Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tojot kiihottuu itsekseen !  (Luettu 8225 kertaa)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Tojot kiihottuu itsekseen !
Omassa autossani (ei tojo) on sähkön välityksellä kaasu,vaihteet ja jarrukin on samassa väylässä,ei siirry vaihdekeppi jos ei paina jarrua.Ei myöskään starttaa jos ei paina jarrua. Eli,jos oikosulku tulisi,olisi tojomainen kiihottuminen mahdollinen. ;)

 Kaet ajaessa saa vaihteen vapaalle ilman jarrun polkemista?

Ei kai jarrun painaminen estä sammuttamista?
Farmexin logikka ei todista mitään.Jarrun painamisella estetään tahaton liikkeellelähtö.

 Ja jarrun painaminen toimii lapsilukkona kanssa.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Onnettomuustutkijat Amerikassa:
Onnettomuus tutkijat Amerikoissa ovat nämä tutkineet ja se jos mikään on luotettavaa tietoa uskokaa nyt.

Jep jep!

BBC:n nyt vanhentuneeksi todettava juttu on ilmestynyt keväällä 2010, julkaistu ainakin jo 31.03.2010:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00rq3mq

T&T:n ja Wall Street Journalin juttu ilmestyi syksyllä 2010, 11.08.2010:
"Yhdysvaltain turvallisuusviranomaiset ovat päätyneet samoihin tuloksiin kuin Toyotan omat tutkimukset kaasupoljinongelmista, valtaosa onnettomuuksista liittyi kuljettajan toimintaan eikä väitettyyn poljinvikaan, kertoo The Wall Street Journal.
Toyotan autojen väitettiin kaasuttavan itsekseen, vaikka kaasupoljinta ei painettaisikaan. Ohjelmistoviasta johtuvan ongelman väitettiin aiheuttaneen useita kolareita Yhdysvalloissa.
Viranomaiset tutkivat Toyotan onnettomuusautojen ”mustien laatikoiden” eli edr-laitteiden (event data recorder) keräämiä tietoja. Tallenteista käy ilmi muun muassa kaasupolkimen, vaihdekepin ja selkänojan asennot sekä tiedot ajonopeudesta ja lukkiutumattomien jarrujen tilasta. Tiedoista selviää myös se, käyttikö kuljettaja turvavöitä onnettomuuden sattuessa.
Onnettomuustallenteet osoittavat, että suurimmassa osassa kolareita kuljettaja ei painanut jarrua lainkaan.
Tutkijat selvittivät 58 tapausta. Jarrupoljinta ei painettu lainkaan 35 tapauksessa ja yhdeksässä tapauksessa jarrupoljinta painettiin vasta aivan viime hetkellä. Yhdysvaltain liikenneviraston eilen kongressille luovuttamassa raportissa ei syytetä suoraan kuljettajavirhettä, mutta WSJ:n tietojen mukaan useassa onnettomuudessa jarrun sijaan kuljettaja oli painanut kaasupoljinta.
Toyota on kiistänyt ohjelmistovikojen olevan onnettomuuksien taustalla, ja tallenteiden tulokset tukevat yhtiön väitettä. Ohjelmistovian sijaan Toyota on myöntänyt lattiamaton jumittaneen joissain tapauksissa kaasupolkimen.
Toyota kutsui viime syksyn jälkeen 8,5 miljoonaa ajoneuvoa korjaukseen poljinongelmien johdosta."


http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/toyotan+kaasupoljinongelmat+olivatkin+kuljettajaongelmia/a485408

Onnettomuustutkijat Amerikassa ovat nämä tutkineet ja se jos mikään on luotettavaa tietoa, uskokaa nyt.     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Perfekt

Vs: Tojot kiihottuu itsekseen !

Sehän oli Ameerikan juttuja

Ei neet suomessa kiihdy Tojotkaan

Sen verran pakkasta

on

HUH

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Kansanauto kutsuu 300 000...
Oon vaatimaton!