Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kuumavesipesurit  (Luettu 12353 kertaa)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: kuumavesipesurit
Clen ei ole tainnut hohtaa missään testissä. Kai silläkin pesee.

Itsellä isohko kylmäpesuri, hotsittais kyllä päivittää. Saakohan reilu 5 vuotta vanhaa konetta mihinkään menemään vaihdossa..  ???

    Lahdessa ainakin HR-Service ottaa vaihdossa. Mäkin sain 1000 e vaihdossa vanhasta 1985-mallisesta Kempomat 250:sta. Vaihdoin sen uuteen 3200:een.
   Olivat kovin kiinnostuneita jopa ostamaan kun puhuin että mulla olis sellanen Alfalavalin rikkinäinen kuumavesipesuri. Olisivat jopa 500 antaneet näkemättä!  Kannattaa kysyä jos et kaukana asu.

Tulee tuonne matkaa.. mutta matkahuoltohan hoitaa.  :D

Tuo olis Kärkkerin 1090, painettahan sillä saa mutta kuuma auttaisi pesussa eikä tarvis aina työkoneista maaleja irrotella.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: kuumavesipesurit
-97 mallin Clenin kuumapesuri pari kertaa ollu korjaamolla. Lämmitysputkisto syöpyi joku vuosi sitten korjaamattomaksi. Nykyään hanasta kuumavesi sekin riittää sikalan pesuun ettei tule vilu. Liian kuuma vesi vie näkyvyyden sisätiloissa pestessä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: kuumavesipesurit
Mä ostaisin Maer:in.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5884
Vs: kuumavesipesurit
Clen ei ole tainnut hohtaa missään testissä. Kai silläkin pesee.

Itsellä isohko kylmäpesuri, hotsittais kyllä päivittää. Saakohan reilu 5 vuotta vanhaa konetta mihinkään menemään vaihdossa..  ???

    Lahdessa ainakin HR-Service ottaa vaihdossa. Mäkin sain 1000 e vaihdossa vanhasta 1985-mallisesta Kempomat 250:sta. Vaihdoin sen uuteen 3200:een.
   Olivat kovin kiinnostuneita jopa ostamaan kun puhuin että mulla olis sellanen Alfalavalin rikkinäinen kuumavesipesuri. Olisivat jopa 500 antaneet näkemättä!  Kannattaa kysyä jos et kaukana asu.

Ruiskuhuolto Keipe Tuusulassa myös ottaa vaihdossa.
 Mulla on sieltä käytettynä ostettu joku mikä lie malli Kärcher.

myllymäki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: kuumavesipesurit
Clen 1613 kuumapesuri ollut käytössä 7v. lähes joka päivä käytössä.
Korjaussaldo tähän mennessä: 1 kpl polttoainelinjan sähköventtiilin kela,
pumpun tiivisteet ja painekytkimen mikrokytkin. Kustannukset n. 200 €.

lope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 311
Vs: kuumavesipesurit
Mul on kiintee kärherin järjestelmäpesuri navetassa, ja siit on sitte rosteriputkilinja myös pihalle. Perkeleen kätevä on sen sanon suoraan. 20 metrinen letku riittää jokakohan pesuun navetassa, ja sillä on hyvä huuhtoo koneet navetan takana. Eikä tarvii raahata muuta kun paineletkua. Kone on ollu ny viis vuotta käytössä, ja kerran on tiivisteet vaihettu. Pelaa. En oo pahemmin pesuaineita tarvinnu, höyryllä ja paineella lähtee kaikki mitä tarvii ja enemmänki. Hirven kallot yms on sillä pesty ja jälki on eriinomaasen puhrasta. Kone  on käytössä joka päivä, robottihuone vähintään sillä päivittäin huutastaan. Suosittelen koko seurakunnalle.