Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Painajaisten riivaama Courtney!!!  (Luettu 4007 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Väärin kerrottu...
Kolme veljestä nukkui rinnatusten siskonpedillä. Aamulla reunimmaiset kehuvat olleensa unissaan Pamala Anderssonin kanssa silleen. Keskimmäinen oli ollut hiihtokilpailun loppukirissä. Just ku meinas voittaa niin sauvat suli.

Ei se ollu Pamela ku se oli toi M-L. Haemaelaenen... ja Miedolla oli sille liian mietoo, joo  :P

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Väärin kerrottu...
Kolme veljestä nukkui rinnatusten siskonpedillä. Aamulla reunimmaiset kehuvat olleensa unissaan Pamala Anderssonin kanssa silleen. Keskimmäinen oli ollut hiihtokilpailun loppukirissä. Just ku meinas voittaa niin sauvat suli.

Ei se ollu Pamela ku se oli toi M-L. Haemaelaenen... ja Miedolla oli sille liian mietoo, joo  :P

jokoos  luit  mitä  se  kako  lansisuomalainen  hiihdon  nuorten  valmentaja  teki  ???

Rajumies

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Taas te provosoitte viatonta Rajua... .ittu!    Ei saa ennen joulua tämmööstä uskovaista nuortamiestä härnätä.

.ituttaa jos ei saa aattona laittaa kaikille agronet kavereille hyviä jouluja ja tukiaisempia uusia vuosia. Herkele, koitan taistella...

Ps. Olen ihan OK DJ. Et jos Courtney halua seikkailua... Dj Raju is here...

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Taas te provosoitte viatonta Rajua... .ittu!    Ei saa ennen joulua tämmööstä uskovaista nuortamiestä härnätä.

.ituttaa jos ei saa aattona laittaa kaikille agronet kavereille hyviä jouluja ja tukiaisempia uusia vuosia. Herkele, koitan taistella...

Ps. Olen ihan OK DJ. Et jos Courtney halua seikkailua... Dj Raju is here...
Semmonen DJ-kaksikko olis kyl niin trendikäs...mun soittorasiaan ei sit siionin-virsiä ladata, vaik ois mimmonen uskis. Hiukka monotonista jytkettä  :o

Viime yöstä...Nyt olin Pariisissa, jonnu-näyttelyssä 3 tuikituntemattoman jannun kanssa. Ne kaikki jonnut oli muuten jotain kopittomia malleja, et mitähän freudilainen munientulkinta tuostakin sanoisi  :o Niin, enivei sitten koetettiin lähteä pois ja lentokentällä lähtöporttia vaihdettiin koko ajan! Lopulta etsittiin sitä lähtöporttia jo purjeveneellä jostain v.tun saaristosta. Ja lopulta omalta kotitieltä.... Et sillai hyvin looginen uni  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
.... Et sillai hyvin looginen uni  :D

Unien loogisuus rajautuu siihen että niissä on alku ja loppu. Välillä voi (ja saa) tapahtua mitä vain.

Ja kyllä on tapahtunutkin.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Taas te provosoitte viatonta Rajua... .ittu!    Ei saa ennen joulua tämmööstä uskovaista nuortamiestä härnätä.

.ituttaa jos ei saa aattona laittaa kaikille agronet kavereille hyviä jouluja ja tukiaisempia uusia vuosia. Herkele, koitan taistella...

Ps. Olen ihan OK DJ. Et jos Courtney halua seikkailua... Dj Raju is here...
Semmonen DJ-kaksikko olis kyl niin trendikäs...mun soittorasiaan ei sit siionin-virsiä ladata, vaik ois mimmonen uskis. Hiukka monotonista jytkettä  :o

Viime yöstä...Nyt olin Pariisissa, jonnu-näyttelyssä 3 tuikituntemattoman jannun kanssa. Ne kaikki jonnut oli muuten jotain kopittomia malleja, et mitähän freudilainen munientulkinta tuostakin sanoisi  :o Niin, enivei sitten koetettiin lähteä pois ja lentokentällä lähtöporttia vaihdettiin koko ajan! Lopulta etsittiin sitä lähtöporttia jo purjeveneellä jostain v.tun saaristosta. Ja lopulta omalta kotitieltä.... Et sillai hyvin looginen uni  :D

Ja kun nyt noista unista yhä keskustellaan niin viimeyönä tuli tehtyä rehua ,ensin katson sääpalvelusta sääennustetta ja totesin että perjantaina alkaa satamaan ja nyt pitää niittää nurin heinää.   ;D

