Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lehtipuhallin  (Luettu 3286 kertaa)

$ikaparoni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Lehtipuhallin

Emännän kanssa mietiskeltiin millä koneella saisimme pihasta lehdet helpoimmin poistettua. Ratkaisu löytyi aivan itsestään, kun kutsuin naapurikunnan kanamies ystäväni meille pelaamaan "pellonvuokraus monopolia". Helikopterilla saapunut broilertuottaja puhalsi lehdet jo tullessaan lähipellolle.


Lentämisessä hienointa proiskumiehen mukaan on se, että ei tule niin paljoa köyhiä vastaan.




Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Lehtipuhallin
Entäs jos tulee www.norvegian.com yhtiön köyhäinkuljetus vastaan?

Varmaan teeriterroristi tekee silloin kopterillaan tiukan kaarroksen ja köyhät jää pois näkyvistä.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lehtipuhallin
Lentokenttähenkilökunnalle pitää antaa palkankorotus ettei niitä köyhiä ole siellä maassa vastassa  :o

Voisiko kopterilla pyyhkiä pölyt myös lintukodosta tai nasulasta ?? Lentäis läpi vaan pari kertaa  :o

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Lehtipuhallin
Lentokenttähenkilökunnalle pitää antaa palkankorotus ettei niitä köyhiä ole siellä maassa vastassa  :o

Voisiko kopterilla pyyhkiä pölyt myös lintukodosta tai nasulasta ?? Lentäis läpi vaan pari kertaa  :o

Koppelokreiviä varten täytyy olla oma vip tila lentokentällä.

 :D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lehtipuhallin
Lentokenttähenkilökunnalle pitää antaa palkankorotus ettei niitä köyhiä ole siellä maassa vastassa  :o

Voisiko kopterilla pyyhkiä pölyt myös lintukodosta tai nasulasta ?? Lentäis läpi vaan pari kertaa  :o

Koppelokreiviä varten täytyy olla oma vip tila lentokentällä.

 :D

Mä oon kattellukkin että ainakin Helsinki-Vantaalla on sellainen lounge jossa istuu aina parvi koppeloita kaakattamassa ja syljeskelemässä turistien niskaan  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Lehtipuhallin
Onko tuo "lounge" joku protkoparonien luksushuoneisto?
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lehtipuhallin
Onko tuo "lounge" joku protkoparonien luksushuoneisto?

Ei sinne ainakaan mulla ole ollut pääsyä  :o Et pakko sen on sit olla joku tuommoinen  :'(

Jätkä

  • Vieras
Vs: Lehtipuhallin

Emännän kanssa mietiskeltiin millä koneella saisimme pihasta lehdet helpoimmin poistettua. Ratkaisu löytyi aivan itsestään, kun kutsuin naapurikunnan kanamies ystäväni meille pelaamaan "pellonvuokraus monopolia". Helikopterilla saapunut broilertuottaja puhalsi lehdet jo tullessaan lähipellolle.


Lentämisessä hienointa proiskumiehen mukaan on se, että ei tule niin paljoa köyhiä vastaan.

 Kyllä minä sinun asemassasi antaisin tuon lehtien poiston olla puutarhurin päänvaiva. Vai eikö sinulla sellaista olekaan?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65257
Vs: Lehtipuhallin
ei nuo vinkuintianiasta tulevat puutarhurit mitään ymmärrä pudonneista lehdistä, - liekö koskaan sellasia nähneetkään!        täälläkin yrittävät lakaista niitä ruohomattojen alle mutta siitä ei tule kuin sanomista!