Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jännetupintulehdus  (Luettu 5470 kertaa)

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Jännetupintulehdus
Onko foorumilaisilla käsivarteen tullut kyseistä vaivaa koskaan, auttaako tuohon muu kuin lepo?
Uusiutuuko helposti?
Vai voiko joku hermoratahieroja tai joku jäsenten niksauttaja tehdä jotain mikä parantaa.

Pitkäaikainen vaiva jos ei heti mene ohi!

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5913
Vs: Jännetupintulehdus
Maailman ihme, jo puoli tuntia ollut viesti eikä vielä yhtään alatyylista huomautusta jännetuppitulehduksesta..   ::)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Jännetupintulehdus
Onko foorumilaisilla käsivarteen tullut kyseistä vaivaa koskaan, auttaako tuohon muu kuin lepo?
Uusiutuuko helposti?
Vai voiko joku hermoratahieroja tai joku jäsenten niksauttaja tehdä jotain mikä parantaa.

Pitkäaikainen vaiva jos ei heti mene ohi!
B-vitamiinita on apua . Lääkerasvat on hyviä ja paras on kortisooni pistos . Reumaan kuuluu just noi vaivat .  :'( :'(

simmo

  • Vieras
Vs: Jännetupintulehdus
Onko foorumilaisilla käsivarteen tullut kyseistä vaivaa koskaan, auttaako tuohon muu kuin lepo?
Uusiutuuko helposti?
Vai voiko joku hermoratahieroja tai joku jäsenten niksauttaja tehdä jotain mikä parantaa.

Pitkäaikainen vaiva jos ei heti mene ohi!
---------minulla oli työiässä sekä tenniskyynärpää,että krooninen jännetupin tulehdus.Kyynärpää leikattiin,mutta tuo jälkimmäinen vaiva parantui vasta eläkeiässä,rasitusvammahan se on.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Jännetupintulehdus
Kolmiolääkkeitä kehiin. Eilen hain apteekista dolan lihasrelaksanttia ja kylkiäisenä tuli muitakin tyjympiä kipulääkkeitä, uni tulee mukavasti, kauheassa kännissä ei kannata olla jos tuon meinaa nielaista. Mutta ilmankaan ei sielviä kun vanha vaiva vaivaa taas...
Nothing is Something Worth Doing

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Jännetupintulehdus
Kolmiolääkkeitä kehiin. Eilen hain apteekista dolan lihasrelaksanttia ja kylkiäisenä tuli muitakin tyjympiä kipulääkkeitä, uni tulee mukavasti, kauheassa kännissä ei kannata olla jos tuon meinaa nielaista. Mutta ilmankaan ei sielviä kun vanha vaiva vaivaa taas...
Viikon verran söin kerran dolania 3x2tabua päivässä, kun iskias oli pahana. Sitten alko tuleen tabujen välissä väristyksiä ja lopetin siihen.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Jännetupintulehdus
Kolmiolääkkeitä kehiin. Eilen hain apteekista dolan lihasrelaksanttia ja kylkiäisenä tuli muitakin tyjympiä kipulääkkeitä, uni tulee mukavasti, kauheassa kännissä ei kannata olla jos tuon meinaa nielaista. Mutta ilmankaan ei sielviä kun vanha vaiva vaivaa taas...
Viikon verran söin kerran dolania 3x2tabua päivässä, kun iskias oli pahana. Sitten alko tuleen tabujen välissä väristyksiä ja lopetin siihen.
Aika setti. 2,7 grammaa parasetamolia vuorokaudessa.  :P Mä meen vähän kevyemmällä satsilla ja koitan päivän pärjätä ilman punaista kolmioo. Mun kipu ei kuitenkaan ole kroonista, vaan tulee esille tietyissä hommissa ja liikkeissä.

Viimeksi muokattu: 17.12.11 - klo:10:10 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8414
Vs: Jännetupintulehdus
Hermoratahieroja paransi meikäläiseltä tenniskyynärpäät.
Mystinen kesälaatumies

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jännetupintulehdus
Hermoratahieroja paransi meikäläiseltä tenniskyynärpäät.

