultavasti tulee jatkossa tankattua vähän aiemmin..  ;D


Ja kannattaisko se anturikin vaihtaa niin tietäis paljonko siä tankis on ainetta ;D

julkku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 36
Vs: Deutzista loppui löpö
deutzin ilmausruuvi löytyy hytin edestä oikealta puolelta, toisekseen polttoainepumppu saattaa vuotaa akselin tyvestä ja vielä huomaamattomasti. kokemusta on

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Deutzista loppui löpö
Merlon kurottajan teussin koneesta meni kans tuo siirtopunppu.

Akselin juuresta alkoi vuotaa. Joku sähköinen pumppu vois olla hyvä siin tilalla.
Kui mää ain olen paras?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: Deutzista loppui löpö
Muistampa erään helatorstai illan  ;D MF5470 ja löpö loppu ... ensin kaikilla konsteilla  veljen kanssa  yritin ilmata. Siinä ei onnistuttu (ohjekirjassa ei mitään mainintaa) ... Soitto paikalliselle huoltomiehelle joka kertoi että siinä suodattimen jalassa on ilmausruuvi.  Se auki ja sormenpäät ruvella pumppuamaan ja ei sitten mitään. Sitten parempi tutkailu ja se ilmausruuvi olikin imupuolella  :( :( :( Näpsimillä muovinen ruuvi kiinni ja tietysti se siinä vaiheessa katkes  >:( Käynti miljoona looralla josta löyty kyseisellä jengalla oleva pultti (tuuma koko tietenkin). Sopiva pätkä nännikumista tiivisteeksi ja kiinni ja kaikista kielloista huolimatta startilla käyntiin. Nännikumi viritys on vieläkin käytössä. Huoltomiehen sanoista viisastuneena " silloin kun pö mittarin viisari ei heilu, polttoaine on loppu" ei polttoaine ole päässyt loppumaan  8)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Deutzista loppui löpö
Otin remmin pois päältä ja pyöritin akkuporalla siirtopumppua. Suutinpuket sukeltaa venttiilikoppaan piiloon eikä niitä kannata alapäästä availla.

Variossa kun meni harvaksi se pumppu niin käsipumpulla pumpatessa tippoja
tuli sieltä siivan akselin juuresta  :o
Oho onko Fendissäkin on vikoja?

Joku *aatanan Valtumies oli tumputtanu tankkiin lapasistaan villaa joka tukki imusihin
pa imupuolella, pumppu otti siitä itteensä  :o
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Deutzista loppui löpö
Huoltomiehen sanoista viisastuneena " silloin kun pö mittarin viisari ei heilu, polttoaine on loppu" ei polttoaine ole päässyt loppumaan  8)
Meil loppu kahdesti massikasta. Molemmilla kerroilla isä ratissa ja traktori hyytyi parin metrin päähän säiliöstä :D Ja se viisari näytti aina täyttä tai tyhjää tankkia, välivaiheita ei ollut.

Jonnussa yksi palkki jäljellä ja 70 litraa vielä tankissa..