Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peltilehmä ojassa  (Luettu 6118 kertaa)

Horttanainen

• Vieras
Vs: Peltilehmä ojassa
hittojako niitä koslia tarttee hitsata kun pitää vähän paremmin kuin ...... ?   itellä toi tojo mänee läpi ilman hirmu remppaa joka kerta, jopa vauhtilla!             eka jarrurenppa 22 vuoteen!      ja päästöt on ihan hyvät vaikka polttaakii sitä kalliimpaa!       perkele noita uusia koslia osta ikinä, kun ei ne toimi kuiteskaan etes takuu-aikaansa!          naapurissakin uusi alnera ja taas pajalla!   pitäis kohta lähtee taas kuskiks!    mikä sopiva taksa 27 kilsan kuskuusta?

Ai siullakin on toi ota korolla,  perskuleen hyvä auto, itsellä 90-luvun malli joka kestää kestää kestää.....ei oo juurikaan remppoja tarvinnut tehdä.
Toi ota on enemmän kuin pelkkä auto, se on Ihmisen Paras Ystävä, ja Luotettava ja Uskollinen Palvelija vuodesta toiseen.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei ou korolla, vaan lux!      miähän en ole autoilla ajellukaan koskaan, paitti saabilla!    fiude ja rellu ja tojot ei oo autoja!   mitä kettua ne miulle niitä AUTOverolippuja postittaa?    ja jälkeen 1988 ei ennää oo autojakaan tehty!

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Oikein vanahoolla auton rievuulla ajeloo vain persaukiset minä-itte täppärit....  ;D

Kyllä se linja pitää olla, että autoa ei joka vuosi katsastuksessa tarvii kulettaa...  8)

Auto pitää olla sen verran lyönnissä, että se menee aina heittämällä läpi.... jos koslaa pitää joka vuosi ennen katsastusta sepittää, niin on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta.
TÄYSIN samaa mieltä!
Katsastus? Enpä muista milloin olisin viimeksi katsastuttanut auton :-X
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Oikein vanahoolla auton rievuulla ajeloo vain persaukiset minä-itte täppärit....  ;D

Kyllä se linja pitää olla, että autoa ei joka vuosi katsastuksessa tarvii kulettaa...  8)

Auto pitää olla sen verran lyönnissä, että se menee aina heittämällä läpi.... jos koslaa pitää joka vuosi ennen katsastusta sepittää, niin on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta.
TÄYSIN samaa mieltä!
Katsastus? Enpä muista milloin olisin viimeksi katsastuttanut auton :-X
niin, ekkös nää volvomiehiä ollu.
mutta jos päästöjä haluttaisiin alentaa, niin ehkä tulis miettiä jonkinlaista veroetua tai vähennysoikeutta ansiotuloista tai huojennusta ajoneuvoveroon jos autoa on säännöllisesti huollatettu merkkihuollossa tai muissa valtuutetuissa huoltokorjaamoissa, tosiasia on että autokanta on vanhaa ja kaipaa huoltoa/säätöä/korjausta.
ja monikos on siitä talon vanhimmasta raktorista esimerkiksi suuttimet katsonu viimmesen viiden vuoden sisään :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepedeus

• Vieras

TÄYSIN samaa mieltä!
TÄYSIN ERI MIELTÄ 8)

Autoista ja naisista ei kannata kinastella. Sellaiseen tulokseen olen tullut, että mitä pienempi *****, sitä kalliimpi auto.  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Naiset...
Autoista ja naisista ei kannata kinastella. Sellaiseen tulokseen olen tullut, että mitä pienempi *****, sitä kalliimpi auto.  ;D

Mites noi naiset  ??? ???   ::) ::)   :P :P

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta.
Näin on tehty. 13 vuotta vanhaa autoa ei kannata sepittää ja katsastus muutenkin maksaa maltaita. Helpoimmalla pääsee, kun ajaa vaan. ;D

JoHaRa

• Vieras

TÄYSIN samaa mieltä!

maraani valitteli viime-, vai oliko se edellisvuonna, kauheaa rahapulaa ja ihmetteli noin 10 tonnin verotettavaa tulostaan  ;D Sitten auto on kumminkin uusi  :D  ???

