Vakiona olevista kahdesta lohkosta vain ensimmäisessä on mahdollisuus asentolukitukseen, se on se lohkon sivussa oleva muovipyörä, johon pääsee käsiksi vaihdekeppien takana olevasta luukusta. Jokaisessa lohkossa puolestaan on säätö 1/2 -toimisuudelle, kuten jo edellä tulikin ilmi. Ensimmäisen säätö onnistuu luukun kautta ja muitten kanssa kannattaa suosiolla ottaa ekalla kerralla pyörä pois ja askarrella sopiva työkalu, jotta homma onnistuu jatkossa ilman pyörän irrotusta alakautta. Käytännössä tarvittava työkalu on ~sentin halkaisijaltaan oleva putki, johon tekee pari milliä leveän loven rälläkällä päähän.
Siihen käy tavallinen hydr.tunkin pumppuvarsi, jonka litistetyllä päällä voi niitä valintaruuvei kääntää kunhan ensin ryömii sinne kopin alle, pyörän viereen.
Ei tartte pyörää irroittaa, eikö olekin jo kätevää.
Todella hienosti suunniteltu laite, ei tarvii takapyörää irroittaa, kun saa jo tunkinvarrella hydrauliikkaan yksitoimisen lohkon, todella kätevää!! Sitten kun taas on saanut viljakuormansa kipattua, ja on aika vaikkapa perälevyllä tietä tasata, niin ei muuta kuin pajalle hakemaan tunkinvartta, pala paksua pahvia, kuivempi kohta pihamaalta, ja kätevästi saa taas kaksitoimisen hydrauliikan palautettua sieltä kuraisen takapyörän vierestä könyämällä!! Hienoa!