Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vero TI listä taas  (Luettu 7254 kertaa)

kkk

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • romuja, mutta omia
Vero TI listä taas
Miten törkeen hitaasti ne rahat oikeen menee sinne verotilille kun maanantaina laitoin alvi rahat ja tänään torstainakaan ei vielä näy??? Ja viitenumero ja tilinumero on ainakin oikein.

Viimeksi muokattu: 10.03.12 - klo:19:41 kirjoittanut kkk

patron

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Verolistä taas
Hitaasti toimii :'(

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Totta hitos se om rauhallista!
Ko ensiks nillä pönkitetään Saksan keskuspankkeja paripäivää ,
 siältä net menee "Kataisen lomalle"pariks viikkoon Kreikkaa.
ja lopulta verovirhostoon selviämään että pääsis tilille! :P

Peurajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Oon joskus miettinyt, että kenenkä rahhaa se mahtaa olla kun aina muutaman päivän viipyy jossakin pimeydessä..  ???
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Oon joskus miettinyt, että kenenkä rahhaa se mahtaa olla kun aina muutaman päivän viipyy jossakin pimeydessä..  ???
Kun se pankin tilillä käy, sille lasketaan yönylikorko ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

OP ainaki kiärrättää Saksan kautta!

kkk

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • romuja, mutta omia

OP ainaki kiärrättää Saksan kautta!
No ilmankos, Op:n tilille tuli maksettua  :'(

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä päivällä selailin verotili sivuja ja klikkasin "aikataulut". Jos en ihan väärin muista tai ymmärtänyt niin taisi olla että maksettu alvi näkyy 22.3 verotilillä. Mutta kun en siihen mitään huomiota kiinnittänyt niin voi toki olla että ei se ollu tuonne päinkään  ;D

kkk

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • romuja, mutta omia
Nonniin... olihan se raha sinne ilmaantunut. Vain NELJÄ vuorokautta meni  :o

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
onko se verottajjaan iskeny nuukuus, vae onko mulla lomakkeita hukassa. Kun kausiveroilimotuksesta oo ku yks lipare,,, enne oli pankkisiirotki valamiina. Montako kuorta lie tullu?
Elämä on parasta kometiijjaa

patron

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
onko se verottajjaan iskeny nuukuus, vae onko mulla lomakkeita hukassa. Kun kausiveroilimotuksesta oo ku yks lipare,,, enne oli pankkisiirotki valamiina. Montako kuorta lie tullu?
Ei tullu kuin yksi kuori, jossa kaikki oli. Ja kausiveroilm. oli yksi lipare. Pitäs tehä ilmoitukset ja maksaa netissä.... ::)

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Verotilin maksuohje ja viitenumero tuli reilu vuossitten. Sitä ei uudestaan tule.
Jos on hukassa pitää kysyä viitenumero verottajalta tai sitten viimevuoden tiliotteelta katsoa, jossei verotilille ole muita tapahtumia. Viitenumero on pysyvä.
Mystinen kesälaatumies

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!
Verotilin maksuohje ja viitenumero tuli reilu vuossitten. Sitä ei uudestaan tule.
Jos on hukassa pitää kysyä viitenumero verottajalta tai sitten viimevuoden tiliotteelta katsoa, jossei verotilille ole muita tapahtumia. Viitenumero on pysyvä.
Tai sitten voi mennä pankkitunnuksilla verotili-palveluun, josta myös maksutiedot löytyy.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Wejjo

• Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tai sitten voi mennä pankkitunnuksilla verotili-palveluun, josta myös maksutiedot löytyy.

Kannattaa soittaa ja kysyä... mitä useempi kysyy, sen paremmin oppivat ens vuonna laittamaan maksulomakkeet mukaan

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei kuin ne poistavat puhelimet käytöstä!   kyllä toi verottajankii toiminta mänee vaan hanuriks ihan jatkuvasti!       vaikeemman kautta ja kiusaks!