Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pekan mainos  (Luettu 22632 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Pekan mainos
Täällä on noita mehiläispesiä,siks aattelin. Tarhuri kusikin aina hunajaa, kun kylvin rypsiä takavuosina ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
lukihrjö?
Ja tästä lähtökohdasta sinä pystyt johtamaan "yleisen oikeudenmukaisuuskäsityksen", joka toimii pätevänä argumenttina esim. koulukyytiasiassa?
En puhunut yleisestä, vaan omasta oikeustajustani. Siltä pohjalta, että meidän lapset ovat kyydittäviä ;)

Tulkitsin väärin  :D
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5913
Vs: E.S.R.
Peltoja voisi olla useita ympärisuomea? Kaikki viljelijät voisivat spontaanisti laittaa niitä pystyyn, homma vain koordinoitaisiin jollaintavalla jotta se pysyy kasassa, eikä kukaan pääse sikailemaan ja vesittämään sitä.
Totta... mut sit sitä pitää oikeesti markkinoida julkisuuteen... infoo sinne, tonne ja ties minne... se on halpaa, liki ilmasta... ei tartte palkata tiedotuspäällikköö  8)
Kyll tähän nyt jo varmaan pitäs saada jotain hankerahaa. Päällikkö ja sitte pari kätyriä sille  ::) :P ::)

E.S.R. antaa... mut puolet on oltava etukäteen omaa... sen oman osuuden voi toki "hoitaa"  ::) 8)

Ei missään nimessä mitään avustuksia tai hankkeita mukaan  :o Koko idea on just se että homma tehdään ilman valvontaa ja silleen että jo aloittaessa jutusta seuraa ainoastaan persnettoa  ;D
Joo, ei mitään avustuksia pidä tähän hommaan sotkea.

Aulis vaan on ay-aktiivina liiaksi tottunut siihen että kaikkiin hommiin pitää löytää maksaja tai vastuullinen jostain muualta kuin omasta peilistä..  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Höpönpöpön...
Aulis vaan on ay-aktiivina liiaksi tottunut siihen että kaikkiin hommiin pitää löytää maksaja tai vastuullinen jostain muualta kuin omasta peilistä..  :P

Neuvoin vaa mite saa ilmasta rahaa  :P ;D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Höpönpöpön...
Neuvoin vaa mite saa ilmasta rahaa  :P ;D
Näille ukoille se on kuin opettaisit isääs naimaan ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Höpönpöpön...
Aulis vaan on ay-aktiivina liiaksi tottunut siihen että kaikkiin hommiin pitää löytää maksaja tai vastuullinen jostain muualta kuin omasta peilistä..  :P

Neuvoin vaa mite saa ilmasta rahaa  :P ;D

omalta osaltani viittaan tässä klo 12:29 kirjoittamaani viestiin
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Tosi osuma...
Neuvoin vaa mite saa ilmasta rahaa  :P ;D
Näille ukoille se on kuin opettaisit isääs naimaan ;D ;D

Siis tämä oli todellinen osuma...

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5913
Vs: Pekan mainos
http://www.ahonalku.fi/Seokset.htm

Noita valmiita niittyseoksia on monenlaisia olemassa. En kyllä tiedä miten menestyvät peltomaalla, ovat kuitenkin käsittääkseni periaatteessa vaatimattoman paikan kasveja.
Ne vaan jotenkin sopisi ajatukseen paremmin kuin nuo yleisesti pelloilla käytetyt maisemakasvit..
Mitään 1,5ha peltoa noilla ei kylläkään raaski kylvää..

Viimeksi muokattu: 07.02.12 - klo:13:20 kirjoittanut bouli

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Varastaminen...
Äläs *****ile, tää on hyvänmielen tehtävä jolla on jalot tarkoitusperät...  :o ;) Onko Johara messissä? Kuka muu lähtee?
Kyllä kiinnostaa. Mulla on hyvä 1,5 ha:n lohko jolle meinasin kylvää vehnää. Ihan sama mitä siihen kylvää, hyväntekeväisyyteen sato menee kuitenkin  ;D  Auringonkukka olisi muuten hyvä, mutta muistaakseni siinä pesii samoja tauteja kuin rypsissä  ???  Tuolla ko. pellolla oli joskus hernettä. Romaaniheimo pysähtyi pakulla viereen ja veti kuupan täyteen herneitä varsineen  ;D Eli kyl mää tiedän että 90% tavarasta varastetaan joka tapauksessa jos se on näkösällä.

Saaha sitä varastaa... ei se mitään haittaa... pääasia et ees joillekki tulee - noiden pöllijöiden lisäks - hyvä mieli  ;D

Asialliset, myrkytyksestä varoittaneet, kyltit olivat vieressä.. Joten tuskin söivät itse  ;)

mustiaiset  eivät  osaa  lukea   ???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pekan mainos
http://www.ahonalku.fi/Seokset.htm

Noita valmiita niittyseoksia on monenlaisia olemassa. En kyllä tiedä miten menestyvät peltomaalla, ovat kuitenkin käsittääkseni periaatteessa vaatimattoman paikan kasveja.
Ne vaan jotenkin sopisi ajatukseen paremmin kuin nuo yleisesti pelloilla käytetyt maisemakasvit..
Mitään 1,5ha peltoa noilla ei kylläkään raaski kylvää..

