Viimeksi muokattu: 04.09.11 - klo:09:25 kirjoittanut minä-itte
Joo, ei se niiden piuhojen kanssa ole niin justiinsa, kunhan vaan saadaan kunnon kelkkakreitit koko maahan ....Jos niinku pitää panna investoinnit tärkeysjärjestykseen ?
koskahan jutta keksii että siinä olis yks hyvätuottoinen verotuskohde
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 04.09.11 - klo:20:19koskahan jutta keksii että siinä olis yks hyvätuottoinen verotuskohde ***** Itse asiassa siinä on ajatusta. Joku "tilapäinen" ajoneuvovero kelkoille. Loppuis tai ainakin vähenis se turhanaikainen kännissä kelkalla rällääminen
Lainaus käyttäjältä: rööri-roope - 04.09.11 - klo:20:23Lainaus käyttäjältä: Oksa - 04.09.11 - klo:20:19koskahan jutta keksii että siinä olis yks hyvätuottoinen verotuskohde ***** Itse asiassa siinä on ajatusta. Joku "tilapäinen" ajoneuvovero kelkoille. Loppuis tai ainakin vähenis se turhanaikainen kännissä kelkalla rällääminen Paitsi työkelkoille ei mitään huviveroja Ei ole mitään huvia repiä ylösalaista kelkkaa kahden puun välistä vinssillä ylös
Telia Soneralla ei pelaa muu kuin laskutus.
Lainaus käyttäjältä: LuMon - 05.09.11 - klo:22:10Telia Soneralla ei pelaa muu kuin laskutus.Ei niin... sehä oli vuosikymmenet kepulaisten sosiaalielättien suoja"työpaikka"... ja sit puhals uudet tuulet
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 05.09.11 - klo:22:54Lainaus käyttäjältä: LuMon - 05.09.11 - klo:22:10Telia Soneralla ei pelaa muu kuin laskutus.Ei niin... sehä oli vuosikymmenet kepulaisten sosiaalielättien suoja"työpaikka"... ja sit puhals uudet tuulet Eikös se ollut Pekka Vennamon suojatyöpaikka ja sai vielä isot rahat kun eläkkeellä bonus osakkeet möi