Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pekan mainos  (Luettu 25856 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Kerroin vaan...
Peltoja voisi olla useita ympärisuomea? Kaikki viljelijät voisivat spontaanisti laittaa niitä pystyyn, homma vain koordinoitaisiin jollaintavalla jotta se pysyy kasassa, eikä kukaan pääse sikailemaan ja vesittämään sitä.
Totta... mut sit sitä pitää oikeesti markkinoida julkisuuteen... infoo sinne, tonne ja ties minne... se on halpaa, liki ilmasta... ei tartte palkata tiedotuspäällikköö  8)
Kyll tähän nyt jo varmaan pitäs saada jotain hankerahaa. Päällikkö ja sitte pari kätyriä sille  ::) :P ::)
E.S.R. antaa... mut puolet on oltava etukäteen omaa... sen oman osuuden voi toki "hoitaa"  ::) 8)
Ei missään nimessä mitään avustuksia tai hankkeita mukaan  :o Koko idea on just se että homma tehdään ilman valvontaa ja silleen että jo aloittaessa jutusta seuraa ainoastaan persnettoa  ;D

Tismalleen samaa mieltä... kuhan kerroin et kupatakki voi  ::) ;D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Vs: Pekan mainos
Juu ei mitään hankkeita tai avustuksia. Homman pitää olla spontaani ja pyyteetön. Rahaa ei liiku minnekkään muualle kuin keräyslippaaseen. Joka muuten pitää kaivaa ja sementoida..  >:(

Positiivinen mediahuomio toivon mukaan on omiaan vähentämään rötöstelyä kukkafarmille..
Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

• Vieras
Markkinointi...
Jep, sitä pitää markkinoida. Mutta eihän se ole ongelma? Sä handlaat homman ja mäkin olen joskus alan opiskellut. Mä en oikeasti usko, että tähän kuluisi rahaa enempää kuin siemenet, työ ja se tappio mikä tulee kun kukkapelto ei tuota satoa omaan laariin. Työtä se vaatii, mutta mitäpä ei tehtäisi hyvän asian edistämiseksi. =) Ilmaista nettitilaa saadaan helposti, media julkisuutta saa puhumalla ja uskon monen tahon olevan mielellään mukana hommassa ihan positiivisen mediahuomion vuoksi.

Lahjoituksen kohde voisi olla esim WWF:n itämerikampanja, tämä sen  vuoksi että silloin saataisiin kerrankin nostettua asia esiin meidän kannalta positiivisessa valossa. Sianpäitä on kannettu ja traktorilla marssittu ja tulos on ollut lähinnä maineen huononeminen. Pitäisikö koittaa jotain uutta?

Yhä vaan... lämmin kannatukseni... WWF ois hyvä kohde ! ! !

JoHaRa

• Vieras
Vs: Markkinointi...
Jep, sitä pitää markkinoida. Mutta eihän se ole ongelma? Sä handlaat homman ja mäkin olen joskus alan opiskellut. Mä en oikeasti usko, että tähän kuluisi rahaa enempää kuin siemenet, työ ja se tappio mikä tulee kun kukkapelto ei tuota satoa omaan laariin. Työtä se vaatii, mutta mitäpä ei tehtäisi hyvän asian edistämiseksi. =) Ilmaista nettitilaa saadaan helposti, media julkisuutta saa puhumalla ja uskon monen tahon olevan mielellään mukana hommassa ihan positiivisen mediahuomion vuoksi.

Lahjoituksen kohde voisi olla esim WWF:n itämerikampanja, tämä sen  vuoksi että silloin saataisiin kerrankin nostettua asia esiin meidän kannalta positiivisessa valossa. Sianpäitä on kannettu ja traktorilla marssittu ja tulos on ollut lähinnä maineen huononeminen. Pitäisikö koittaa jotain uutta?

WWF:n rahoista pääosa kuluu elatukseen. Joku paikallinen vaihtoehto olisi parempi, silloin varkaat voisivat pelätä varastavansa itseltään

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die

WWF:n rahoista pääosa kuluu elatukseen. Joku paikallinen vaihtoehto olisi parempi, silloin varkaat voisivat pelätä varastavansa itseltään
WWF on suht' neutraali ja hyvämaineinen järjestö, lisäksi se on kansainvälinen ja koko maan kattava. Paikallisen järjestön tukemisella kampanja jää pakostakin paikalliseksi ja se lässähtää kasaan. Mielestäni.
Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

• Vieras
Sydän sykkii...

