Minulle taas Ultra Bra on ensimmäinen ja ainoa positiivinen asia Haaviston kampanjoinnissa Mitä tulee sanoituksiin niin varsinkin tuo esillä ollut on niin avoimen provosoiva kun mahdollista vain on. Ja jos ei tiedä eroa espanjalaisen kusitomaatin ja suomalaisen välillä niin voisi olla aika maistaa
Lainaus käyttäjältä: rene - 31.01.12 - klo:08:39 Minulle taas Ultra Bra on ensimmäinen ja ainoa positiivinen asia Haaviston kampanjoinnissa Mitä tulee sanoituksiin niin varsinkin tuo esillä ollut on niin avoimen provosoiva kun mahdollista vain on. Ja jos ei tiedä eroa espanjalaisen kusitomaatin ja suomalaisen välillä niin voisi olla aika maistaa Näinhän se on. Sentähden niitä pitääkin soittaa tosikoille änkyröille.
Näky Muna-Kaunistokin siellä paistattelevan suu messingillä ja kaikki muut eturivin vihreetä politiikkaa tekevät sankarit. Voi kauheeta, että senkin hippibändin piti vielä palata kuolleista pilaamaan tääkin vuosi. Yäk, sanoo Skännä, hyi, hyi kauheeta mitä kakkaa koko Ultra Skeida.
Minä olen kyllä tullut vuosien varrella siihen tulokseen, että biisi on parodiaa. Äkkiseltään se kuulostaa vastustavan kotimaista, mutta todellisuudessa pilkkaa fiinejä piirejä joiden asennejyrkkä leimakirves kieltää kotimaisuuden arvon (tai kaikki keskustan tekemiset) tyyliin "väärin sammutettu".MUTTA aatteellisesti ovat kyllä porukkana yks tanan komujoukko vihreissä vaatteissa!
---Kaunisto meni Haaviston taakse,kuten se Saarikko,joka hommas sitä moskeijjaa sinne alakio-opistoon.Siinä kaksi kepun huippuyksilöä Aatteita piisaa
Lainaus käyttäjältä: simmo - 31.01.12 - klo:10:01---Kaunisto meni Haaviston taakse,kuten se Saarikko,joka hommas sitä moskeijjaa sinne alakio-opistoon.Siinä kaksi kepun huippuyksilöä Aatteita piisaa Kaunisto on vaan rakastunut "vähän hölmö"... saattaa hyvinkin vielä parantua. Tää Saarikko sen sijaan on ihan... tai antaa olla - oon kerran tavannu sen... siinä on kerta liikaa.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 31.01.12 - klo:10:06Lainaus käyttäjältä: simmo - 31.01.12 - klo:10:01Kepussa silti kauneimmat naiset. On, ehtottomasti:http://images.uncyc.org/fi/thumb/c/c0/Ugly.jpg/300px-Ugly.jpg
Lainaus käyttäjältä: simmo - 31.01.12 - klo:10:01Kepussa silti kauneimmat naiset.
Lainaus käyttäjältä: UCD - 31.01.12 - klo:08:49Lainaus käyttäjältä: rene - 31.01.12 - klo:08:39 Minulle taas Ultra Bra on ensimmäinen ja ainoa positiivinen asia Haaviston kampanjoinnissa Mitä tulee sanoituksiin niin varsinkin tuo esillä ollut on niin avoimen provosoiva kun mahdollista vain on. Ja jos ei tiedä eroa espanjalaisen kusitomaatin ja suomalaisen välillä niin voisi olla aika maistaa Näinhän se on. Sentähden niitä pitääkin soittaa tosikoille änkyröille. Minä olen kyllä tullut vuosien varrella siihen tulokseen, että biisi on parodiaa. Äkkiseltään se kuulostaa vastustavan kotimaista, mutta todellisuudessa pilkkaa fiinejä piirejä joiden asennejyrkkä leimakirves kieltää kotimaisuuden arvon (tai kaikki keskustan tekemiset) tyyliin "väärin sammutettu".MUTTA aatteellisesti ovat kyllä porukkana yks tanan komujoukko vihreissä vaatteissa!
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 31.01.12 - klo:08:06Kyl radion lyön heti kii, jos Ultra Huono siellä soi Todellista paskaa. Kamalaa, jos eläis parisuhteessa ihmisen kanssa, jolla olis tyystin eri musiikkimaku. Ranteet auki, prkl!Tasapuolisuuden nimissä sanottava, että jos Niinistölle tulee tukisukkahousukonsertti, niin sen esiintyjät tod.näk. saa vastaavan inhoreaktion aikaan Jos punottaa, ota diflucan.
Kyl radion lyön heti kii, jos Ultra Huono siellä soi Todellista paskaa. Kamalaa, jos eläis parisuhteessa ihmisen kanssa, jolla olis tyystin eri musiikkimaku. Ranteet auki, prkl!Tasapuolisuuden nimissä sanottava, että jos Niinistölle tulee tukisukkahousukonsertti, niin sen esiintyjät tod.näk. saa vastaavan inhoreaktion aikaan