  Meikäläisellä on ollu hyvät kokemukset akupunktiosta iskiasvaivassa. 4 kertaa pelastanut minut lähes liikuntakyvyttömästä tilasta. Apu tulee lähes välittömästi.  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Akupunktio...
Meikäläisellä on ollu hyvät kokemukset akupunktiosta iskiasvaivassa. 4 kertaa pelastanut minut lähes liikuntakyvyttömästä tilasta. Apu tulee lähes välittömästi.  ;D

Joo... apu tuli välittömästi... ja tosiasiassa pahensi tilannetta - koekaniini oli vanha isäukkoni... joka meni tietämättömyyttään huuhaapelle Aki Loikkasen käsitelltäväksi... sitä temppua ei totta ja totisesti olisi pitänyt tehdä  :( >:( ...nyt tämä sama huuhaapelle heiluu päästään kajahtaneiden  karppaajien eturintamassa - hän haistaa aina rahan, terveydestä viis  :o  ...lisään vielä sen, että hän menetti "takavuosina" lääkärioikeutensa, mutta en tiedä onko ne palautettu + EVVK.

Viimeksi muokattu: 17.12.11 - klo:10:40 kirjoittanut Aulis Anttila

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Jännetupintulehdus
Kolmiolääkkeitä kehiin. Eilen hain apteekista dolan lihasrelaksanttia ja kylkiäisenä tuli muitakin tyjympiä kipulääkkeitä, uni tulee mukavasti, kauheassa kännissä ei kannata olla jos tuon meinaa nielaista. Mutta ilmankaan ei sielviä kun vanha vaiva vaivaa taas...
Viikon verran söin kerran dolania 3x2tabua päivässä, kun iskias oli pahana. Sitten alko tuleen tabujen välissä väristyksiä ja lopetin siihen.

Minä söin Panacodia  2x3 + 3-600 buranaa iskiakseen ,olo oli niin positiivisen  huoleton ja leppoisa vaikka viikon päästä piti aloittaa rehunteko ja ruiskutukset olivat tulossa pälle.. No ruiskutukset  ja rehut tuli tehtyä jotenkin  ,mutta kyllähän lääkitys haittasi ajamista  .Auton rattiin ei tuolla annoksella ole asiaa 2 tab panacod max 50 kmh 1tab max 70kmh . Toistamiseen en huoli Panacodia

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Jännetupintulehdus
Kolmiolääkkeitä kehiin. Eilen hain apteekista dolan lihasrelaksanttia ja kylkiäisenä tuli muitakin tyjympiä kipulääkkeitä, uni tulee mukavasti, kauheassa kännissä ei kannata olla jos tuon meinaa nielaista. Mutta ilmankaan ei sielviä kun vanha vaiva vaivaa taas...
Viikon verran söin kerran dolania 3x2tabua päivässä, kun iskias oli pahana. Sitten alko tuleen tabujen välissä väristyksiä ja lopetin siihen.

Minä söin Panacodia  2x3 + 3-600 buranaa iskiakseen ,olo oli niin positiivisen  huoleton ja leppoisa vaikka viikon päästä piti aloittaa rehunteko ja ruiskutukset olivat tulossa pälle.. No ruiskutukset  ja rehut tuli tehtyä jotenkin  ,mutta kyllähän lääkitys haittasi ajamista  .Auton rattiin ei tuolla annoksella ole asiaa 2 tab panacod max 50 kmh 1tab max 70kmh . Toistamiseen en huoli Panacodia
Kun riittävästi sattuu, niin se on ihan sama mitä tavaraa suuhuhsa tunkee kunhan se tehoaa. Kunnon kipu ajaa periaatteet ylättävän helposti unholaan. Mä olen aikaisemmin eläessäni vain kerran ottanut kuurin tulehduskipulääkettä polven rasitusvammaan ja muutoin en ole lääkepurkkeja availlut, edes antibiottikuuria ei ole ollut ikinä. Mutta nyt oli pakko mennä lekurille ja hakea troppia. Varasin samalla ajan naprapaatille, kun lääkäri suositteli joko sitä tai tiettyä fysioterapian muotoa. Mä en edes tiedä mitä naprapaatti tekee, onko joku käynyt?

kamikazen annostus on ihan ninimerkin mukainen, maksa tykkää...   :o  ;D Mutta ei siinä mitään muutakaan ole tehtävissä, napit vaan naamaan ja menoksi..