Mun sydän sykkii Rälläkälle... mut ei se kyl hirveesti tuottajajuttuihi liity.

emo-heikki

• Vieras

WWF on suht' neutraali ja hyvämaineinen järjestö, lisäksi se on kansainvälinen ja koko maan kattava. Paikallisen järjestön tukemisella kampanja jää pakostakin paikalliseksi ja se lässähtää kasaan. Mielestäni.

Ainakin tää ilimastoporukka, oli vähän väärennelly dataa mitä oli tutkmuksista saatu ....

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Äläs *****ile, tää on hyvänmielen tehtävä jolla on jalot tarkoitusperät...  :o ;)

Onko Johara messissä? Kuka muu lähtee?
Mä lähden. Kylä on pidetty herneissä jo muutaman vuoden ajan, ny vois lisätä repertuaariin kukat ;)

Kehäkukka ja sinimailanen voisi sopia yhteen, lisätäänkö joukkoon hunajakukkaa ja ruiskaunokkia?

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Ja tästä lähtökohdasta sinä pystyt johtamaan "yleisen oikeudenmukaisuuskäsityksen", joka toimii pätevänä argumenttina esim. koulukyytiasiassa?
En puhunut yleisestä, vaan omasta oikeustajustani. Siltä pohjalta, että meidän lapset ovat kyydittäviä ;)

Aulis Anttila

• Vieras
Kannatuspuheenvuoro...
Äläs *****ile, tää on hyvänmielen tehtävä jolla on jalot tarkoitusperät...  :o ;) Onko Johara messissä? Kuka muu lähtee?
Mä lähden. Kylä on pidetty herneissä jo muutaman vuoden ajan, ny vois lisätä repertuaariin kukat ;)
Kehäkukka ja sinimailanen voisi sopia yhteen, lisätäänkö joukkoon hunajakukkaa ja ruiskaunokkia?

Mä kannatan ruiskaunokkia  ::) 8)+ ;D

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Arvasin!
Mäkin kannatan, tietyin varauksin. Varren pitää olla vihreä, sehän kuitenkin kannattaa koko komeuden ;D ;D

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Oleellinen lisäys...
Peltoja voisi olla useita ympärisuomea? Kaikki viljelijät voisivat spontaanisti laittaa niitä pystyyn, homma vain koordinoitaisiin jollaintavalla jotta se pysyy kasassa, eikä kukaan pääse sikailemaan ja vesittämään sitä.

Totta... mut sit sitä pitää oikeesti markkinoida julkisuuteen... infoo sinne, tonne ja ties minne... se on halpaa, liki ilmasta... ei tartte palkata tiedotuspäällikköö  8)

Mä olen noita meidän kylätien pientareita jo monta, monta vuotta yrittänyt hoitaa oikea-aikaisilla niitoilla siten, että siinä viihtyy kaikki mahdolliset kellokukat, sekä masmalo, keltamatara, piennarmatara, virnakasveja, metsäapilaa, valkoapilaa ym. ym.
 Keskikesän ne pientareet ovatkin, kuin monivärinen perennapenkki molemmin puolin tietä ja ihailijoita sekä kukan poimijoita on riittänyt kaiken kesää. Erityisesti silloin, kun pientareet ovat yhtä peurankellopenkkiä, joten mitään lisämarkkinointia ei taida olla tarpeen tehdä ainakaan meidän osalta.  ;)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Aulis Anttila

• Vieras
Mulle sopii...
Mäkin kannatan, tietyin varauksin. Varren pitää olla vihreä, sehän kuitenkin kannattaa koko komeuden ;D ;D

Aina on varaa neuvotella... ja jopa antaa periks... eli mulle käy... se vihree varsi  ;D

JoHaRa

• Vieras
Äläs *****ile, tää on hyvänmielen tehtävä jolla on jalot tarkoitusperät...  :o ;)

Onko Johara messissä? Kuka muu lähtee?

Hunajakukka on aika "ruma" ja se valloittaa nopeasti joka paikan. Se olisi kyllä halpaa. Pitäisi saada joku puutarhaihminen neuvomaan ilmaiseksi, saatan tuntea yhden.

Vastaranta

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
sarkasmi..
Vitsihän ei tunnetusti selittämällä parane, mutt... no, joo
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot