Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haavisto  (Luettu 13141 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: Viesti perunakuopasta :-)
Ns. sekatalousjärjestelmä eri sovellutuksineen on ainoana osoittanut edes hitusen toimivuuttaan.
------------------mehän ollaan aukin kanssa samoilla linjoilla ja ehdokaskin yhteinen. :)
Hengenheimolaiset!  ;D ;D ;D ;D
Näin se nyt kävi valitettavasti, Simmo, Aulis, Minä Ite äänestää samaa ehdokasta. Sopu löytyi, kun saatiin tää riitapukari Vätys oppositioon.  ;)

Keskustan entinen puoluesihteeri Jarmo Korhonen äänestää presidentinvaalien toisella kierroksella kokoomuksen Sauli Niinistöä. Korhonen kertoo siirtymisestä Niinistön leiriin keskustan oman ehdokkaan Paavo Väyrysen pudottua kisasta. "Tunnen henkilökohtaisesti Saulin ja minusta hän on kasvanut vuosikymmenien aikana ihmisenä ja poliitikkona. Sauli Niinistö on rehellinen ja luotettava mies."  ;D ;D
[/quote]

Perunakuopassa viisastuu.

minä-itte

• Vieras
Vs: Haavisto
Käteinen jo hymistelee varmana siitä että kokoomukselainen pressa saadaan. Ei kannattais viel hymistellä etukäteen, ääniä on vielä paljon jakamatta.

Eiköhän Sauli ole eittämättä presidentti.

Ei se muuten taida olla kirkossa kuulutettu...???

Ei

Aulis Anttila

• Vieras
Kirkossa...
Ei

Ramppaatteko te saatanan syntiset kirkossaki kerjäämässä  :P ;D

Tuulia

• Vieras
Vs: Kirkossa...
Ei

Ramppaatteko te saatanan syntiset kirkossaki kerjäämässä  :P ;D

:P :P :P

simmo

• Vieras

[/quote]

[/quote]
-------kyllä mua vähä harmittaa,kun ei tuu Mäntyniemeen sitä Antonion Parturikampaamoa :) Siellois mukava ollu käyvä kampaajalla. 8)

Tuulia

• Vieras

[/quote]
-------kyllä mua vähä harmittaa,kun ei tuu Mäntyniemeen sitä Antonion Parturikampaamoa :) Siellois mukava ollu käyvä kampaajalla. 8)
[/quote]

Tiiä , miten exoottisen kampauksen saisi...   ;D

simmo

• Vieras
Kyllä Paavon ja Timon yhteenlaskettu äänimäärä olis Haaviston ohittanut ja olis toiselle kirrokselle riittänyt. Voi tietysti kysyä olisko noiden kannattajat menneet yhden taakse, mutta uskon niin.
-Kaikkien puolueiden ei kannattais laittaa omaa ehdokasta,mutta kun ovat niin pöljiä.Eikä vanhoja kannata kaivella eikä kosto johda mihinkään. 8)

Aulis Anttila

• Vieras
Hattarapää...

Jummalaut´ se tekis sulle semmosen hattaran ettet kehtais mennä kylille kuukauteen... sehä kampailee miesten hiuksia  ::) - ja vaik ei kysytä ni en mee... sitäpaitsi mul on "Beatles-tukka" ku mä oon 60-luvun osapäiväradikaali... ja on jääny vähä levy päälle  :P ;D 8)

nilihaara

• Vieras
Vs: Hattarapää...

Jummalaut´ se tekis sulle semmosen hattaran ettet kehtais mennä kylille kuukauteen... sehä kampailee miesten hiuksia  ::) - ja vaik ei kysytä ni en mee... sitäpaitsi mul on "Beatles-tukka" ku mä oon 60-luvun osapäiväradikaali... ja on jääny vähä levy päälle  :P ;D 8)

Kun ois ees cd levy jääny päälle niin ei sais kaikesta selvää. :P

Tuulia

• Vieras
Vs: Hattarapää...

