Viimeksi muokattu: 10.03.12 - klo:19:41 kirjoittanut kkk
Oon joskus miettinyt, että kenenkä rahhaa se mahtaa olla kun aina muutaman päivän viipyy jossakin pimeydessä..
Lainaus käyttäjältä: Peurajussi - 23.02.12 - klo:21:10Oon joskus miettinyt, että kenenkä rahhaa se mahtaa olla kun aina muutaman päivän viipyy jossakin pimeydessä.. OP ainaki kiärrättää Saksan kautta!
onko se verottajjaan iskeny nuukuus, vae onko mulla lomakkeita hukassa. Kun kausiveroilimotuksesta oo ku yks lipare,,, enne oli pankkisiirotki valamiina. Montako kuorta lie tullu?
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 24.02.12 - klo:10:14onko se verottajjaan iskeny nuukuus, vae onko mulla lomakkeita hukassa. Kun kausiveroilimotuksesta oo ku yks lipare,,, enne oli pankkisiirotki valamiina. Montako kuorta lie tullu?Verotilin maksuohje ja viitenumero tuli reilu vuossitten. Sitä ei uudestaan tule.Jos on hukassa pitää kysyä viitenumero verottajalta tai sitten viimevuoden tiliotteelta katsoa, jossei verotilille ole muita tapahtumia. Viitenumero on pysyvä.
Lainaus käyttäjältä: Make - 24.02.12 - klo:19:57Lainaus käyttäjältä: Heino Leino - 24.02.12 - klo:10:14onko se verottajjaan iskeny nuukuus, vae onko mulla lomakkeita hukassa. Kun kausiveroilimotuksesta oo ku yks lipare,,, enne oli pankkisiirotki valamiina. Montako kuorta lie tullu?Verotilin maksuohje ja viitenumero tuli reilu vuossitten. Sitä ei uudestaan tule.Jos on hukassa pitää kysyä viitenumero verottajalta tai sitten viimevuoden tiliotteelta katsoa, jossei verotilille ole muita tapahtumia. Viitenumero on pysyvä.Tai sitten voi mennä pankkitunnuksilla verotili-palveluun, josta myös maksutiedot löytyy.