Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kun en enää jaksa...  (Luettu 6711 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Vs: kun en enää jaksa...
--laatikkoon on hyvä laittaa muna-maito tai vesi.Kananmuna sitoo,ettei laatikko jää liian löysäksi.Mutta koska olet jo syönyt sen ja todennut,että on hyvää,niin ei sitten ole välttämätöntä.Tuo porkkana on hyvä keksintö laittaa sekaan.
Ja tämä samoin kuin maksalaatikko syödään puolukkahillon kanssa.Minulla on kahdenlaista puolukkahilloa,toisessa on kurpitsaa ja toisessa porkkanaraastettamja sitten tein vielä omena-puolukkahilloa.Kaikki on hyviä kaali- ja maksaruokien lisukkeeksi.Pitäisköhän ostaa huomenna kaali itsekkin.Tuli vesi kielelle :)

Kaalilaatikkoon ei kyllä maito kuulu perinteisesti. Eikä meidän porukat hyväksy sitä makaroonilaatikkoonkaan.
Ainut mihin käytän tilkan maitoo, on valkosipulikermaperunat.

Luin tutkimuksen että ruokailun yhteydessä juotu maito, estää D-vitamiinin imeytymistä. Tämä asia, että maitoon lisätään D-vitamiinia on Valion aloittama huijjaus ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
öööö, en muistanu/kehannu kaikkee sanoa; mut kyllä miä laitoin kanssa laatikkoon munamaitoa, - vimoset maidot meni siihen kun en muistanu hakia ennen tankin käyntiä!   ja ei tarkene hakia puotista!                    en ite piä puolukasta laatikon kanssa joten passaan sen!

ei miiulla mitään korollaa ole!   se onpi hihluksi!  ja pentsa!                   mukava kuunnella kuin immeiset on kyr.... tä sihen kun osti muka halvan tieselin ja nyt ketuttaa!

en tiiä miten teitän suoli ( ei sauli ) toimii mutta miulla ei ole mr. metani efekstiä kaaliruokien kanssa!              eikä rokan mutta muitten kanssa kyllä!                             aika usein perä huutaa mutta meluahan maailmaan mahtuu!

paitti sen erään kerran , jo vuosia sitten.               kuleksin pihalla ajatuskissani ja päästelin vähän kaasua!     en huomannu kun postityttö toi jotain kirjattua ja siinä rykiessä, tokaisi että on hyvä vähän välillä löysätä!          perleke, että nolotti!                                 
               jotenkin hymyilly vienosti kun myöhemmin tavattu! ???

JoHaRa

• Vieras
Kaali on viisainta ensin syöttää jonkulle eläimelle ja sitten syö itse sen eläimen.

Olen pahoillani, mutta minun on myönnettävä että kypsennetty kaali on mielestäni järkyttävin materiaali jota ruokapöydillä säilytetään  :o

;-)

• Vieras
Kaali on viisainta ensin syöttää jonkulle eläimelle ja sitten syö itse sen eläimen.

Olen pahoillani, mutta minun on myönnettävä että kypsennetty kaali on mielestäni järkyttävin materiaali jota ruokapöydillä säilytetään  :o

Johara säilyttää ruokia pöydillä   ;D

JoHaRa

• Vieras

Hyvä että huomasit tarkoitukseni. Kaalilaatikko on kuten landehanden Viconi. Se kestää, kestää ja kestää  :o

;-)

• Vieras

Hyvä että huomasit tarkoitukseni. Kaalilaatikko on kuten landehanden Viconi. Se kestää, kestää ja kestää  :o

Se riippuu siitä , kenen pöydällä se makaa.     ::)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

Joo, ruoka joka haisee samalta kuin raato, ei liene tarkoitettu ihmisravinnoksi...YÖKS  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

• Vieras

Joo, ruoka joka haisee samalta kuin raato, ei liene tarkoitettu ihmisravinnoksi...YÖKS  :o

Makuasioista ei voi kiisteellä.
Tosin se, että suomalaiset syö pottuva voella, näkyy katukuvassa. Jalkakäytäviä pitää leventää, että rouvat sopii ohittamaan.  ;)

Aulis Anttila

• Vieras
...tarkoitettu...
ruoka joka haisee samalta kuin raato, ei liene tarkoitettu ihmisravinnoksi...YÖKS  :o
Ruuan korviketta kannibaaleille?  ::)

...ja juomana maito = haisee samalta kuin raato, ei tarkoitettu ihmisravinnoksi  >:(

Aulis Anttila

• Vieras
Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Makuasioista ei voi kiisteellä.

Kyllä voi... helppo nakki  :P 8)

Tosin se, että suomalaiset syö pottuva voella, näkyy katukuvassa. Jalkakäytäviä pitää leventää, että rouvat sopii ohittamaan.  ;)

Älä jauha paskaa. Peruna ei lihota. Pankollamakoilu lihottaa  :P 8)

Sepedeus

• Vieras
Vs: ...tarkoitettu...
ruoka joka haisee samalta kuin raato, ei liene tarkoitettu ihmisravinnoksi...YÖKS  :o

...ja juomana maito = haisee samalta kuin raato, ei tarkoitettu ihmisravinnoksi  >:(

Joooo,,,, mää jooisiin maitua jos sen sais imee emännän tissistä. Mutta kun se on nyt ummessa :'(

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onhan se hyvää harjoitusta raadonsyöntiin, jos sattuu lomalento tekemään pakkolaskun jonnekin perkeleen Andeille  :P
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Joooo,,,, mää jooisiin maitua jos sen sais imee emännän tissistä. Mutta kun se on nyt ummessa :'(

Vaihda pitkämaitoisempaan.  ;D
Tai 3-kymppiseen, niinku tuleva pressa  :D

Sepedeus

• Vieras

Vaihda pitkämaitoisempaan.  ;D
Tai 3-kymppiseen, niinku tuleva pressa  :D

Niiin varmaan pitääs teherä. Yks' rouva kertoi mulle, että teki pannukakkua maidostaan, kun lapsi ei jaksanu kaikkea juoda. Mies kehui kuulemma että hyvää. Eikä tiennyt että äidinmaidosta tehty.  :D
  Kaikkea on tullu syötyä ,mutta tuo on kokematta. Pitäisköhän vielä vaihtaa lisääntymiskykyiseen /haluiseen ;D

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Niiin varmaan pitääs teherä. Yks' rouva kertoi mulle, että teki pannukakkua maidostaan, kun lapsi ei jaksanu kaikkea juoda. Mies kehui kuulemma että hyvää. Eikä tiennyt että äidinmaidosta tehty.  :D
  Kaikkea on tullu syötyä ,mutta tuo on kokematta. Pitäisköhän vielä vaihtaa lisääntymiskykyiseen /haluiseen ;D
[/quote]

Rupeat tinkiläiseksi jollekin maidossa olevalle,,minäkin olen lehmänmaitoa tuolta kylältä joutunut hakemaan nykysin