Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Painajaisten riivaama Courtney!!!  (Luettu 4021 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Painajaisten riivaama Courtney!!!
Minä, joka en koskaan ole kärsinyt painajaisunista, olen nyt kahtena yönä hikoillut Chanel viitosessa, ihan tuskissani. Telttamies tunkee mun uniin... Ensin la-su välisenä yönä näin unta, että oltiin menty naimisiin ja sitten oltiin aivan kiihkoissamme menossa yhteiseen kotiin viettämään hääyötä. Tunnetusti siveänä en tietenkään ollut jakanut pesää ennen papin aamenta, joten lähes neitseellisessä tilassani onnistun unessani katkaisemaan abloy-avaimen lukkoon, kun yritän avata yhteisen kotimme ovea. Uni loppuu siihen.

Noh, viime yönä sitten uni meni niin, että minulla oli tapaaminen Telttamiehen kanssa hotellissa. Jostakin kumman syystä asun unessa asuntolassa ja kamala jonotus suihkuun, vessaan jne...vaikeuksien kautta vihdoin pääsen Telttamiehen syleilyyn ja kun olemme valmiit kaatumaan hekumassamme hotellihuoneen ovesta sisään, katkeaakin avainkortti lukkoon! Ja taas herään tuohon vitutuksen hetkeen!

Mielenkiintoista kyl, mistä alitajunta tuollaista sheisseä ammentaa, vai yrittäneekö vaan varoittaa jostakin? Onko muilla painajaisia, jotka vainoavat? Mitähän ensi yönä tapahtuu, teltan vetoketju jumii kii? Toivottavasti vasta sitten, kun ollaan jo sisällä, sisäkkäin  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Resepti  ::)
Kannattaisi alkaa kutomaan tai neulomaan,(tikkuamaan) lapasia,pipoja ja villasukkia ,niinhän ne vaimot ovat iät ja ajat tehneet.
Jos painajaiset jatkuvat niin sitten lisäksi jotain isompaa vaatetta ja päiväpeittoa.... :P

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
 Keinoelin toiminnan monipuolistukseen hopihopi, selvä intuitiivinen hallusinaatio haarakonttorin toimenkuvan laajennukseen: lukkosepänliike...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
En ole mikään varsinainen psygoloki, mutta jotenkin jäi sellainen tunne ...

Että ihan kuin pelkäisit jääväsi jotain ilman ????

Onko ollu viimeaikoina vaikeuksia saada orgasmia sen jonnumiehen kanssa, tuleeko siltä liian äkkiä vai eikö nyt vaan viitti tehdä hommaa loppuun, ehkä väsymystä liiasta lumihommasta, pyöränpultit hukassa jne...

No akuuttiin ongelmaan lääke löytyy teknisistä lisälaitteista, Hotlipsin puolelta ...

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Ensinnäkin...robottikyrvät on ihan out ja passé  :P

Toisekseen...on muuten totta, että ennen esim.mielisairaaloissa teetettiin käsitöitä JUST SIKS, että mietteet pysyi pois haureudesta. Mut ei löydy siitäkään nyt apua, kun on peukalo keskellä persettä noissa hommissa. Yläasteella kun muut tytöt neuloi villapaitaa, käsityönopettaja tuli mulle ymmärtäväisesti kuiskaamaan, että: "On varmaan parempi jos sinä teet ihan vaan kaulaliinan"  :-[
Sit mua koetettiin sopeutettaa yhteiskuntaan puukäsitöiden kautta, kun miesopettajilla kovempi kuri. Niinpä. Noh, siinä kävi sillai, että miesopettaja näytti mun linnunpöntöllä tai millä milloinkin seuraavan työvaiheen ja sit kun muut teki niitä puu- ja metallitöitä, niin minä ja opettaja juoruiltiin ja kahviteltiin lasikopissa eli akvaariossa   :-[
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5918
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Ensinnäkin...robottikyrvät on ihan out ja passé  :P

Toisekseen...on muuten totta, että ennen esim.mielisairaaloissa teetettiin käsitöitä JUST SIKS, että mietteet pysyi pois haureudesta. Mut ei löydy siitäkään nyt apua, kun on peukalo keskellä persettä noissa hommissa. Yläasteella kun muut tytöt neuloi villapaitaa, käsityönopettaja tuli mulle ymmärtäväisesti kuiskaamaan, että: "On varmaan parempi jos sinä teet ihan vaan kaulaliinan"  :-[
Sit mua koetettiin sopeutettaa yhteiskuntaan puukäsitöiden kautta, kun miesopettajilla kovempi kuri. Niinpä. Noh, siinä kävi sillai, että miesopettaja näytti mun linnunpöntöllä tai millä milloinkin seuraavan työvaiheen ja sit kun muut teki niitä puu- ja metallitöitä, niin minä ja opettaja juoruiltiin ja kahviteltiin lasikopissa eli akvaariossa   :-[
Ja sä sait päästötodistukseen kympin "käsitöistä" että heilahti..  ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!


http://www.youtube.com/watch?v=j2ilU8TcEW0
"Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin. Sen löytämän sun halusin.
Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.

