Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Avero.  (Luettu 28029 kertaa)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Avero.
Eikö kukaan tosiaan Arevoa tunne?

On niit sentäs muutama 10 suomeen vuodessa myyty...

Somerolaiset hoi!  Siellä pitäis olla useampia, pitkälärvin isännät pummin teepeellä tietäis!! :)

Teerinki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 239
Vs: Avero.
Eikö Claasilta oo jo aikaa sitten laitettu insinöörit mäelle ja otettu desingnerejä tilalle.Onhan siinä hyvä väritys.Muuten vähän sellainen Tupperware tuote muoviosineen.Lifetime garantie ilmeisesti.

MFV8

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 410
Vs: Avero.
No ohhoh, Avero 240:ssä pienempi kela, ja seulat+kohlimet vain nippanappa saman kokoiset kuin mun 530 Massikassa. Ja Massikassa avokohlimet (6 kpl)  :D

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Avero.
Eikö Claasilta oo jo aikaa sitten laitettu insinöörit mäelle ja otettu desingnerejä tilalle.Onhan siinä hyvä väritys.Muuten vähän sellainen Tupperware tuote muoviosineen.Lifetime garantie ilmeisesti.
   ;D ;D       Mutta hyvin se tupperware vaan hehtaareja on niellyt Euroopankiertueella.
Hannoverissa oli viimeksi näytillä LEXION, joka oli kiertänyt puintikiertueella pitkin poikin Unkaria, Saksaa, Tanskaa, Ruotsia
ja Latviaa.       Hehtaareja oli kertynyt kiertueella tuhansia suven aikana.    :o

Eikä ollut tarvinnut nostella vaihtomoottoreita konehuoneeseen kuin eräällä merkillä.
Ja lakopaikat oli ajettu samaa vauhtia läpi.     Toisin kuin pystyvilja puimurilla.           :D
Tuskahiki on köyhän sauna...

Teerinki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 239
Vs: Avero.
Älkää pojat uskoko kaikkee mitä siellä Hannoverissa näätte.Tai ehkä luulette ymmärtävänne.Parempi istua päivä siellä Munchener hallissa ja illalla sit altstadiin kuvittelemman suuuria suomen maataloudesta.

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Avero.
Älkää pojat uskoko kaikkee mitä siellä Hannoverissa näätte.Tai ehkä luulette ymmärtävänne.Parempi istua päivä siellä Munchener hallissa ja illalla sit altstadiin kuvittelemman suuuria suomen maataloudesta.

Juu.
Ei helmiä sioille, liian hienoja  nämä ulkomaiset  puimakoneet suomalaisille  kahuviljoille, ei ne edes ole tehty alle 6000 kilon /ha sadoille ja yli 20% puintikosteudelle, en tällä suinkaan puolustele Sampoa, koska itselläkin Claas Dominator, mutta se nyt vielä jotenkin on tavallinen perinteinen puimuri sentään, pikkkutilalla eli alle 100 ha:n tilallakin kehtaa tuollaisella ajella.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12200
  • Virolaista kiitos!
Vs: Avero.
Minkä takia just Avero? Eikö kannattaisi hypätä suoraan Tucanoon. Hiukan ihmetyttää tällainen yksinäinen välimalli Romunaattorien ja Tucanon välissä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Avero.
Minkä takia just Avero? Eikö kannattaisi hypätä suoraan Tucanoon.

Se on niin kauhja möhkö. Tucano siis.

Tehty 9 metrin pöydällä varustettavaksi.

Ihan vajaakäytössä esim 5,5 pöydällä.


Kui mää ain olen paras?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12200
  • Virolaista kiitos!
Vs: Avero.
Jaa. Mää kans joskus mietin tosissani puimurimerkin vaihtoa, mutta nyt kun kymmenen vuotta puinut tällä sampolla, niin on tullut jotenkin sinuiksi tän kanssa, sillä tavalla, että en mää tästä merkistä enää luovu. Kyllä tää on ihan hyvä puimuri. Ja mitä enemmän tällä pui, niin sitä paremmin tän saa säätöihin. Aika tyytyväinen tällä hetkellä koneeseen.

Pysy sääkin vaan Timppa Sampossa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Avero.
Jaa. Mää kans joskus mietin tosissani puimurimerkin vaihtoa, mutta nyt kun kymmenen vuotta puinut tällä sampolla, niin on tullut jotenkin sinuiksi tän kanssa, sillä tavalla, että en mää tästä merkistä enää luovu. Kyllä tää on ihan hyvä puimuri. Ja mitä enemmän tällä pui, niin sitä paremmin tän saa säätöihin. Aika tyytyväinen tällä hetkellä koneeseen.

Pysy sääkin vaan Timppa Sampossa.

Olin mää jo puimuritehtaan takapihalla viikolla kattomassa uutta sampoa. Siel sitä voi rauhassa tutkia.
Kui mää ain olen paras?

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Avero.

Olin mää jo puimuritehtaan takapihalla viikolla kattomassa uutta sampoa. Siel sitä voi rauhassa tutkia.

Mikä oli loppupäätelmä?
Käteinen ratkasee

65

  • Vieras
Vs: Avero.
Jaa. Mää kans joskus mietin tosissani puimurimerkin vaihtoa, mutta nyt kun kymmenen vuotta puinut tällä sampolla, niin on tullut jotenkin sinuiksi tän kanssa, sillä tavalla, että en mää tästä merkistä enää luovu. Kyllä tää on ihan hyvä puimuri. Ja mitä enemmän tällä pui, niin sitä paremmin tän saa säätöihin. Aika tyytyväinen tällä hetkellä koneeseen.

Pysy sääkin vaan Timppa Sampossa.
no,jos ei paremmasta tiede.Mulle kerran sano yksi vaimo sano, et ei se mies vaihtamalla parane.tekis mieli mennä kysymään vielläkö on samaa mieltä. ;)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Avero.

Olin mää jo puimuritehtaan takapihalla viikolla kattomassa uutta sampoa. Siel sitä voi rauhassa tutkia.

Mikä oli loppupäätelmä?

Emmää siinä huomannu paljoa eroa vanhaan. Ajokahva on käsinojassa ja koneiston sekä pöydän käynnistys sähköllä. Kolakuljettimen eturulla on nyt akseli missä on 3 ratasta. Aijuu se onkin ns maissiakseli.

Viimeksi muokattu: 03.09.11 - klo:21:32 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Avero.

Olin mää jo puimuritehtaan takapihalla viikolla kattomassa uutta sampoa. Siel sitä voi rauhassa tutkia.

Mikä oli loppupäätelmä?

Emmää siinä huomannu paljoa eroa vanhaan. Ajokahva on käsinojassa ja koneiston sekä pöydän käynnistys sähköllä. Kolakuljettimen eturulla on nyt akseli missä on 3 ratasta. Aijuu se onkin ns maissiakseli.
Se se on hienoa kun pääsee uutta sampoa käynnistämään kaapeleilla jokaisen sammutuksen jälkeen  :P

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12200
  • Virolaista kiitos!
Vs: Avero.

Olin mää jo puimuritehtaan takapihalla viikolla kattomassa uutta sampoa. Siel sitä voi rauhassa tutkia.

Mikä oli loppupäätelmä?
Vartijat hokasi luvattomasti tehdasalueella liikkuvan kaiffarin ja passittivat poliisiasemalle.