Ja aloittajalle sen verran, että tulehtunutta lihasta/tai muuyta kohtaa ei saisi hieroa tai suuremmin käsitellä, eli tulehduskipulääkkeet ja pieni lepo lienee hyvästä.

Viimeksi muokattu: 17.12.11 - klo:11:56 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Akupunktio...
Meikäläisellä on ollu hyvät kokemukset akupunktiosta iskiasvaivassa. 4 kertaa pelastanut minut lähes liikuntakyvyttömästä tilasta. Apu tulee lähes välittömästi.  ;D

Joo... apu tuli välittömästi... ja tosiasiassa pahensi tilannetta - koekaniini oli vanha isäukkoni... joka meni tietämättömyyttään huuhaapelle Aki Loikkasen käsitelltäväksi... sitä temppua ei totta ja totisesti olisi pitänyt tehdä  :( >:( ...nyt tämä sama huuhaapelle heiluu päästään kajahtaneiden  karppaajien eturintamassa - hän haistaa aina rahan, terveydestä viis  :o  ...lisään vielä sen, että hän menetti "takavuosina" lääkärioikeutensa, mutta en tiedä onko ne palautettu + EVVK.

 No en minäkään menis tuon Aki Loikkasen vastaanotolle. Enkä muullekaan. Eka kerran kun menin tämä akupunktiohoitajan luo, niin olin hyvin ennakkoluuloinen. Tämä hoitaja ei mainosta missään. Tieto kulkee pelkästään suusta suuhun menetelmällä. Jos hoitajan pitää mainostaa itseään ,niin silloin kyllä nousee jo epäilykset.
  Perinteinen nkiiinalainen akupunktio on kyllä aika merkillinen juttu, mutta näköjään toimii.

  Tein eräästä hoitajasta poliisille tutkintapyynnon, laittomasta lääkintätoimen harjoittamisesta. 3kk ei ole kuulunut mitään. Nähtävästi suomessa saa laillisesti määrätä ihmiselle koiran matolääkettä. Varsinkin alaikäiselle  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kokeilu...
Eka kerran kun menin tämä akupunktiohoitajan luo, niin olin hyvin ennakkoluuloinen. Tämä hoitaja ei mainosta missään. Tieto kulkee pelkästään suusta suuhun menetelmällä. Jos hoitajan pitää mainostaa itseään ,niin silloin kyllä nousee jo epäilykset. Perinteinen nkiiinalainen akupunktio on kyllä aika merkillinen juttu, mutta näköjään toimii.

Mä tein takavuosina lehtijutun akusta ja olin koekaniinina. Kipu - jääkiekkovamma - nilkasta poistu heti ja ihan kokonaan... ihan vähäks aikaa. Se riitti mulle.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kokeilu...
Eka kerran kun menin tämä akupunktiohoitajan luo, niin olin hyvin ennakkoluuloinen. Tämä hoitaja ei mainosta missään. Tieto kulkee pelkästään suusta suuhun menetelmällä. Jos hoitajan pitää mainostaa itseään ,niin silloin kyllä nousee jo epäilykset. Perinteinen nkiiinalainen akupunktio on kyllä aika merkillinen juttu, mutta näköjään toimii.

Mä tein takavuosina lehtijutun akusta ja olin koekaniinina. Kipu - jääkiekkovamma - nilkasta poistu heti ja ihan kokonaan... ihan vähäks aikaa. Se riitti mulle.

  Kiertäjäkalvosin oireyhtymään ei auta. Siihen auttaa 3 piikkiä kortisonia.  :D