Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:17:25Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:17:21Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:17:19Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:16:27Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:15:05Rikot kaivinkoneen kauhoja . Jokos suostut myöntämään että rauta palaa Mä olen ton tienny itseasiassa aina . Jokos myönnät et alvi tilitetään Valtiolle oston ja myynnin erotuksesta . Pari viesti ä takaperin väitit että rauta ei pala Oletko opiskellut jotain ja muuttanut mieltäsi Tuo alv-asia on noin, kiva että olet opiskellut tuotakin asiaa. Ei kukaan ole täällä muuta väittänytkään, tai sinä olet väittänyt jotain sekavaa.Se rauta ei pala sillai et näkyis palavan . Jos pilliä ei siirrä polttoleikkausen aikana ei rauran palaminen leviä.sillä pillillä pruutataan sitä happea lisää ,,siis vähän niinkuin alvit lisätäisiin ,, koska luonnon happi ei riitä raudan palamiseen,,,,puun polttoon se kyllä yleensä riittää
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:17:21Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:17:19Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:16:27Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:15:05Rikot kaivinkoneen kauhoja . Jokos suostut myöntämään että rauta palaa Mä olen ton tienny itseasiassa aina . Jokos myönnät et alvi tilitetään Valtiolle oston ja myynnin erotuksesta . Pari viesti ä takaperin väitit että rauta ei pala Oletko opiskellut jotain ja muuttanut mieltäsi Tuo alv-asia on noin, kiva että olet opiskellut tuotakin asiaa. Ei kukaan ole täällä muuta väittänytkään, tai sinä olet väittänyt jotain sekavaa.Se rauta ei pala sillai et näkyis palavan . Jos pilliä ei siirrä polttoleikkausen aikana ei rauran palaminen leviä.
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:17:19Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:16:27Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:15:05Rikot kaivinkoneen kauhoja . Jokos suostut myöntämään että rauta palaa Mä olen ton tienny itseasiassa aina . Jokos myönnät et alvi tilitetään Valtiolle oston ja myynnin erotuksesta . Pari viesti ä takaperin väitit että rauta ei pala Oletko opiskellut jotain ja muuttanut mieltäsi Tuo alv-asia on noin, kiva että olet opiskellut tuotakin asiaa. Ei kukaan ole täällä muuta väittänytkään, tai sinä olet väittänyt jotain sekavaa.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:16:27Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:15:05Rikot kaivinkoneen kauhoja . Jokos suostut myöntämään että rauta palaa Mä olen ton tienny itseasiassa aina . Jokos myönnät et alvi tilitetään Valtiolle oston ja myynnin erotuksesta .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:15:05Rikot kaivinkoneen kauhoja . Jokos suostut myöntämään että rauta palaa
Rikot kaivinkoneen kauhoja .
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 24.09.11 - klo:19:41Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:17:25Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:17:21Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:17:19Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:16:27Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:15:05Rikot kaivinkoneen kauhoja . Jokos suostut myöntämään että rauta palaa Mä olen ton tienny itseasiassa aina . Jokos myönnät et alvi tilitetään Valtiolle oston ja myynnin erotuksesta . Pari viesti ä takaperin väitit että rauta ei pala Oletko opiskellut jotain ja muuttanut mieltäsi Tuo alv-asia on noin, kiva että olet opiskellut tuotakin asiaa. Ei kukaan ole täällä muuta väittänytkään, tai sinä olet väittänyt jotain sekavaa.Se rauta ei pala sillai et näkyis palavan . Jos pilliä ei siirrä polttoleikkausen aikana ei rauran palaminen leviä.sillä pillillä pruutataan sitä happea lisää ,,siis vähän niinkuin alvit lisätäisiin ,, koska luonnon happi ei riitä raudan palamiseen,,,,puun polttoon se kyllä yleensä riittää Et siis ymmärrä kumpasestakaan mitään
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:18:22Harmi että et tajunut tuota liimapalkkijuttuakaan Se olikin vähän vaikea, tämä raudan palamiseen liittyvä juttu olisi helpompi, joten keskity tähän.Nii mut kerros miksei liimapalkkipuu pala sillai ku tavallinen puu palaa .
Harmi että et tajunut tuota liimapalkkijuttuakaan Se olikin vähän vaikea, tämä raudan palamiseen liittyvä juttu olisi helpompi, joten keskity tähän.
No onhan tää ny taas yhtä helevvettiä. Minä oon leikannut rautaa pellisaksillakin ja siinä ei säähkö sauhua, eikä kipinät lennä.Ja kaikille alkemisteille tiedoksi, jotta PUU EI PALA.
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:19:39Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:18:22Harmi että et tajunut tuota liimapalkkijuttuakaan Se olikin vähän vaikea, tämä raudan palamiseen liittyvä juttu olisi helpompi, joten keskity tähän.Nii mut kerros miksei liimapalkkipuu pala sillai ku tavallinen puu palaa . --palonsuojaainekerros pinnassa
Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 24.09.11 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 24.09.11 - klo:19:39Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.09.11 - klo:18:22Harmi että et tajunut tuota liimapalkkijuttuakaan Se olikin vähän vaikea, tämä raudan palamiseen liittyvä juttu olisi helpompi, joten keskity tähän.Nii mut kerros miksei liimapalkkipuu pala sillai ku tavallinen puu palaa . --palonsuojaainekerros pinnassaeikös toi liimapalkki pala, mutta eri kemikaaleilla sitä pystytään hillihteen kun taas teräspalkki notkahtaa kuumuudessa. Muistelisin että pikkupoikana kemian tunnilla rauta paloi lähes puhtaassa hapessa masuuniin ladotaan pohjalle aikas usein rautaromuu jonka sulaminen sitoo ylimääräisen hiilen poltosta syntyvän lämmön ettei vallan pala purnukan kylkeen reikä
Kuinkaas se seiska torni tuli alas johara leikkasi pillillä sorkkis rälläköi ja alvitkin laskettiin siinä välissä
Lainaus käyttäjältä: apilas - 24.09.11 - klo:21:10Kuinkaas se seiska torni tuli alas johara leikkasi pillillä sorkkis rälläköi ja alvitkin laskettiin siinä välissä Ja Apilas juoksi niin saatanasti karkuun ja hoki : Kirottu vapaustaistelia Aulis . Vepmasterille : Jos tämän poistat Auliksen vaatimuksesta liityn PeruSuomalaisten puolueeseeen
Voi ristus... Pankaa ny poijjaat pää takaasi perseeseen ja pieraaskaa.
Pankaa ny poijjaat pää takaasi perseeseen ja pieraaskaa.