Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Maitopula haittaa vientiä"  (Luettu 16792 kertaa)

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
Siis kaikkinainen tundraviljely pienentää tukea järkevältä tuotannolta :D

Eikös se "järkevä tuotanto" pärjäisi vähemmilläkin tuilla??

  Ilman muuta. Nyt kuitenkin maito pitää tuottaa mahdollisimman korkealla tuella. Tosi viisasta vai mitä? :D

Pyysithän sinäkin luomutyrnihillosta 100 € kilosta?
Tosi viisasta vai mitä?


  No kepulaaselta se ei oo yhtään liikaa pyydetty :D
Sähän olet jo kirjoitusten perusteellaa tunnustanut olevasi kepulainen.
Esim: tämä. "  Osakeyhtiön osakepääoma tarvitsee olla nykyisin vaan 2500 euroo. Onko se rikauden mitta   Ainut haitta noin kepulaasuuden kannalta on se ettei eläke juokse silloin metästä "
Lainaus tästä topicista: http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=3038.0

Lisäksi olet aikaisemmin maininnut olevasi maanviljelijä pelkästään halvan myelin takia joten sulla ei ole varaa puhua kepulaisuudesta yhtään mitään.
Sää olet pelkkä säälittävä luuseri jos sitäkään.

   Mulla jos kellä on vara arvostella kepulaisuutta. Meikäläisen itsetunto todellakin kestää hyvin sen että pidät säälittävänä luuserina.
   Se että olen säälittävä tukielättiluuseri johtuu pelkästään kepulaisten aikoinaan säätämästä maanhankintalaista. metsää ei voinut ostaa, ellei ollut tukielättiluuseri :D Meidän kaupungissa kaikki rakennusrynderitkin rupes tukielättiluuseriksi jotta voivat hankkia kepulaisten himoitsemia maita :D

Tuo maanhankintalaki oli kyllä ihan huuhaata, eikä siinä kepulaisia tarvinne syyllisten penkille viedä, taitaa vennamolaisuuden aate hohtaa kauniimpana siinäkin asiassa....Mitääntekemättömät luuserit oli tosiaan etusijalla vielä 1960-70-lukujen vaiheilla näitä etuosto-oikeuden saajia ( ei siinä paljon tulevaisuuteen katsottu )...Lopulta maat meni kuitenkin kauempana oleville, vaikka lähiseudun viljelijät olisi olleet maantarpeessa mm. pellonraivausalueeksi. >:( >:( >:(

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
fortsoni jo jo tyhjensi vastauksen eli spede-eemeli on tyhjää paskaa jopa omilla mielipiteillään... ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"


   Mulla jos kellä on vara arvostella kepulaisuutta. Meikäläisen itsetunto todellakin kestää hyvin sen että pidät säälittävänä luuserina.
   Se että olen säälittävä tukielättiluuseri johtuu pelkästään kepulaisten aikoinaan säätämästä maanhankintalaista. metsää ei voinut ostaa, ellei ollut tukielättiluuseri :D Meidän kaupungissa kaikki rakennusrynderitkin rupes tukielättiluuseriksi jotta voivat hankkia kepulaisten himoitsemia maita :D

Juu,u, kyl se varmaan tommonen noin pitkäaikainen kauna syö miestä. :(
[/quote]

  No ei sun kannata siitä huolta kantaa. :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
fortsoni jo jo tyhjensi vastauksen eli spede-eemeli on tyhjää paskaa jopa omilla mielipiteillään... ;D ;D

  Tiedätkö miksi Sepe ei vahingossakaan äänestä kepua. Et todellakaan tiedä. Siksi minun pitää kertoa se. Kun kerran tarvitsin maanhankintaluvan, niin kunnan maaseutulautakunnnan kepujäsenet eivät puoltaneet. Onneksi demari ja kokoomusjäsenet puolsi. Siis lupa tuli. Miksi äänestäisin sellaista puoluetta joka on meikäläiselle vaan haitaksi :D

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
fortsoni jo jo tyhjensi vastauksen eli spede-eemeli on tyhjää paskaa jopa omilla mielipiteillään... ;D ;D