Ei kun paljon vaan. Helpompi laskea se persnetto jo kylväessä, viljalla tuon voi laskea vasta myydessään. Helpompi laskea budjetti  :D

Mulla olis kyl 0,47 hehtaarinen pelto joka sopisi tuohon muuten todella hyvin, mutta on vaan turhan syrjässä  :-[

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Pekan mainos
Aikapaljon tuntuu olevan monivuotisia, olisikohan mitään mistä olisi iloa jo ensimmäisenä vuotena?
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pekan mainos
Aikapaljon tuntuu olevan monivuotisia, olisikohan mitään mistä olisi iloa jo ensimmäisenä vuotena?

Pellavaa.. sitä on ainakin valkoista, punaista ja sinistä. Siis kukkia. Sekaan auringonkukkia ja ehkä tuliunikkoa  8)

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5913
Vs: Pekan mainos
http://www.ahonalku.fi/Seokset.htm

Noita valmiita niittyseoksia on monenlaisia olemassa. En kyllä tiedä miten menestyvät peltomaalla, ovat kuitenkin käsittääkseni periaatteessa vaatimattoman paikan kasveja.
Ne vaan jotenkin sopisi ajatukseen paremmin kuin nuo yleisesti pelloilla käytetyt maisemakasvit..
Mitään 1,5ha peltoa noilla ei kylläkään raaski kylvää..

Ei kun paljon vaan. Helpompi laskea se persnetto jo kylväessä, viljalla tuon voi laskea vasta myydessään. Helpompi laskea budjetti  :D

Mulla olis kyl 0,47 hehtaarinen pelto joka sopisi tuohon muuten todella hyvin, mutta on vaan turhan syrjässä  :-[

Mulla on melkein pihassa semmoinen 0,10 ha viljelystä poistettu etelärinne pelto mille olen ihan vakavasti harkinnut tuollaisen kukkakedon perustamista.
Tosin ei kylläkään sovellu tähän juttuun sijaintinsa puolesta..

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pekan mainos
http://www.ahonalku.fi/Seokset.htm

Noita valmiita niittyseoksia on monenlaisia olemassa. En kyllä tiedä miten menestyvät peltomaalla, ovat kuitenkin käsittääkseni periaatteessa vaatimattoman paikan kasveja.
Ne vaan jotenkin sopisi ajatukseen paremmin kuin nuo yleisesti pelloilla käytetyt maisemakasvit..
Mitään 1,5ha peltoa noilla ei kylläkään raaski kylvää..

Ei kun paljon vaan. Helpompi laskea se persnetto jo kylväessä, viljalla tuon voi laskea vasta myydessään. Helpompi laskea budjetti  :D

Mulla olis kyl 0,47 hehtaarinen pelto joka sopisi tuohon muuten todella hyvin, mutta on vaan turhan syrjässä  :-[

Mulla on melkein pihassa semmoinen 0,10 ha viljelystä poistettu etelärinne pelto mille olen ihan vakavasti harkinnut tuollaisen kukkakedon perustamista.
Tosin ei kylläkään sovellu tähän juttuun sijaintinsa puolesta..

Tosta mun pläntin ohi ei ajele kuin maajusseja  ;D Ne ei eukoilleen kukkia kanna  :o

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5913
Vs: Pekan mainos
http://www.ahonalku.fi/Seokset.htm

Noita valmiita niittyseoksia on monenlaisia olemassa. En kyllä tiedä miten menestyvät peltomaalla, ovat kuitenkin käsittääkseni periaatteessa vaatimattoman paikan kasveja.
Ne vaan jotenkin sopisi ajatukseen paremmin kuin nuo yleisesti pelloilla käytetyt maisemakasvit..
Mitään 1,5ha peltoa noilla ei kylläkään raaski kylvää..

Ei kun paljon vaan. Helpompi laskea se persnetto jo kylväessä, viljalla tuon voi laskea vasta myydessään. Helpompi laskea budjetti  :D

Mulla olis kyl 0,47 hehtaarinen pelto joka sopisi tuohon muuten todella hyvin, mutta on vaan turhan syrjässä  :-[

Mulla on melkein pihassa semmoinen 0,10 ha viljelystä poistettu etelärinne pelto mille olen ihan vakavasti harkinnut tuollaisen kukkakedon perustamista.
Tosin ei kylläkään sovellu tähän juttuun sijaintinsa puolesta..

Tosta mun pläntin ohi ei ajele kuin maajusseja  ;D Ne ei eukoilleen kukkia kanna  :o
Ehkä vielä kantsis miettiä sitä kukkapellon sijainti paikkaa aika tarkkaan.
"Niin että sinne sitä vaan perustetaan maantien laitaan kukkaketoja MUITTEN ihailtavaksi.."  ::)