Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haaviston Ultra Bra...  (Luettu 12591 kertaa)

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Haaviston Ultra Bra...
Kyll siinä on apilaksella ja muilla agraarisosialisteilla kiva olla rähmällään city-vihreä Haaviston edessä.
Antakaa Ultra Braan baukkua täysillä.... ja eikun saunat palamaan.

Pääasia että kaikkien saunat palaa.... soon agraarisosialistin motto. 
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 :'(   Minulle taas Ultra Bra on ensimmäinen ja ainoa positiivinen asia Haaviston kampanjoinnissa :o      Mitä tulee sanoituksiin niin varsinkin tuo esillä ollut on niin avoimen provosoiva kun mahdollista vain on.  Ja jos ei tiedä eroa espanjalaisen kusitomaatin  ja suomalaisen välillä niin voisi olla aika maistaa ;D ;D

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
:'(   Minulle taas Ultra Bra on ensimmäinen ja ainoa positiivinen asia Haaviston kampanjoinnissa :o      Mitä tulee sanoituksiin niin varsinkin tuo esillä ollut on niin avoimen provosoiva kun mahdollista vain on.  Ja jos ei tiedä eroa espanjalaisen kusitomaatin  ja suomalaisen välillä niin voisi olla aika maistaa ;D ;D
Näinhän se on.  ;D
Sentähden niitä pitääkin soittaa tosikoille änkyröille.   ;D
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
huh!   onneks asun niiiin kaukana hesasta että ei tartte noita kuulla!       on hyvä että ratiosta tulee jotain muuta kuin ult..... !                    ihan sama kuin se että toi yks virheitten ääliö nauraa ratiossa!   olen miettiny että sen pitäis saada tallennettua ämpäriin ja se soimaan omenapuitten väliin, ei varmasti tule rusakot syömään!                     helkutti kun nimi ei tuu mieleen; se joka oli kannattamassa huumeitten laillistamista ja niin pois päin, tietättehän työ!

Paalaaja

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Näinhän se on.  ;D

Minä olen kyllä tullut vuosien varrella siihen tulokseen, että biisi on parodiaa. Äkkiseltään se kuulostaa vastustavan kotimaista, mutta todellisuudessa pilkkaa fiinejä piirejä joiden asennejyrkkä leimakirves kieltää kotimaisuuden arvon (tai kaikki keskustan tekemiset) tyyliin "väärin sammutettu".

MUTTA aatteellisesti ovat kyllä porukkana yks tanan komujoukko vihreissä vaatteissa!
Slippin 'n sliding

sorkkis

• Vieras
Se Timo Kaunista laskee kepunkannatusta vitusti .  >:(

YliKylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Kyllä sitä nyt taas ollaan niin perkeleen negatiivisia, on niillä muutama ihan hyväkin biisi, esim. se jossa lauletaan jotenkin näin..."aamuyöllä kumpikaan meistä ei jaksa enää nussia..."

simmo

• Vieras
Näky Muna-Kaunistokin siellä paistattelevan suu messingillä ja kaikki muut eturivin vihreetä politiikkaa tekevät sankarit. Voi kauheeta, että senkin hippibändin piti vielä palata kuolleista pilaamaan tääkin vuosi. Yäk, sanoo Skännä, hyi, hyi kauheeta mitä kakkaa koko Ultra Skeida. >:(
---Kaunisto meni Haaviston taakse,kuten se Saarikko,joka hommas sitä moskeijjaa sinne alakio-opistoon.Siinä kaksi kepun huippuyksilöä >:(  Aatteita piisaa 8)

UCD

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Minä olen kyllä tullut vuosien varrella siihen tulokseen, että biisi on parodiaa. Äkkiseltään se kuulostaa vastustavan kotimaista, mutta todellisuudessa pilkkaa fiinejä piirejä joiden asennejyrkkä leimakirves kieltää kotimaisuuden arvon (tai kaikki keskustan tekemiset) tyyliin "väärin sammutettu".

MUTTA aatteellisesti ovat kyllä porukkana yks tanan komujoukko vihreissä vaatteissa!

Sanoituksen puolesta se olisi kyllä parodiaa.... mutta kun biisin vetää  taistolaisvanhempien kasvattama stallaripoppoo... niin  ::)

Aulis Anttila

• Vieras
Idealisti ja hölmö...
---Kaunisto meni Haaviston taakse,kuten se Saarikko,joka hommas sitä moskeijjaa sinne alakio-opistoon.Siinä kaksi kepun huippuyksilöä >:(  Aatteita piisaa 8)

Kaunisto on vaan rakastunut "vähän hölmö"... saattaa hyvinkin vielä parantua. Tää Saarikko sen sijaan on ihan... tai antaa olla - oon kerran tavannu sen... siinä on kerta liikaa.

YliKylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Vs: Idealisti ja hölmö...

Kaunisto on vaan rakastunut "vähän hölmö"... saattaa hyvinkin vielä parantua. Tää Saarikko sen sijaan on ihan... tai antaa olla - oon kerran tavannu sen... siinä on kerta liikaa.

Kepussa silti kauneimmat naiset.  :D

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyllä kuntelee mitä tahasa ulvontaa ennemmin

ku kakojen valehtelua :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Näinhän se on.  ;D

No kyllä kai sen kestää kunhan pysyvät vähemmistönä.  Ja poissa politiikasta.    ::)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Kyl radion lyön heti kii, jos Ultra Huono siellä soi  :P

Todellista paskaa. Kamalaa, jos eläis parisuhteessa ihmisen kanssa, jolla olis tyystin eri musiikkimaku. Ranteet auki, prkl!

Tasapuolisuuden nimissä sanottava, että jos Niinistölle tulee tukisukkahousukonsertti, niin sen esiintyjät tod.näk. saa vastaavan inhoreaktion aikaan  :D
Jos punottaa, ota diflucan. ;D
Ei ehkä auta korvakäytävän tuskaiseen oloon  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.