Yksi  painajainen vaivasi minua monta vuotta ja se oli se että joka kevät jäi joku syrjäinen pikkutilkku kylvämättä. Ja  minä heräsin aina  siihen samaan kohtaan että se perhanan pelto jäi taaskin tänä vuonna kylvämättä. >:(

Huvittavin uni  on noin 15-vuoden takaa ja semmoinen että olimme seivästämässä heinää joskus 70-luvun aikaan ja sitten yks kaks maatalous-siihteeri tuleekin  polkupyörällä sinne lohkolle lappujensa kanssa ja alkaa mittaamaan seipäiden väliä koska se on kuulemma määritetty jossin direktiivissä. ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Mulla on sit koko aikuisikäni toistunut säännöllisesti sellanen suunnatonta ahdistusta aiheuttava uni, missä pitäis muuttaa, millon mistäkin. Ja muuttoautona on tyyliin joku pikkunen riisikuppi, johon ei maallinen omaisuus mahdu mitenkään.  Liittyy löyhästii tosielämän tapahtumiin   :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Mulla on sit koko aikuisikäni toistunut säännöllisesti sellanen suunnatonta ahdistusta aiheuttava uni, missä pitäis muuttaa, millon mistäkin. Ja muuttoautona on tyyliin joku pikkunen riisikuppi, johon ei maallinen omaisuus mahdu mitenkään.  Liittyy löyhästii tosielämän tapahtumiin   :D

Nykyään on nuo riisikupitkin suht tilavia. Ainaskin etupenkkiläisille.
Courtneynkin "omaisuus" saattaa mahtua kyytiin. 8)

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!


Yksi  painajainen vaivasi minua monta vuotta ja se oli se että joka kevät jäi joku syrjäinen pikkutilkku kylvämättä. Ja  minä heräsin aina  siihen samaan kohtaan että se perhanan pelto jäi taaskin tänä vuonna kylvämättä. >:(


Mulla kans aiheuttaa painajaisia tuo viljelyspuuhastelu.
Ns. kotilohko, ihan mittava kooltaan, jää jostain syystä aina hiukan huonolle hapelle joiltain osin. Milloin kasvaa pelkkää rikkaruohoa, milloin en ole muistanut puida kokonaan, milloin on kylvöt jääneet kesken, milloin tulee tulva, ym. ym. ym.
Ei tuo muuten ahista, mutta miksi aina, ihan aina, sama uni toistuu tuon saman lohkon osalta?
Onko se liian iso haaste pankkopellelle ja siitä säännöllisesti toistuvat painajaiset? ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Mulla on sit koko aikuisikäni toistunut säännöllisesti sellanen suunnatonta ahdistusta aiheuttava uni, missä pitäis muuttaa, millon mistäkin. Ja muuttoautona on tyyliin joku pikkunen riisikuppi, johon ei maallinen omaisuus mahdu mitenkään.  Liittyy löyhästii tosielämän tapahtumiin   :D

Nykyään on nuo riisikupitkin suht tilavia. Ainaskin etupenkkiläisille.
Courtneynkin "omaisuus" saattaa mahtua kyytiin. 8)
Kyl mun "muuttoloota" on yllättävän hyvin mahtunu ainakin etu- ja takapenkille ja jopa konepellille ihan merkistä riippumatta  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Mulla on sit koko aikuisikäni toistunut säännöllisesti sellanen suunnatonta ahdistusta aiheuttava uni, missä pitäis muuttaa, millon mistäkin. Ja muuttoautona on tyyliin joku pikkunen riisikuppi, johon ei maallinen omaisuus mahdu mitenkään.  Liittyy löyhästii tosielämän tapahtumiin   :D

Nykyään on nuo riisikupitkin suht tilavia. Ainaskin etupenkkiläisille.
Courtneynkin "omaisuus" saattaa mahtua kyytiin. 8)
Kyl mun "muuttoloota" on yllättävän hyvin mahtunu ainakin etu- ja takapenkille ja jopa konepellille ihan merkistä riippumatta  :o

Oletkos koskaan tuuletellut varpaitasi auton ikkunoista?
Siis vasemman jalan varpisia kuskin ikkunasta ja oikean koiven varpaita vänkärin ikkunasta. Yhtäaikaa.
Ja oliko minkälaiset tuntemukset isovarpaitten välissä jos em. tavoin oot toiminut?

