Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lypsykonneen huolto  (Luettu 3013 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Lypsykonneen huolto
Mitenkä pelovaa lypsykonneitten huolto eri merkkiillä? Ja onko niitä semmosie huoltovirmoja jotka huoltaa muitaki merkkie ku vaen yhtä?
Elämä on parasta kometiijjaa

justus

  • Vieras
Vs: Lypsykonneen huolto
de fatalilla kyllä huolto pelaa ,mutta se hinta huh huh

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Lypsykonneen huolto
de fatalilla kyllä huolto pelaa ,mutta se hinta huh huh
samaa mieltä, paree ois pelata noilla hinnoilla, ja onkin pelannut! ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

+250

  • Vieras
Vs: Lypsykonneen huolto
P-pajalla huolto ainaki toimii hyvin.Huoltomiehet tykkää huoltaa koneita.Ei ne muuten kävis korjaamas jokavikaa 2-5 kertaa :'( :'(

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Lypsykonneen huolto
P-pajalla huolto ainaki toimii hyvin.Huoltomiehet tykkää huoltaa koneita.Ei ne muuten kävis korjaamas jokavikaa 2-5 kertaa :'( :'(

Naiset taitaa tykätä noista huoltomiehistä kun ne tekee työt kahteen kertaan. ;)
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

axb

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 137
Vs: Lypsykonneen huolto
Tääl villissä idässä alkaa lavalinkin vuosihuolto olla luokkaa vuosi tilauksesta tai vähän reilu.  Huvitti joskus lukea lavalin lehteä kun lupailivat jonkinmoista kultapossukerhoa jne jossa huoltomies ite ilmoittelee tulostaan. Jos vaan keskittysivät ensin ihan vaan saamaan kuntoon perussetin.  Lavali on tietty siinä hyvä ett niillä on yleensä huoltomiehiä. Pellon hommiin vähän törmänneenä niillä kun ei oo kun puhelinneuvonta noin käytännössä. Siis tää meidän perustäppäreiden osalta kun en oo roboa huolinu nurkkiin... :P

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Lypsykonneen huolto
Meillä jäi hyvä SAC huoltomies eläkkeelle v-2005 eikä sen jälkeen ole muut edes vaivautuneet tulemaan. Huoltomiehen tuntiveloitus viimeisessä asemanlaajennuksessa 25€/h kun muut repivät n.70€/h. Huollot tehty itse, osat tilattu härmästä ja tuotantoneuvoja suorittanut testaukset 3-vuoden välein. Vieläkö Delavalin vuosihuollossa vaihdetaan kaikki kumiosat, letkun jne?
Oon vaatimaton!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9914
Vs: Lypsykonneen huolto
Meillä jäi hyvä SAC huoltomies eläkkeelle v-2005 eikä sen jälkeen ole muut edes vaivautuneet tulemaan. Huoltomiehen tuntiveloitus viimeisessä asemanlaajennuksessa 25€/h kun muut repivät n.70€/h. Huollot tehty itse, osat tilattu härmästä ja tuotantoneuvoja suorittanut testaukset 3-vuoden välein. Vieläkö Delavalin vuosihuollossa vaihdetaan kaikki kumiosat, letkun jne?

Niitä vaihdetaan mitä autosta löytyy. Tähellisiä osia ei usein sitten olekkaan, vaan toimitus seuraavalla kerralla. Siis sillä kerralla kun kone pistetään kuntoon. Vuosihuolto on vain pelkkä koneen hajotus ja pesu  >:( Ja kallis sellainen. >:(

apila

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Vs: Lypsykonneen huolto
Ei ainakaan de lavalin huoltoa voi kovinkaan korkealle kehua, varaosia ei ainakaan hieman vanhempaan lypsykoneeseen löydy kun tilauksen perusteella. Olen pyrkinyt siihen, että teen huollot itse, ja meijerin tuotantoneuvoja on käynyt testaamassa koneen.
Mutta laskutus kyllä lavalilla toimii, ja hinnoitella ovat palvelunsa kanssa osanneet... laatukohan siinä maksaa.. :o :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: Lypsykonneen huolto
täällä länsisiperiassa huollot toiminu kohtuudella kun kaksikin yrittäjää mutta maitoneuvoja kävi tänä syksynä ekan kerran testaamassa koneen!    kolmen vuoden välein!     huh!   koneen asennuksesta jo .... 36 vuotta ja   aiempi testaus on tehty 1980!             ei ihan kule kuin kuvitellaan.   huoltomiäs testannu ainakii muutaman kerran mutta ei tehny dokua siitä josta sit tuli moitetta!         hih, ei paljon tussilla tehtynä pysy tykyttäjän päässä kauaa!                  turha niitä papereita...... :P

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Lypsykonneen huolto
Niin onhan toi testaus vähintään 3-vuoden välein "lakisääteinen" juttu ja taisi liittyä johonkin tukiehtoihinkin. Tietysti pitäisi testata vuosittain ainakin firmojen mielestä.
Oon vaatimaton!

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8427
Vs: Lypsykonneen huolto
Lavalilta on joku huoltosopimus. Huoltomiehen pitäisi kerranvuodessa ehdottaa huoltoa. Nyt 11 vuoden jälkeen ensimmäisen kerran huoltomies otti yhteyttä. Aikaisemmin olen ottanut 13-14 kuukauden jälkeen yhteyttä huoltomieheen.
Huolto itsessään on mielestäni kohtuuhintainen, tarvikkeet sensijaan makasvat. Nännikumit esimerkikisi maksavat enemmän kuin huoltotyö.
Mystinen kesälaatumies