Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe NH TS100, Stop-viesti  (Luettu 4234 kertaa)

jussila

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
NH TS100, Stop-viesti
NH TS100 es aloitti pakkasten myötä vilkuttamaan kojetaulussa stop-viestiä, ja samalla öljynpaineen mittaripalkki laski nollaan ja öljynpaine-kuvake vilkkui.
Ongelma esiintyy tyhjäkäynnillä ja yleensä kaasua lisäämällä se poistuu. Kai tuo tarkoittaa moottoriöljyn painetta, eikä vaihteisto/peräoljyä? Voi olla tyhmä kysymys, mutta minulla ei ole mitään käsitystä miten ko. masiinan vaihteisto toimii, vaatiiko se hydrauliikalta öljynpainetta tms.. Mittaritaulussahan on se normaali moottorin öljynpaineen varoitusvalo, se ei ole vilkkunut. Mistähän tässä alkaisi vikaa etsimään?

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: NH TS100, Stop-viesti
Tuo stop viesti tulee moottorin öljynpaineesta, vaihteiston öljynpaineelle on punainen hammasrattaan kuvalla oleva merkkivalo.

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: NH TS100, Stop-viesti
Anturi vika, ehkä. Kannattaa mitata paineet. 8)
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: NH TS100, Stop-viesti
tahi vapaan kierron venttiili jumii!      vain suuremmalla paineella riittävä teho sulkee!

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: NH TS100, Stop-viesti
traktorin mukana yleensä tulee ohjekirja jossa on kuvattu kaikki mittariston merkkivalot ja mitä merkkivalo tarkoittaa..

Fuller

  • Vieras
Vs: NH TS100, Stop-viesti
Jospa se tarkoittaa että soita Kuusakosken romunkerääjä hakemaan pois ja hanki JD tilalle :D ;D :P

joopa joo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: NH TS100, Stop-viesti
katoppa moottori suodatin jalassa on iso kuusio kolo ruuvi, pyöritä seauki. sielä alla on jousi ja mäntä. puhista ne ja paa takasi. jousi on saattanu väsyä tai mäntä takertellee. siinä on moottorin olijynpaineen sääjin. uus jousi ja mäntäkkään ei maksa palijo nyykyn liikkeessä.

jep jep

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 218
Vs: NH TS100, Stop-viesti
NH TS100 es aloitti pakkasten myötä vilkuttamaan kojetaulussa stop-viestiä, ja samalla öljynpaineen mittaripalkki laski nollaan ja öljynpaine-kuvake vilkkui.
Ongelma esiintyy tyhjäkäynnillä ja yleensä kaasua lisäämällä se poistuu. Kai tuo tarkoittaa moottoriöljyn painetta, eikä vaihteisto/peräoljyä? Voi olla tyhmä kysymys, mutta minulla ei ole mitään käsitystä miten ko. masiinan vaihteisto toimii, vaatiiko se hydrauliikalta öljynpainetta tms.. Mittaritaulussahan on se normaali moottorin öljynpaineen varoitusvalo, se ei ole vilkkunut. Mistähän tässä alkaisi vikaa etsimään?

Mulla ts 110 tekee samaa kesähelteillä  ::)
Henri

TTK

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: NH TS100, Stop-viesti
Mulla teki 8360 samaa, oli anturin liittimessä yhdistyshäiriö. Noissa on eri anturi öljynpainevalolle ja öljynpainemittarille. Niin ja kyse on moottorin öljynpaineesta