Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jännetupintulehdus  (Luettu 5475 kertaa)

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Jännetupintulehdus
Kolmiolääkkeitä kehiin. Eilen hain apteekista dolan lihasrelaksanttia ja kylkiäisenä tuli muitakin tyjympiä kipulääkkeitä, uni tulee mukavasti, kauheassa kännissä ei kannata olla jos tuon meinaa nielaista. Mutta ilmankaan ei sielviä kun vanha vaiva vaivaa taas...
Viikon verran söin kerran dolania 3x2tabua päivässä, kun iskias oli pahana. Sitten alko tuleen tabujen välissä väristyksiä ja lopetin siihen.

Minä söin Panacodia  2x3 + 3-600 buranaa iskiakseen ,olo oli niin positiivisen  huoleton ja leppoisa vaikka viikon päästä piti aloittaa rehunteko ja ruiskutukset olivat tulossa pälle.. No ruiskutukset  ja rehut tuli tehtyä jotenkin  ,mutta kyllähän lääkitys haittasi ajamista  .Auton rattiin ei tuolla annoksella ole asiaa 2 tab panacod max 50 kmh 1tab max 70kmh . Toistamiseen en huoli Panacodia
Kun riittävästi sattuu, niin se on ihan sama mitä tavaraa suuhuhsa tunkee kunhan se tehoaa. Kunnon kipu ajaa periaatteet ylättävän helposti unholaan. Mä olen aikaisemmin eläessäni vain kerran ottanut kuurin tulehduskipulääkettä polven rasitusvammaan ja muutoin en ole lääkepurkkeja availlut, edes antibiottikuuria ei ole ollut ikinä. Mutta nyt oli pakko mennä lekurille ja hakea troppia. Varasin samalla ajan naprapaatille, kun lääkäri suositteli joko sitä tai tiettyä fysioterapian muotoa. Mä en edes tiedä mitä naprapaatti tekee, onko joku käynyt?

kamikazen annostus on ihan ninimerkin mukainen, maksa tykkää...   :o  ;D Mutta ei siinä mitään muutakaan ole tehtävissä, napit vaan naamaan ja menoksi..

Ja aloittajalle sen verran, että tulehtunutta lihasta/tai muuyta kohtaa ei saisi hieroa tai suuremmin käsitellä, eli tulehduskipulääkkeet ja pieni lepo lienee hyvästä.

Annos oli kova mutta niin oli kipukin ,lääkkeet  lääkärin määräyksestä kuitenkin. Seisominen ja tarpeilla käynti oli lähes mahdotonta ja pesulla käyminen sujui maakaamalla lattialla...jaloille pääsin vasta kun eräs kansanparantaja työsti nikamia.. muuten olisi työt jääneet tekemättä. ???

Aulis Anttila

  • Vieras
Apu...
Eka kerran kun menin tämä akupunktiohoitajan luo, niin olin hyvin ennakkoluuloinen. Tämä hoitaja ei mainosta missään. Tieto kulkee pelkästään suusta suuhun menetelmällä. Jos hoitajan pitää mainostaa itseään ,niin silloin kyllä nousee jo epäilykset. Perinteinen nkiiinalainen akupunktio on kyllä aika merkillinen juttu, mutta näköjään toimii.
Mä tein takavuosina lehtijutun akusta ja olin koekaniinina. Kipu - jääkiekkovamma - nilkasta poistu heti ja ihan kokonaan... ihan vähäks aikaa. Se riitti mulle.
Kiertäjäkalvosin oireyhtymään ei auta. Siihen auttaa 3 piikkiä kortisonia.  :D