Seison portilla kauan ja kuulen kuinka koira räksyttää. Ei naapuri tehnyt lumitöitä eilenkään vaikka juuri niin sovittiin. Sut jätin nukkumaan nätisti,
enkä tahdo enää tavata. Puutarhatuoli lumen alta pilkottaa, en usko ett on kesä kaukana, vaikk on vielä pakkasta.

Jä mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Jä mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Jospas uneen löytyisikin biologinen selitys, eli 9kk kuluttua syntyy uusi jonnumies?  8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Mitenkähän sen auton kävi...
Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Jä mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin.

Kuka ajo, kuinka kävi... ja jos se oli Saab ni hällä ja väliä  :P

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Jospas uneen löytyisikin biologinen selitys, eli 9kk kuluttua syntyy uusi jonnumies?  8)
Sykähdyttävää huomata, että jollain on vielä huonompi huumorintaju ku mulla  :o
Btw, voiskohan isyyden päätellä siitä, minkä väriseen leikkitraktoriin lapsonen tarttuu  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!


http://www.youtube.com/watch?v=j2ilU8TcEW0
"Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin. Sen löytämän sun halusin.
Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.

Seison portilla kauan ja kuulen kuinka koira räksyttää. Ei naapuri tehnyt lumitöitä eilenkään vaikka juuri niin sovittiin. Sut jätin nukkumaan nätisti,
enkä tahdo enää tavata. Puutarhatuoli lumen alta pilkottaa, en usko ett on kesä kaukana, vaikk on vielä pakkasta.

Jä mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Jä mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.
"Nelkytvuotta saman miehen lakanoissa"
-ei riitä ikä edes mulla eikä Erinillä, eikä olla Itävallassa  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Vaivojasi miettineenä tulin siihen tulokseen että sulla on nämä http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=bU1eglhU6cA  ;)
mutta ei hätää tässä olis muutama niksi millä voit lieventäää:1 makkarin seinältä Hunksin poikakalenteri pois ja tilalle jonnun VaraOsaKuvasto ja sieltä pyöränpulttisivusto auki se rauhoittaa, ei missään nimessä moottorista mäntää eikä sylinteri kuvaa (edestakainen liike) mieli voi tehä tepposet.2 käytetystä sauna vastasta ota lehtiä tukko ja mene ulos pellolle hakemaan jotain mitä kätees saat pimeessä. ja hauduta niistä tee .(tee ihmisillähän on tee joka vaivaan) :)     
       itse olen kahvi ihmisiä  ja nautin kahvin kuumana ja naisen nuorena .  vanha sanonta  :) :) :)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!


http://www.youtube.com/watch?v=j2ilU8TcEW0
"Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin. Sen löytämän sun halusin.
Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.

Seison portilla kauan ja kuulen kuinka koira räksyttää. Ei naapuri tehnyt lumitöitä eilenkään vaikka juuri niin sovittiin. Sut jätin nukkumaan nätisti,
enkä tahdo enää tavata. Puutarhatuoli lumen alta pilkottaa, en usko ett on kesä kaukana, vaikk on vielä pakkasta.

Jä mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Jä mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin. Otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla.
"Nelkytvuotta saman miehen lakanoissa"
-ei riitä ikä edes mulla eikä Erinillä, eikä olla Itävallassa  :o

  Elämä on tällaista.  ;D Että en ihmettele lainkaan jos painajaiset painaa ;D

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Onko muilla painajaisia, jotka vainoavat?

ON ! Ja kyllä on sitten v:mainen jätkä se unimatti.
AINA, ihan AINA, kun nalli alkaa palaa ja ruuti kärytä niin, jos ei kello soi niin jokin muu häiriötekijä herättää kesken mitä kiihkeimmän aktiviteetin milloin kenenkin mielikuviin syöpyneen ihanuuden kanssa.
Pappalla se hyvä puoli nuissa unissa ettei se junttaa aina jotain tiettyä hlöä niihin.
Vaihtelu virkistää. ;D
Pääsis vain joskus loppuunkin asti.
Koulussa jope jopetti jollain itsetyydytyksen opetustunneilla 70 luvulla että pojilla saattaa yöllä lastit lentää omia aikojaan.
Mua on rankaistu siinäkin. Ei ikinä, ikinä, ole päässyt unimatin järjestämillä keihäsmatkoilla niin pitkälle. >:(

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8421
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Kolme veljestä nukkui rinnatusten siskonpedillä. Aamulla reunimmaiset kehuvat olleensa unissaan Pamala Anderssonin kanssa silleen. Keskimmäinen oli ollut hiihtokilpailun loppukirissä. Just ku meinas voittaa niin sauvat suli.
Mystinen kesälaatumies