No yxipä kaveri haki deutsiin suodatinta, ei ollut hyllyssä juuri siihen malliin, mutta huoltokorjaamoyrittäjä hokasi, että samaa konetta on myös pikkuventissä. No, siitäpä suodin koneeseen ja töihin....... sittempä alkoi maalit palaa moottorin kyljestä. Nokka-akselin laakerit suli ja poltti kylestä maalit. Ei ollutkaan ihan sama suodin, sopi kyllä paikkaansa, vaan eipä ollut tiivistykset? oikeilla kohdin, ja voitelu oli vajavainen, olisko muuten ollut ohivirtausventtiili se juju...?
Toinen: JF silppuriin en enää laita mitään tarviketeriä, ne eivät ole karaistuja, jolloin kiven osuessa taipuvat ja sitten onkin enemmän romua kärryssä, kun koko rumpu tulee perattua kerralla. Alkuperäinen on niin kovaa, että pala lohkeaa ja vahingot on siinä.
Tapauskohtaisesti tervikeosia voi käyttää, mutta ei säännönmukaisesti.