hittojako niitä koslia tarttee hitsata kun pitää vähän paremmin kuin ...... ? itellä toi tojo mänee läpi ilman hirmu remppaa joka kerta, jopa vauhtilla! eka jarrurenppa 22 vuoteen! ja päästöt on ihan hyvät vaikka polttaakii sitä kalliimpaa! perkele noita uusia koslia osta ikinä, kun ei ne toimi kuiteskaan etes takuu-aikaansa! naapurissakin uusi alnera ja taas pajalla! pitäis kohta lähtee taas kuskiks! mikä sopiva taksa 27 kilsan kuskuusta?
Lainaus käyttäjältä: UCD - 04.08.11 - klo:08:13Oikein vanahoolla auton rievuulla ajeloo vain persaukiset minä-itte täppärit.... Kyllä se linja pitää olla, että autoa ei joka vuosi katsastuksessa tarvii kulettaa... Auto pitää olla sen verran lyönnissä, että se menee aina heittämällä läpi.... jos koslaa pitää joka vuosi ennen katsastusta sepittää, niin on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta. TÄYSIN samaa mieltä!
Oikein vanahoolla auton rievuulla ajeloo vain persaukiset minä-itte täppärit.... Kyllä se linja pitää olla, että autoa ei joka vuosi katsastuksessa tarvii kulettaa... Auto pitää olla sen verran lyönnissä, että se menee aina heittämällä läpi.... jos koslaa pitää joka vuosi ennen katsastusta sepittää, niin on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta.
Lainaus käyttäjältä: maraani - 04.08.11 - klo:09:01Lainaus käyttäjältä: UCD - 04.08.11 - klo:08:13Oikein vanahoolla auton rievuulla ajeloo vain persaukiset minä-itte täppärit.... Kyllä se linja pitää olla, että autoa ei joka vuosi katsastuksessa tarvii kulettaa... Auto pitää olla sen verran lyönnissä, että se menee aina heittämällä läpi.... jos koslaa pitää joka vuosi ennen katsastusta sepittää, niin on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta. TÄYSIN samaa mieltä!Katsastus? Enpä muista milloin olisin viimeksi katsastuttanut auton
Lainaus käyttäjältä: maraani - 04.08.11 - klo:09:01Lainaus käyttäjältä: UCD - 04.08.11 - klo:08:13Oikein vanahoolla auton rievuulla ajeloo vain persaukiset minä-itte täppärit.... Kyllä se linja pitää olla, että autoa ei joka vuosi katsastuksessa tarvii kulettaa... Auto pitää olla sen verran lyönnissä, että se menee aina heittämällä läpi.... jos koslaa pitää joka vuosi ennen katsastusta sepittää, niin on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta. TÄYSIN samaa mieltä! TÄYSIN ERI MIELTÄ
Autoista ja naisista ei kannata kinastella. Sellaiseen tulokseen olen tullut, että mitä pienempi *****, sitä kalliimpi auto.
on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta.
Lainaus käyttäjältä: UCD - 04.08.11 - klo:08:13on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta. Näin on tehty. 13 vuotta vanhaa autoa ei kannata sepittää ja katsastus muutenkin maksaa maltaita. Helpoimmalla pääsee, kun ajaa vaan.
Viimeksi muokattu: 07.08.11 - klo:10:09 kirjoittanut Sepedeus
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.08.11 - klo:04:37Autoista ja naisista ei kannata kinastella. Sellaiseen tulokseen olen tullut, että mitä pienempi *****, sitä kalliimpi auto. Mites noi naiset
Viimeksi muokattu: 07.08.11 - klo:10:07 kirjoittanut Sepedeus
maraani valitteli viime-, vai oliko se edellisvuonna, kauheaa rahapulaa ja ihmetteli noin 10 tonnin verotettavaa tulostaan Sitten auto on kumminkin uusi
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 07.08.11 - klo:09:34maraani valitteli viime-, vai oliko se edellisvuonna, kauheaa rahapulaa ja ihmetteli noin 10 tonnin verotettavaa tulostaan Sitten auto on kumminkin uusi Kai sitä jotain mieltä - samaa tai eri - saa olla vaikkei rahaa oliskaan? Uusi ja uusi...onhan toi emännän seitsemän vuotta vanha pösö mun silmissä ny aika uusi, mut parisataa tuhatta siinäkin jo on mittarissa. Se on täytynyt katsastaa jo monta kertaa. Ja on perheen ainoo liikennekelpoinen auto ny, kun mun Volvosta loppui leima. Ajelishan sillä mun tuurilla vaikka koko syksyn, mut emäntä sanoi, et se on huonoa esimerkkiä nuorisolle ajaa katsastamattomalla autolla. Arvioin, että edellinen Volvo olis helpompi laittaa katsastuskuntoon, joten kaivoin sen esiin vanhan navetan ladosta ja sitä jo aloinkin remontoimaan. Kyl tämä tästä taas iloksi muuttuu!
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 07.08.11 - klo:08:45Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.08.11 - klo:04:37Autoista ja naisista ei kannata kinastella. Sellaiseen tulokseen olen tullut, että mitä pienempi *****, sitä kalliimpi auto. Mites noi naiset Mitä pienempi auto, sen tiukempi pil,u Näillä mersuilla ja volvoilla ajavilla naisilla yleensä on tosi levee perä. Eivät sopiskaan Toyota yarikseen
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.08.11 - klo:10:05Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 07.08.11 - klo:08:45Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 07.08.11 - klo:04:37Autoista ja naisista ei kannata kinastella. Sellaiseen tulokseen olen tullut, että mitä pienempi *****, sitä kalliimpi auto. Mites noi naiset Mitä pienempi auto, sen tiukempi pil,u Näillä mersuilla ja volvoilla ajavilla naisilla yleensä on tosi levee perä. Eivät sopiskaan Toyota yarikseen Tojotalla ny ajaa pelkästää horot akat, joo Tuo ei pidä kyllä yhtään paikkaansa.
"Suu säkkiä myöten" sanotaan Ei kannata haaveilla asioista joihin ei ole rahaa, siitä tulee vain surulliseksi...