Kun ois ees cd levy jääny päälle niin ei sais kaikesta selvää. :P

Auliksella nyt ei paljon tukkaa taida enää ollakaan...sama, miten hapsottaa.   

:P ;D

simmo

• Vieras
Jos haavisto voittaa,niin sitten joudun syömään lopunikääni masennuslääkkeitä.On se semmonen laaki,ettei siitä vanhana toivu.ikinä en oo äänestäny kommunistia,vihreetä enkä demaria.Sitte pitäis katella loppuikä noita kahta hörhöhomppelia. ??? Pitäisköhän sittenkin varalta tilata aika psykiatrille,seuraavalle arkipäivälle vaalien jälkeen. :o
Voihan sen sitte perua,jos sale voittaa.Muttaku nykyään ei voi olla varma mistään,elämä täynnä kaikenlaisia järkytyksiä >:(

Aulis Anttila

• Vieras
Kansanomainen neuvo...
Jos haavisto voittaa,niin sitten joudun syömään lopunikääni masennuslääkkeitä.On se semmonen laaki,ettei siitä vanhana toivu.ikinä en oo äänestäny kommunistia,vihreetä enkä demaria.Sitte pitäis katella loppuikä noita kahta hörhöhomppelia. ??? Pitäisköhän sittenkin varalta tilata aika psykiatrille,seuraavalle arkipäivälle vaalien jälkeen. :o
Voihan sen sitte perua,jos sale voittaa.Muttaku nykyään ei voi olla varma mistään,elämä täynnä kaikenlaisia järkytyksiä >:(

Äääh... ei mitää tommosia humbuugeja... aito kunnon suomalaiskansallinen pers´känni nii en oksettaa ja kusettaa yht´aikaa... siinä unohtuu nii homot ku pomotki... ja se lottovoitto... se jota ei koskaan tullu... ku ei lotottu  ;D

simmo

• Vieras
Vs: Kansanomainen neuvo...

Äääh... ei mitää tommosia humbuugeja... aito kunnon suomalaiskansallinen pers´känni nii en oksettaa ja kusettaa yht´aikaa... siinä unohtuu nii homot ku pomotki... ja se lottovoitto... se jota ei koskaan tullu... ku ei lotottu  ;D
[/quote]
----------viina ei sovi mulle,jo eka ryyppy alkaa oksettaa.se polttaa suussa ja on pahanmakuinen >:(

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Viesti perunakuopasta :-)
Ns. sekatalousjärjestelmä eri sovellutuksineen on ainoana osoittanut edes hitusen toimivuuttaan.
------------------mehän ollaan aukin kanssa samoilla linjoilla ja ehdokaskin yhteinen. :)
Hengenheimolaiset!  ;D ;D ;D ;D
Näin se nyt kävi valitettavasti, Simmo, Aulis, Minä Ite äänestää samaa ehdokasta. Sopu löytyi, kun saatiin tää riitapukari Vätys oppositioon.  ;)

Keskustan entinen puoluesihteeri Jarmo Korhonen äänestää presidentinvaalien toisella kierroksella kokoomuksen Sauli Niinistöä. Korhonen kertoo siirtymisestä Niinistön leiriin keskustan oman ehdokkaan Paavo Väyrysen pudottua kisasta. "Tunnen henkilökohtaisesti Saulin ja minusta hän on kasvanut vuosikymmenien aikana ihmisenä ja poliitikkona. Sauli Niinistö on rehellinen ja luotettava mies."  ;D ;D

Perunakuopassa viisastuu.
[/quote]

joo
pöliäksihän te korhosta ootta meinannukkki

ja siinäpä tojiste
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

• Vieras

Ei tarvii mitään erikoislääkäriä. Kyl se sun omalääkäri niitä pillereitä antaa. Tosin enempi niistä on haittaa kuin hyötyä. Lasebo lääkkeitä net on.  http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=lam00042