Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Autopower  (Luettu 20658 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Autopower
 Noi "kannattavuuslaskelmat" on osaltaan aika turhanpäiväisiä. Paperillahan ei tätä hommaa kannattaisi tehdä monenkaan. Silti tässä ollaan kaikki hengissä pysytty ja leipää syöty. Jos mies elää ja pystyy toimeen tulemaan, niin ei se ole keneltäkään pois vaikka ostaisi minkälaiset koneet ja vehkeet. Ihmeellistä teorisointia millä tuntimäärällä/pinta-alalla voi/saa ostaa portaattoman traktorin tai muun "kadehdittavan" laitteen. ::)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Turkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 526
Vs: Autopower
moon kares!!!      ei vaiskaa,jokaanen hussaa rahansa kuinka haluaa..  nyrkkisääntö:jaa väliraha edellisen koneen ajetuilla tunneilla ja tulos pitäis olla alle 5 eur/h   ....       vai ooonko aiva vääräs??? ;)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Autopower
moon kares!!!      ei vaiskaa,jokaanen hussaa rahansa kuinka haluaa..  nyrkkisääntö:jaa väliraha edellisen koneen ajetuilla tunneilla ja tulos pitäis olla alle 5 eur/h   ....       vai ooonko aiva vääräs??? ;)

 Mä oon käyttäny nyrkkisääntönä max.10e/ajettu tunti(sis.alv) Nykyään jotkut tekevät jopa 30e:n välejä, ja se on aika paljon, mutta ei edelleenkään mulle kuulu. Tosin esim. Agrimarketista en ole kauppoja saanut aikaiseksi 7 vuoteen, kun pitävät ilmeisesti mua niin mulkkuna, että pyytävät aina 20-30e/ajettu tunti väliä, eivätkä tingi siitä yhtään. Ja sitten "kuulee" kun tuttavat ovat tehneet taas edullisia kauppoja. Voisin toki ostaa uuden Jontikan, jos Agri sellaisen mulle suostuis myymään. Ehkäpä pitäis olla ko. kaupan asiakas muutenkin?
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Reino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 581
  • Hämeen hitain.
Vs: Autopower
Kuussa ei ole käyty, Juutalaisia ei ole laitettu uuniin ja jonnuista ei ole laatikot hajonneet. :P ;) :D ;D