Paras apu on kyl 3 kossua  :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Apu...
Eka kerran kun menin tämä akupunktiohoitajan luo, niin olin hyvin ennakkoluuloinen. Tämä hoitaja ei mainosta missään. Tieto kulkee pelkästään suusta suuhun menetelmällä. Jos hoitajan pitää mainostaa itseään ,niin silloin kyllä nousee jo epäilykset. Perinteinen nkiiinalainen akupunktio on kyllä aika merkillinen juttu, mutta näköjään toimii.
Mä tein takavuosina lehtijutun akusta ja olin koekaniinina. Kipu - jääkiekkovamma - nilkasta poistu heti ja ihan kokonaan... ihan vähäks aikaa. Se riitti mulle.
Kiertäjäkalvosin oireyhtymään ei auta. Siihen auttaa 3 piikkiä kortisonia.  :D

Paras apu on kyl 3 kossua  :P

 Ai pulloa per päivä ;)

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Apu...
Eka kerran kun menin tämä akupunktiohoitajan luo, niin olin hyvin ennakkoluuloinen. Tämä hoitaja ei mainosta missään. Tieto kulkee pelkästään suusta suuhun menetelmällä. Jos hoitajan pitää mainostaa itseään ,niin silloin kyllä nousee jo epäilykset. Perinteinen nkiiinalainen akupunktio on kyllä aika merkillinen juttu, mutta näköjään toimii.
Mä tein takavuosina lehtijutun akusta ja olin koekaniinina. Kipu - jääkiekkovamma - nilkasta poistu heti ja ihan kokonaan... ihan vähäks aikaa. Se riitti mulle.
Kiertäjäkalvosin oireyhtymään ei auta. Siihen auttaa 3 piikkiä kortisonia.  :D

Paras apu on kyl 3 kossua  :P

 Ai pulloa per päivä ;)




aika pitkälle meni ennen kuin kaiken parantava alkoholi tuli esille :) :) :) :) :) :) :) :) :)

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: Jännetupintulehdus
Juu, eli lepoa siis riittävästi, vielä kun onnistuisi.

Kortisoonia laitettu 2 kertaa, ja 3:tta en nyt ihan vähästä ota.
Jotain tulehduskipulääkettä käytössä joten kossuakaan ei paljoa uskalla sekaan laittaa, no välillä vähän että ei tule kurkku kipeäksi.

Leikkuupöydälle ei tämän vaivan takia halua, leikkauksessa epäonnistumisen riskikin suuri, ja lääkäriä toistaiseksi uskominen.
Niihinkään ei aina kannata luottaa.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Jännetupintulehdus
Juu, eli lepoa siis riittävästi, vielä kun onnistuisi.

Kortisoonia laitettu 2 kertaa, ja 3:tta en nyt ihan vähästä ota.
Jotain tulehduskipulääkettä käytössä joten kossuakaan ei paljoa uskalla sekaan laittaa, no välillä vähän että ei tule kurkku kipeäksi.

Leikkuupöydälle ei tämän vaivan takia halua, leikkauksessa epäonnistumisen riskikin suuri, ja lääkäriä toistaiseksi uskominen.
Niihinkään ei aina kannata luottaa.

Itsellä joskusmuinoin nuorena poikana: nuori nätti naislääkäri kysyi, että saatko pidettyä kätesi aloillaan ts. levossa. Totesin, että ei onnistu. Noh, lekuri laittoi käden sellaiseen pakettiin, että se ei liikkunut mihinkään. Viikko riitti, niin käsi oli kunnossa.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Jännetupintulehdus
Juu, eli lepoa siis riittävästi, vielä kun onnistuisi.

Kortisoonia laitettu 2 kertaa, ja 3:tta en nyt ihan vähästä ota.
Jotain tulehduskipulääkettä käytössä joten kossuakaan ei paljoa uskalla sekaan laittaa, no välillä vähän että ei tule kurkku kipeäksi.

Leikkuupöydälle ei tämän vaivan takia halua, leikkauksessa epäonnistumisen riskikin suuri, ja lääkäriä toistaiseksi uskominen.
Niihinkään ei aina kannata luottaa.
Lepo olis parasta mutta koita tosiiankin saada pidettyä paikoillaan . Kortisoonia ei tosiaankaan saa liikaa ottaa koska jänne katkeaa helposti . Infrapuna sauna on melkoisen tehokas hoitokeino .