Sepedeus

• Vieras
on syytä vetää johtopäätökset omasta tulotasosta ja osaamisesta.
Näin on tehty. 13 vuotta vanhaa autoa ei kannata sepittää ja katsastus muutenkin maksaa maltaita. Helpoimmalla pääsee, kun ajaa vaan. ;D

Uuden auton huollot merkkiliikkeessä maksaa saman verran ,kuin meikäläisen -95 pösön korjaukset vuodessa keskimäärin.
Näihin korjauksiin lasketaan myös öljynvaihdot. Muuta huoltohan auto ei käytännössä tarvitse ;D

Tämä perustuu kokemukseen, koska uusi auto myös tuossa pihalla emännän käytössä ;D

Viimeksi muokattu: 07.08.11 - klo:10:09 kirjoittanut Sepedeus

Sepedeus

• Vieras
Vs: Naiset...
Autoista ja naisista ei kannata kinastella. Sellaiseen tulokseen olen tullut, että mitä pienempi *****, sitä kalliimpi auto.  ;D

Mites noi naiset  ??? ???   ::) ::)   :P :P

Mitä pienempi auto, sen tiukempi pil,u ;D
Näillä mersuilla ja volvoilla ajavilla naisilla yleensä on tosi levee perä. Eivät sopiskaan Toyota yarikseen ;D

Viimeksi muokattu: 07.08.11 - klo:10:07 kirjoittanut Sepedeus

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
maraani valitteli viime-, vai oliko se edellisvuonna, kauheaa rahapulaa ja ihmetteli noin 10 tonnin verotettavaa tulostaan  ;D Sitten auto on kumminkin uusi  :D  ???
Kai sitä jotain mieltä - samaa tai eri - saa olla vaikkei rahaa oliskaan?  >:(

Uusi ja uusi...onhan toi emännän seitsemän vuotta vanha pösö mun silmissä ny aika uusi, mut parisataa tuhatta siinäkin jo on mittarissa. Se on täytynyt katsastaa jo monta kertaa. Ja on perheen ainoo liikennekelpoinen auto ny, kun mun Volvosta loppui leima. Ajelishan sillä mun tuurilla vaikka koko syksyn, mut emäntä sanoi, et se on huonoa esimerkkiä nuorisolle ajaa katsastamattomalla autolla. Arvioin, että edellinen Volvo olis helpompi laittaa katsastuskuntoon, joten kaivoin sen esiin vanhan navetan ladosta ja sitä jo aloinkin remontoimaan. Kyl tämä tästä taas iloksi muuttuu!  8)
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

JoHaRa

• Vieras
Kai sitä jotain mieltä - samaa tai eri - saa olla vaikkei rahaa oliskaan?  >:(

Uusi ja uusi...onhan toi emännän seitsemän vuotta vanha pösö mun silmissä ny aika uusi, mut parisataa tuhatta siinäkin jo on mittarissa. Se on täytynyt katsastaa jo monta kertaa. Ja on perheen ainoo liikennekelpoinen auto ny, kun mun Volvosta loppui leima. Ajelishan sillä mun tuurilla vaikka koko syksyn, mut emäntä sanoi, et se on huonoa esimerkkiä nuorisolle ajaa katsastamattomalla autolla. Arvioin, että edellinen Volvo olis helpompi laittaa katsastuskuntoon, joten kaivoin sen esiin vanhan navetan ladosta ja sitä jo aloinkin remontoimaan. Kyl tämä tästä taas iloksi muuttuu!  8)

"Suu säkkiä myöten" sanotaan  :D Ei kannata haaveilla asioista joihin ei ole rahaa, siitä tulee vain surulliseksi...  :D

Aulis Anttila

• Vieras
Tojota...
Autoista ja naisista ei kannata kinastella. Sellaiseen tulokseen olen tullut, että mitä pienempi *****, sitä kalliimpi auto.  ;D
Mitä pienempi auto, sen tiukempi pil,u ;D Näillä mersuilla ja volvoilla ajavilla naisilla yleensä on tosi levee perä. Eivät sopiskaan Toyota yarikseen ;D

Tojotalla ny ajaa pelkästää horot akat, joo   :P   ;D ;D ;D

Sepedeus

• Vieras
Vs: Tojota...
Mitä pienempi auto, sen tiukempi pil,u ;D Näillä mersuilla ja volvoilla ajavilla naisilla yleensä on tosi levee perä. Eivät sopiskaan Toyota yarikseen ;D

Tojotalla ny ajaa pelkästää horot akat, joo   :P   ;D ;D ;D

Tuo ei pidä kyllä yhtään paikkaansa.  ;D

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

"Suu säkkiä myöten" sanotaan  :D Ei kannata haaveilla asioista joihin ei ole rahaa, siitä tulee vain surulliseksi...  :D

Minä en muuta teekään. Tällä hetkellä haaveissa koulutettuja simpansseja kiven keruuseen, ja Olsenin kaksoset. Muutamaa miljoonaa, ja juuttisäkkiä vaille valmista. ;D