  Tiedätkö miksi Sepe ei vahingossakaan äänestä kepua. Et todellakaan tiedä. Siksi minun pitää kertoa se. Kun kerran tarvitsin maanhankintaluvan, niin kunnan maaseutulautakunnnan kepujäsenet eivät puoltaneet. Onneksi demari ja kokoomusjäsenet puolsi. Siis lupa tuli. Miksi äänestäisin sellaista puoluetta joka on meikäläiselle vaan haitaksi :D

Meilläpäin punikit piti huolen väärästä politiikasta maaseutulautakunnassa....Olisi ollut ehkä rikosilmoitusten paikkakin eräissä asioissa...Vaitiolovelvollisuutta rikottiin useasti.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
fortsoni jo jo tyhjensi vastauksen eli spede-eemeli on tyhjää paskaa jopa omilla mielipiteillään... ;D ;D

  Tiedätkö miksi Sepe ei vahingossakaan äänestä kepua. Et todellakaan tiedä. Siksi minun pitää kertoa se. Kun kerran tarvitsin maanhankintaluvan, niin kunnan maaseutulautakunnnan kepujäsenet eivät puoltaneet. Onneksi demari ja kokoomusjäsenet puolsi. Siis lupa tuli. Miksi äänestäisin sellaista puoluetta joka on meikäläiselle vaan haitaksi :D

Meilläpäin punikit piti huolen väärästä politiikasta maaseutulautakunnassa....Olisi ollut ehkä rikosilmoitusten paikkakin eräissä asioissa...Vaitiolovelvollisuutta rikottiin useasti.

  Kyllä meilläpäin on ollu niin ,että nää kepuli emännät net on rikkoneet vaitiolovelvollisuuden. Oikkeen juorukelloja laidastaan :D

Sepedeus

  • Vieras
Huono itsetunto


   Mulla jos kellä on vara arvostella kepulaisuutta. Meikäläisen itsetunto todellakin kestää hyvin sen että pidät säälittävänä luuserina.
   Se että olen säälittävä tukielättiluuseri johtuu pelkästään kepulaisten aikoinaan säätämästä maanhankintalaista. metsää ei voinut ostaa, ellei ollut tukielättiluuseri :D Meidän kaupungissa kaikki rakennusrynderitkin rupes tukielättiluuseriksi jotta voivat hankkia kepulaisten himoitsemia maita :D

Juu,u, kyl se varmaan tommonen noin pitkäaikainen kauna syö miestä. :(

  No ei sun kannata siitä huolta kantaa. :D


  :D Höh, en mä mitenkään kannatuksenpuolesta.

Onhan se tietysti totta, että tuollaset kokemukset helposti traumatisoivat ihmismielen, meinaan kyllä minä sen uskon, että on  se varmaan luonnolle  ottanut, jos metsänoston takia on täytynyt ruveta "paskahäntiä ja kuraperseitä" (lainaus sepen aikaisemmista ilmaisuista ;D)hoitamaan, että on saanut metsänostohimon tyydytettyä.
Asiantuntijat kuitenkin sanovat, että anteeksianto helpotta enemmän itseä, kuin niitä joille se annetaan. Tuskin niitä silloisen maanhankintalain laatijoita tää sinun kirjoittelu vaivaa rahtusen vertaa. Tällainen ikuinen vihanpito tekee vain kärttyisäksi ja siitä saa oma lähipiiri kärsiä kaikkein eniten. Siin saattaa tulla niitä emännänvaihtoviikkoja tiuhempaan, kuin ehkä itse haluais. :D :D :D
[/quote]

     Hauskaa on tarinoida näin lauantai-illan ratoksi ,vai mitä. Tuo analyysisi asiasta meni kyllä täysin perseelleen. Sen verran hyvin on nää sijoitukset tuottaneet, että ei ole syytä katkeruuteen. :D
   

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
Jaa että tällänenkin ollu joskus!?!

