Se pyöreävaloinen 824 kulkee kovempaa kuin se missä valot ovat enemmän suorakulman malliset ![:o](https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Smileys/default/shocked.gif)
Pitäisikö mun nyt vaihtaa tuo nykyinen 824 nopeampaan
Maantieajoa oli kuitenkin viime kesänä 9 kilometriä ja pellolla 30 tuntia
Paljonko säästäisin vuodessa jos päivittäisin tuon tai ajaisin tiesiirtymät aina lämä tiskissä ![Huh ???](https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Smileys/default/huh.gif)
844:n peppu on erilainen kuin 824:n.
844 akseliputket on nelikulmaiset ja märät jarrut,824:ssa on pyöreät akseliputket ja kuivat jarrut.
Aivan ikuisia rakenteita,kunhan öljyä on sisällä.
Engelsmanniperät on nopeita ja kevytrakenteisempia,mutta lujia silti.
Vaihteensiirto on niissä heikoin lenkki.
Vanha raktori pitää olla kunnossa,jos kovaa aikoo ajaa.
Muuten metsähallitus kutsuu.