---------------Minä en voi,en sitten millään. Pekka on kyllä edustavan näköinen ja fiksu,mutta en sittenkään
kumpi se muuten on?
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 27.12.11 - klo:20:22kumpi se muuten on? Saulilla on ollu niin monta naista, että kyl se on hetero. Mutta Paavo Veestä en tiedä. Yleensä kulissiavioliitot ovat pitkäaikaisia ja muija hiljanen.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 27.12.11 - klo:21:06Lainaus käyttäjältä: Oksa - 27.12.11 - klo:20:22kumpi se muuten on? Saulilla on ollu niin monta naista, että kyl se on hetero. Mutta Paavo Veestä en tiedä. Yleensä kulissiavioliitot ovat pitkäaikaisia ja muija hiljanen. Mahtaakohan sepe päästä kepusta edes haudassakaan...
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 27.12.11 - klo:20:22kumpi se muuten on?Saulilla on ollu niin monta naista, että kyl se on hetero. Mutta Paavo Veestä en tiedä. Yleensä kulissiavioliitot ovat pitkäaikaisia ja muija hiljanen.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 27.12.11 - klo:21:06Lainaus käyttäjältä: Oksa - 27.12.11 - klo:20:22kumpi se muuten on?Saulilla on ollu niin monta naista, että kyl se on hetero. Mutta Paavo Veestä en tiedä. Yleensä kulissiavioliitot ovat pitkäaikaisia ja muija hiljanen. Mä taian tietää yhtä sun toista Vladin naisista... ja "minä-itte" tietää kans