Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Isme vai quikke N Valtraan  (Luettu 15131 kertaa)

Mullistaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 118
Isme vai quikke N Valtraan
Kumpikos kuormain  kannattaa laittaa N valtraan kun ovat tismallleen samanhintaiset.
Eli q55 ja isme 170b on kyseessä.
Quicke ulottuu aavistuksen enemmän, mutta ismen kanssa näkyvyys on ihan eri tasolla.
Quickessa on letkut ym hienosti piilossa ja kauha menee 10 astetta enemmän "kiinni".
Isme on  suomalainen.

Prkl ku on vaikeeta päättää

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
No ei pitäis olla vaikee päättää..  :D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5893
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
No ei pitäis olla vaikee päättää..  :D
Noin mäkin kaverille sanoin kun kuormainta mietti. Mutta meni onneton ja otti quicken...  ???

Viimeksi muokattu: 15.11.11 - klo:21:50 kirjoittanut bouli

Lemmy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 917
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Ottaa sen missä on näkyvyys.
Kaaoksesta nousee harha, meille se on tähtitarha.
http://haapasalontila.fi/index.html

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Ottaa mieluummin sen missä on geometria edes vähän sinnepäin eli Quicken.

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Jos Quicken näkyvyyttä moittii, niin miksei voi ottaa Trimaa? Sama kuormaaja ilman niitä kotelomallisia vakaajia...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
 
Quickessa on letkut ym hienosti piilossa ja kauha menee 10 astetta enemmän "kiinni".
Tarkoitit kai "huonosti piilossa" Sitte kun joskus vaihtaa sitä letkua niin ompa mukavaa. Ja ei se Kuikankaan koukistuskulma kovin hääppöinen ole jos eivät ole muuttaneet näihin viimeisiin malleihin. 900 sarjasta alkaen on jäänyt koukistuskulma vajaaksi.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
 Kattelin tossa traktorikaupan pihalla yhtä konetta missä oli Isme nokalla. Kyllä mua ainakin vituttais, jos olisin 100000 euroa laittanu koneeseen ja siinä olisi noin rumasti viimeistelty kuormaaja kiinni. Esim. Ismen puskutuet ei olleet hiomavehkeitä nähneetkään. Oli ihan hirveän rumaa jälkeä koko laitos. Myyjäkin sanoi että täytyy asiakkaan oikeasti haluta ostaa, että hän suostuu Ismen myymään. Ei kuulemma tiedä kumpaan suuntaa aisat sojottavat, oikealle vai vasemmalle, kun hiekkaa rinteestä kyytiin laittaa. Muuten ovat varmasti hyviä kuormaimia..
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

isanta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 281
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Terve,

vastataan agronettiläiseen tyyliin ohi vaihtoehtojen: laita MP-lift!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Stoll ehdottomasti  ;D

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Pyöräkuormaaja ehdottomasti.  Päästiin taas asialinjalle  ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Mutta jos nuo nyt on ainoat vaihtoehdot niin isme mielummin kun sen takaa näkeekin jotain ja laatu on varmasti parempaa kuin quicken ja varmaan mahdollisiin traktorin huoltoihinkin kiinnitetty huomiota... Kerrankin tuossa katselin uutta deutsia missä oli uusi quicke nokalla niin öljytikkua ei saanut pois kiitos kuormaajan sovitteiden... Stollin sovitteissa on reikä tuota öljykorkkia varten eli ihan tälläisiin pikkusiin asioihon kannattaa kiinittää huomiota... Ismeen en oo kyllä juurikaan tutustunut mutta muutamalla tutulla isme on käytössä eikä ole ongelmia ollut ja myyjäkin kehus että se on hieno myydä kun asentajat käy sen tilalla asentamassa ja niillä on kaikki osat mukana mutta aina kun quicken on myynyt niin aina on jotain ongelmia kun meinaavat asentaa  :o

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Mulle tuli n-läinen kuikalla enkä mä nyt sitä ihmeemmin moiti, onhan sen aisat korkealla, kun on vielä niillä pitkillä sovitteilla, että ulottuvuutta on melkein turhankin paljon, saa varoa trukkipiikeillä vastapuolen laitoja. Valtras ainakin pääsee öljytikkuun ja muihinkin kohteisiin kyllä käsiksi, sovitteethan ei enää mene, kuin vaihdelootaan saakka ja tulevis n-malleis ei sinnekkään on kuulemma valusovite.

atoyot

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Ostin itse MP-Lift keväällä, ja olen siihen erittäin tyytväinen. Kannattaa vertailla

Lemmu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 350
  • Niinku vasikka lehemän parres...
Vs: Isme vai quikke N Valtraan
Ostin itse MP-Lift keväällä, ja olen siihen erittäin tyytväinen. Kannattaa vertailla

oletko tyytyväinen myyjän asiakaspalveluun, mp:llä se on kyllä todella laadukasta