"Venäjälle saataisiin vietyä tavaraa tuplat enemmän mutta ei ole maitoa mistä tehdä."
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
Jaa että tällänenkin ollu joskus!?!

"Venäjälle saataisiin vietyä tavaraa tuplat enemmän mutta ei ole maitoa mistä tehdä."

  Joku oli tommosenkii kirjottanu

  Tiedätkö miksi en vahingossakaan äänestä kepua. Et todellakaan tiedä. Siksi minun pitää kertoa se. Kun kerran tarvitsin maanhankintaluvan, niin kunnan maaseutulautakunnnan kepujäsenet eivät puoltaneet. Onneksi demari ja kokoomusjäsenet puolsi. Siis lupa tuli. Miksi äänestäisin sellaista puoluetta joka on meikäläiselle vaan haitaksi :D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
Jaa että tällänenkin ollu joskus!?!

"Venäjälle saataisiin vietyä tavaraa tuplat enemmän mutta ei ole maitoa mistä tehdä."

  Joku oli tommosenkii kirjottanu

  Tiedätkö miksi en vahingossakaan äänestä kepua. Et todellakaan tiedä. Siksi minun pitää kertoa se. Kun kerran tarvitsin maanhankintaluvan, niin kunnan maaseutulautakunnnan kepujäsenet eivät puoltaneet. Onneksi demari ja kokoomusjäsenet puolsi. Siis lupa tuli. Miksi äänestäisin sellaista puoluetta joka on meikäläiselle vaan haitaksi :D

Muistelet sä nyt jotain 80-luvun juttuja.....

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
Siis kaikkinainen tundraviljely pienentää tukea järkevältä tuotannolta :D

Eikös se "järkevä tuotanto" pärjäisi vähemmilläkin tuilla??

  Ilman muuta. Nyt kuitenkin maito pitää tuottaa mahdollisimman korkealla tuella. Tosi viisasta vai mitä? :D

Pyysithän sinäkin luomutyrnihillosta 100 € kilosta?
Tosi viisasta vai mitä?


  No kepulaaselta se ei oo yhtään liikaa pyydetty :D
Sähän olet jo kirjoitusten perusteellaa tunnustanut olevasi kepulainen.
Esim: tämä. "  Osakeyhtiön osakepääoma tarvitsee olla nykyisin vaan 2500 euroo. Onko se rikauden mitta   Ainut haitta noin kepulaasuuden kannalta on se ettei eläke juokse silloin metästä "
Lainaus tästä topicista: http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=3038.0

Lisäksi olet aikaisemmin maininnut olevasi maanviljelijä pelkästään halvan myelin takia joten sulla ei ole varaa puhua kepulaisuudesta yhtään mitään.
Sää olet pelkkä säälittävä luuseri jos sitäkään.

Olipa osuvasti sanottu

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: "Maitopula haittaa vientiä"
Siis kaikkinainen tundraviljely pienentää tukea järkevältä tuotannolta :D

Eikös se "järkevä tuotanto" pärjäisi vähemmilläkin tuilla??

  Ilman muuta. Nyt kuitenkin maito pitää tuottaa mahdollisimman korkealla tuella. Tosi viisasta vai mitä? :D

Pyysithän sinäkin luomutyrnihillosta 100 € kilosta?
Tosi viisasta vai mitä?


  No kepulaaselta se ei oo yhtään liikaa pyydetty :D
Sähän olet jo kirjoitusten perusteellaa tunnustanut olevasi kepulainen.
Esim: tämä. "  Osakeyhtiön osakepääoma tarvitsee olla nykyisin vaan 2500 euroo. Onko se rikauden mitta   Ainut haitta noin kepulaasuuden kannalta on se ettei eläke juokse silloin metästä "
Lainaus tästä topicista: http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=3038.0

Lisäksi olet aikaisemmin maininnut olevasi maanviljelijä pelkästään halvan myelin takia joten sulla ei ole varaa puhua kepulaisuudesta yhtään mitään.
Sää olet pelkkä säälittävä luuseri jos sitäkään.

Olipa osuvasti sanottu

 Yhdyn edelliseen.  ;)