Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 28.12.11 - klo:13:26Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 28.12.11 - klo:13:23Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 28.12.11 - klo:10:09Lainaus käyttäjältä: Petri - 28.12.11 - klo:10:05Ei ole valtakunnassa asiat huonosti, kun päämiehen(naisen) valinnassa vilkkain keskustelu käydään ehdokkaiden perhe-elämästä ja sukupuolisista suuntauksista!Mikäs hätä meillä. Pekasta tulis hyvä pressa. Oikeesti oon tätä mieltä. Juu, edustava pari poikapuolisonsa kanssa. Ehtottomasti.Eihä se skaba mikää missi- tai misterkisa oo... aattele ny paria viime kieppiä... pelkkiä pelättimiä jopa kesantopelloille, joo Höh, aina on rumin valittu.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 28.12.11 - klo:13:23Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 28.12.11 - klo:10:09Lainaus käyttäjältä: Petri - 28.12.11 - klo:10:05Ei ole valtakunnassa asiat huonosti, kun päämiehen(naisen) valinnassa vilkkain keskustelu käydään ehdokkaiden perhe-elämästä ja sukupuolisista suuntauksista!Mikäs hätä meillä. Pekasta tulis hyvä pressa. Oikeesti oon tätä mieltä. Juu, edustava pari poikapuolisonsa kanssa. Ehtottomasti.Eihä se skaba mikää missi- tai misterkisa oo... aattele ny paria viime kieppiä... pelkkiä pelättimiä jopa kesantopelloille, joo
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 28.12.11 - klo:10:09Lainaus käyttäjältä: Petri - 28.12.11 - klo:10:05Ei ole valtakunnassa asiat huonosti, kun päämiehen(naisen) valinnassa vilkkain keskustelu käydään ehdokkaiden perhe-elämästä ja sukupuolisista suuntauksista!Mikäs hätä meillä. Pekasta tulis hyvä pressa. Oikeesti oon tätä mieltä. Juu, edustava pari poikapuolisonsa kanssa. Ehtottomasti.
Lainaus käyttäjältä: Petri - 28.12.11 - klo:10:05Ei ole valtakunnassa asiat huonosti, kun päämiehen(naisen) valinnassa vilkkain keskustelu käydään ehdokkaiden perhe-elämästä ja sukupuolisista suuntauksista!Mikäs hätä meillä. Pekasta tulis hyvä pressa. Oikeesti oon tätä mieltä.
Ei ole valtakunnassa asiat huonosti, kun päämiehen(naisen) valinnassa vilkkain keskustelu käydään ehdokkaiden perhe-elämästä ja sukupuolisista suuntauksista!