Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vai että uraania Talvivaarasta  (Luettu 4692 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Paula...
Mua "vähä" ihmetyttää et Paula ei oo puhunu pukahtanu kuukausiin yhtään mistään yhtään mitään... ei etenkää Talvivaarasta, osakkeenomistajana.
Höh. Eihän se oo enää ympäristöministeri, etkö muka tiijä sitä, eihän sen tarvii enää puolustella sitä kaivosta ::) ::)

No laulas perkele sit ees karaokee  :P :P   ;D ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66056
Vs: Vai että uraania Talvivaarasta
mut aukilta pakko kysyä että missäs sää oikein niitä loisivia tiloja löydät?   etelästäkö?            olen muutamiin pohosemman asukkaaseen ollu yhteydessä ja kyselly esim. uarkoijan tietoja nin eipä ole tahtona keretä kertoon kun hiki hatussa painavattten mutta soitappa etelän puoleen nin kerkiivät keskipäivälläkii tarinoitta monta tuntii ku ei oo mitään kiirettä!      outoa porukkaa!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Paula...
Mua "vähä" ihmetyttää et Paula ei oo puhunu pukahtanu kuukausiin yhtään mistään yhtään mitään... ei etenkää Talvivaarasta, osakkeenomistajana.
Höh. Eihän se oo enää ympäristöministeri, etkö muka tiijä sitä, eihän sen tarvii enää puolustella sitä kaivosta ::) ::)

No laulas perkele sit ees karaokee  :P :P   ;D ;D

on  sillä  se  perä     tallella   ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Perä...
Mua "vähä" ihmetyttää et Paula ei oo puhunu pukahtanu kuukausiin yhtään mistään yhtään mitään... ei etenkää Talvivaarasta, osakkeenomistajana.
Höh. Eihän se oo enää ympäristöministeri, etkö muka tiijä sitä, eihän sen tarvii enää puolustella sitä kaivosta ::) ::)
No laulas perkele sit ees karaokee  :P :P   ;D ;D
on  sillä  se  perä     tallella   ;D

Oot sä sokee... hyvännäköset piimäthä sil on   :P :P   ;D ;D

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Vai että uraania Talvivaarasta
Talvivaara oli esillä a-studiossa tänään...... hyvä juttu että on esillä.... Onneksi on media; pitää edes hiukan varpaillaan Talvivaaraakin päästöjen suhteen. Ympäristöviranomaisista kun ei jostain kumman syystä ole mitään pelkoa, tulipa sieltä putken päästä mitä tahansa ;)  :o

sorkkis

  • Vieras
Vs: Vai että uraania Talvivaarasta
mut aukilta pakko kysyä että missäs sää oikein niitä loisivia tiloja löydät?   etelästäkö?            olen muutamiin pohosemman asukkaaseen ollu yhteydessä ja kyselly esim. uarkoijan tietoja nin eipä ole tahtona keretä kertoon kun hiki hatussa painavattten mutta soitappa etelän puoleen nin kerkiivät keskipäivälläkii tarinoitta monta tuntii ku ei oo mitään kiirettä!      outoa porukkaa!
Eikai . Ei kaikki . Et saa yleist-ää. Timppa on kaurajoelt .