Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomalainen kinkku  (Luettu 6149 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Laatu, vastuu ja suomalainen tuottaja...
....on jo mulla pakkasessa.En jää odottelemaan ,että ne loppuisi.Atriaa sen olla pitää.Hinnalla taas ei ole väliä.Kerran vuodessa kun ostaa sen,niin saa se maksaakin.Maksaisin kyllä sen hinnan mieluummin tuottajalle,mutta en tiedä,saako täältä mistään possua tuottajalta.
Kinkkukysymys kuuluu:ostatko kotimaista vai ulkolaista?.
Minä-itten ei tartte vastata.Hän valehtelee kumminkin. >:(
Tällaista sait Atrialta. http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011/11/17/kavitko-kinkkuostoksilla-ostit-tyhjaa-ja-syot-fosfaattia/201117023/135

Noinhan se suomalainen vastuullinen tuottaja toimii kuluttajan parhaaksi... eli kepulaisen sosiaalielätti pettää aina  :o :o   :(   >:( >:(

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Suomalainen kinkku
Kesäpossut Tupu, Hupu ja Lupu menettivät henkensä pari viikkoa sitten, joten kinkkuja on pakkasessa useampikin. :)

eiköös  nuo  tupuhupulupu  olleet  kokoomuksen voimakolmikko stadissa ???

Sepedeus

• Vieras

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Klapikauppias

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Solidaarisuutta toisia tuottajia kohtaan, että kotimainen on ehdoton, kuten kaikessa muussakin mitä kaupasta suuhun tuodaan aina tarkistetaan joutsenlippu.

Viimeksi muokattu: 17.11.11 - klo:18:01 kirjoittanut Klapikauppias

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Fuller

• Vieras
Eikös mina-ittelle joku suositellut aikoinaan lampaan hankkimista :) ::)

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kotimainen HK;n rypsipossukinkku.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hei, missäs se olikaan .... roinilan sikajuttu?    jossain .... savossa,..... siis, onko possu ehta vai vale-ehta?   siinäpä pulma!

emo-heikki

• Vieras
Pitäisikö kokeilla tänä jouluna villisikaa ????

Naturalis

• Vieras
Kotimainen HK;n rypsipossukinkku.
Ihan täyttä paskaa koko rypsipossu!  >:(

minä-itte

• Vieras

;) ;) ;) :D :D :D ;D ;D ;D

Jätkä

• Vieras
Vs: Laatu, vastuu ja suomalainen tuottaja...
....on jo mulla pakkasessa.En jää odottelemaan ,että ne loppuisi.Atriaa sen olla pitää.Hinnalla taas ei ole väliä.Kerran vuodessa kun ostaa sen,niin saa se maksaakin.Maksaisin kyllä sen hinnan mieluummin tuottajalle,mutta en tiedä,saako täältä mistään possua tuottajalta.
Kinkkukysymys kuuluu:ostatko kotimaista vai ulkolaista?.
Tällaista sait Atrialta. http://www.taloussanomat.fi/myynti/2011/11/17/kavitko-kinkkuostoksilla-ostit-tyhjaa-ja-syot-fosfaattia/201117023/135

Noinhan se suomalainen vastuullinen tuottaja toimii kuluttajan parhaaksi... eli kepulaisen sosiaalielätti pettää aina  :o :o   :(   >:( >:(

Niinhän se aina on. Tuottaja saa kärsiä seuraukset, kun teollisuus ja kauppa huijaavat kuluttajaa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
alkutuottjahan se kaiken paskan tuottaa, teollisuus vain jalostaa sitä!                               missä hitossa on muuten se ns. arvokas osa esim. naudoista kun kaupan hyllyistä ei löydy kuin retkuja?     meillä ennenmuinoon kun teurastettiin kotona niin sitä retkua tuli yllättävän vähän!                       lähinnä aladoopiin!       ja nanm!