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Mulla on sit koko aikuisikäni toistunut säännöllisesti sellanen suunnatonta ahdistusta aiheuttava uni, missä pitäis muuttaa, millon mistäkin. Ja muuttoautona on tyyliin joku pikkunen riisikuppi, johon ei maallinen omaisuus mahdu mitenkään.  Liittyy löyhästii tosielämän tapahtumiin   :D

Nykyään on nuo riisikupitkin suht tilavia. Ainaskin etupenkkiläisille.
Courtneynkin "omaisuus" saattaa mahtua kyytiin. 8)
Kyl mun "muuttoloota" on yllättävän hyvin mahtunu ainakin etu- ja takapenkille ja jopa konepellille ihan merkistä riippumatta  :o

Oletkos koskaan tuuletellut varpaitasi auton ikkunoista?
Siis vasemman jalan varpisia kuskin ikkunasta ja oikean koiven varpaita vänkärin ikkunasta. Yhtäaikaa.
Ja oliko minkälaiset tuntemukset isovarpaitten välissä jos em. tavoin oot toiminut?

 Tähän jos pystyis asettamaan jonkun händsfrii- nokkeluuden niin olis hyvä...parempi olla kuskilla automaattivastaus puhelimessa päällä, että voi säädellä, myös puhelimen mahdollisesti soidesssa, muuttolootan tuuletuksen "sopivaksi"...onkos tuo sukupuolittunut ilmaisu tuo handsfrii, meneekö fingerfrii myöskin samaan lootaan...

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5911
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!


Yksi  painajainen vaivasi minua monta vuotta ja se oli se että joka kevät jäi joku syrjäinen pikkutilkku kylvämättä. Ja  minä heräsin aina  siihen samaan kohtaan että se perhanan pelto jäi taaskin tänä vuonna kylvämättä. >:(
Mulla kans aiheuttaa painajaisia tuo viljelyspuuhastelu.

Mulle tuli pari hauskaa juttua unista mieleeni. Mähän olen ihan lapsesta saakka kävellyt paljon unissani, jossain vaiheessa lähes joka yö ja nyt vanhempanakin aina satunnaisesti.

Joskus parikymppisenä näin unta että olin kyntämässä yhtä pientä valtaojan varressa olevaa peltoa. Viimeinen kierros oli menossa ja peruutin kolmisiipiset sarka-aurat perässä kulmaan.
Seuraava havainto olikin kun heräsin lattialta sängyn vierestä istualtaan samalla hissaten itseäni käsillä taaksepäin.. ihan niinkuin peruuttaisi traktorilla..  ;D
Niin pirusti alkoi naurattamaan että tyttöystäväkin heräsi siihen..

Toinen juttu sattui vähän nuorempana, meillä on talossa kellarissa puuvaja mihin heitellään semmoisesta luukusta puut keskuslämmityskattilaa varten.
Näin unta että mustalaiset oli varastamassa puita ko. vajasta ja ryykäsin pää kolmantena jalkana ulos, talon takapihalle missä ihmetys olikin suuri kun ketään ei ollutkaan hämärähommissa. Vähän aikaa siinä ihmettelin ja lähdin vieläkin unessa takaisin sisälle. Rapulla olikin sitten mutsi vastassa, oli herännyt ulko-oven ääneen ja ihmetteli että mitä asiaa keskellä yötä on ulos. Siinä kohtaa heräsin viimein kunnolla ja mutisin jotain hassusta unesta ja painuin takasin nukkumaan.  ;D

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Painajaisten riivaama Courtney!!!
Mulla on sit koko aikuisikäni toistunut säännöllisesti sellanen suunnatonta ahdistusta aiheuttava uni, missä pitäis muuttaa, millon mistäkin. Ja muuttoautona on tyyliin joku pikkunen riisikuppi, johon ei maallinen omaisuus mahdu mitenkään.  Liittyy löyhästii tosielämän tapahtumiin   :D

Nykyään on nuo riisikupitkin suht tilavia. Ainaskin etupenkkiläisille.
Courtneynkin "omaisuus" saattaa mahtua kyytiin. 8)
Kyl mun "muuttoloota" on yllättävän hyvin mahtunu ainakin etu- ja takapenkille ja jopa konepellille ihan merkistä riippumatta  :o

Oletkos koskaan tuuletellut varpaitasi auton ikkunoista?
Siis vasemman jalan varpisia kuskin ikkunasta ja oikean koiven varpaita vänkärin ikkunasta. Yhtäaikaa.
Ja oliko minkälaiset tuntemukset isovarpaitten välissä jos em. tavoin oot toiminut?

 Tähän jos pystyis asettamaan jonkun händsfrii- nokkeluuden niin olis hyvä...parempi olla kuskilla automaattivastaus puhelimessa päällä, että voi säädellä, myös puhelimen mahdollisesti soidesssa, muuttolootan tuuletuksen "sopivaksi"...onkos tuo sukupuolittunut ilmaisu tuo handsfrii, meneekö fingerfrii myöskin samaan lootaan...





ja kun olis automaattivaihteinen autokin vielä ???