Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi  (Luettu 4920 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22114
Ja kansa kiittää.
kepun syöksy jatkuu ja oppositiopolitiikkakaan ei pure.
Lisäksi Soini kävelee yli mennen tullen.

Viimeksi muokattu: 08.09.11 - klo:07:11 kirjoittanut Eemeli

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/HS-gallup+Kokoomus+taas+suosituin+puolue/1135269181798

MTK:n Schulmannit ja muutkin MTK-herrat tekevät hyvää työtä kepun kannatuksen "hyväksi".

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/HS-gallup+Kokoomus+taas+suosituin+puolue/1135269181798

MTK:n Schulmannit ja muutkin MTK-herrat tekevät hyvää työtä kepun kannatuksen "hyväksi".

Luku on historiallinen. Tästä vielä huonompaa lukemaa eduskuntavaaleissa pitää puolueen kohdalla hakea lähes sadan vuoden takaa. Lokakuussa 1917 järjestetyissä vaaleissa puolueen edeltäjä Maalaisliitto sai äänistä 12,4 prosenttia.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Ämteekoolaisella maatalouspolitiikalla on ollut vahva vaikutus kepun romahdukseen. Ainakin täälläpäin viljelijäväestö on kyllästynyt yksipuoliseen tundra-edunvalvontaan.

Ja eikun kaikki mukaan kepun laivaristeilylle kuuntelemaan koottuja selityksiä ja Paulan karaoke-esityksiä!

simmo

  • Vieras
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Minun käy jo kepua sääliksi.On kovaa pudota noin korkealta.Hallituspuolueesta pelkäksi nurkan valtaajaksi :'(

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22114
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Täytyy kyllä sanoa, ettei käy yhtään sääliksi.

Vaikka kepu helposti hakee syyn muualta, etelän metiasta lähtien, on jyrkkä alamäki vain ja ainoastaan omaa syytä.

Niin kuin edellisen gallupin tulosta puolusteltiin, ettei oppositiotyö ollut vielä päässyt vauhtiin.

Ylimielisempää käyttäytymistä, omien töppäilyiden jälkeen, saa hakea.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Ja kansa kiittää.
kepun syöksy jatkuu ja oppositiopolitiikkakaan ei pure.
Lisäksi Soini kävelee yli mennen tullen.
Vaalien jälkeen pessimisti totesi, ettei Kepulla voi enää mennä huonommin, johon optimisti totesi, että kyllä voi.
Myönnän, että minäkin kuuluin pessimisteihin toivoen, että kepulien silmät viimein aukeaisivat.

Minullakin on salainen haave, että vielä joskus voisin kannattaa kepua. Nyt se on mahdotonta.


minä-itte

  • Vieras
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Kepun kannatus v. 2003 EK-vaaleissa 24,69%, nyt Gallup 13,2%.

Kyyti on kylmää.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Veronmaksajat ovat kyllästyneet kepulaiseen maatalouspolitiikkaan: tyhmempikin kuluttaja tajuaa, että ei voi olla mitään järkeä siinä, että maataloutta ajetaan alas etelässä ja uutta investoidaan pirusti pohjoisessa. Kenenkään rahat eivät tulevaisuudessa riitä tämän järjettömän systeemin ylläpitämiseen.

Systeemi on luotu vain kepun elättämiseen, ja kuten kannatusluvuissakin näkyy, kansan mitta on täysi.

http://www.soininvaara.fi/2009/11/28/maatalouden-siirto-pohjoiseen-on-virhe/

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Aikanaan Itä-Saksassa käynnistettiin jäsenhankintakampanja silloiselle valtapuolueelle. Jos joku sai uuden jäsenen liittymään, sai kaikki lainansa anteeksi. Jos sai kaksi jäsentä, sai itse luopua jäsenyydestään ja jos kolme uutta jäsentä, sai todistuksen, ettei ole koskaan kuulunutkaan puolueeseen.

Ottakaa, kepulit oppia, Itä-Saksasta. Sdp ja silloinen opetusministeri Ulf Sundqvist otti oppia luodessaan Suomeen peruskoulujärjestelmän.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Veronmaksajat ovat kyllästyneet kepulaiseen maatalouspolitiikkaan: tyhmempikin kuluttaja tajuaa, että ei voi olla mitään järkeä siinä, että maataloutta ajetaan alas etelässä ja uutta investoidaan pirusti pohjoisessa. Kenenkään rahat eivät tulevaisuudessa riitä tämän järjettömän systeemin ylläpitämiseen.

Systeemi on luotu vain kepun elättämiseen, ja kuten kannatusluvuissakin näkyy, kansan mitta on täysi.

http://www.soininvaara.fi/2009/11/28/maatalouden-siirto-pohjoiseen-on-virhe/
Minne pohjoiseen maataloutta on siirretty ? ? Voitko vastata.
Onko sinun mielestä savo tai pohjois-pohjanmaa pohjoista ? ?

Missäs minä-iten vastaus viipyy ? ?

Viimeksi muokattu: 08.09.11 - klo:18:17 kirjoittanut Tapani

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Veronmaksajat ovat kyllästyneet kepulaiseen maatalouspolitiikkaan: tyhmempikin kuluttaja tajuaa, että ei voi olla mitään järkeä siinä, että maataloutta ajetaan alas etelässä ja uutta investoidaan pirusti pohjoisessa. Kenenkään rahat eivät tulevaisuudessa riitä tämän järjettömän systeemin ylläpitämiseen.

Systeemi on luotu vain kepun elättämiseen, ja kuten kannatusluvuissakin näkyy, kansan mitta on täysi.

http://www.soininvaara.fi/2009/11/28/maatalouden-siirto-pohjoiseen-on-virhe/
Ei sais, mutta täytyy kuitenkin vääntää veihtee  haavassa ;D

http://www.autokanta.com/urakointi_uutiset/tekniikka_ja_koeajot/tarvikkeet_ja_tyokalut/?x136513=3089823
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Kepun kannatus v. 2003 EK-vaaleissa 24,69%, nyt Gallup 13,2%.

Kyyti on kylmää.



kaikkein suurin  syy  pudotukseen on kepun  täysin  maallemme  vastuuton
europolitiikka  ja  se   alkoin  mainitsema  köyhä  löytyykin  eteläeuroopasta 8)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Kannatus 13,2%, Isänmaalle onneksi
Aikanaan Itä-Saksassa käynnistettiin jäsenhankintakampanja silloiselle valtapuolueelle. Jos joku sai uuden jäsenen liittymään, sai kaikki lainansa anteeksi. Jos sai kaksi jäsentä, sai itse luopua jäsenyydestään ja jos kolme uutta jäsentä, sai todistuksen, ettei ole koskaan kuulunutkaan puolueeseen.

Ottakaa, kepulit oppia, Itä-Saksasta. Sdp ja silloinen opetusministeri Ulf Sundqvist otti oppia luodessaan Suomeen peruskoulujärjestelmän.

 Mullakin tais alkaa matikan oppiminen joukko-oppi kirjalla tjsp. sitten ne taidettiin kerätä pois, muistaakseni, siilinjärvellä ei oltu ilmeisestikkään ihan niin aktiivisia...
 Keskustelu itämaalla: Miksei Sergei ollut puolueen tupaillassa? Missä tupaillassa? Tässä viimeisessä! No, olisin minä tullut, jos olisin tiennyt, että se on viimeinen....

minä-itte

  • Vieras