Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MaasTullin kaivuriukko..  (Luettu 35676 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
MaasTullin kaivuriukko..
... valitteli tänään yleisönosastossa että maatilat ostavat harrastekaivureita seisomaan, vissiin ittellä työtä liian vähän kun viitsi avautua.

Meille kaivuri ei tullut PELKÄSTÄÄN harrastekoneeksi. Syynä oli myös *****ilu  :P

Aika hyvän koron (10%) saa vanhalle kaivurille jos vertaa hintaa+kuluja ammattimiehen taksoihin. Eikä tarvitse edes ajaa kuin vaikka 100 h vuodessa  :P

Pitäisi ostaa toinenkin seisomaan. On siitä sekin hyöty että juolavehnä kuolee alta jos kesänkin seisottaa.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
Mökkiläiset ostavat mökeilleen kaivureita lumihommiin, ja saapi sillä sitten niitä kiviä koittaa kääntää. Monilla metsänomistajilla on myös traktori metsävarustuksella, miksei metsäkonemiehet itke yleisönosastolla?
Yksityisillä on henkilöautoja, miksei taksikuskit itke yleisönosastoilla?
Yksityistalouksissa on ruohonleikkureita, miksei kiinteistöalan yrittäjät itke yleisönosastoilla?

Vapaa maa, saamme tehdä ihan mitä omilla rahoillamme haluamme.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
Turha sitten taas valittaa sitä neljän euron tuntipalkkaa ja työn määrää. Urkkakaivurissa on kuski mukana ja omakin kaivuri seisomassa maksaa muutaman euron pois siitä tuntipalkasta... Mutta täptäp vaan ihan vapaasti...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
Turha sitten taas valittaa sitä neljän euron tuntipalkkaa ja työn määrää. Urkkakaivurissa on kuski mukana ja omakin kaivuri seisomassa maksaa muutaman euron pois siitä tuntipalkasta... Mutta täptäp vaan ihan vapaasti...  ;D

Harrasteet maksavat. Kaivaminen on kivempaa kuin kalastus yms. harraste jota täällä Lärvi-Suomessa voi harrastaa. Ja tuollainen kone voi myös nostaa tuntipalkkaa, tienaahan siinä sen 30€ tunnissa harrastamisen lomassa.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
Turha sitten taas valittaa sitä neljän euron tuntipalkkaa ja työn määrää. Urkkakaivurissa on kuski mukana ja omakin kaivuri seisomassa maksaa muutaman euron pois siitä tuntipalkasta... Mutta täptäp vaan ihan vapaasti...  ;D
Harrasteet maksavat. Kaivaminen on kivempaa kuin kalastus yms. harraste jota täällä Lärvi-Suomessa voi harrastaa. Ja tuollainen kone voi myös nostaa tuntipalkkaa, tienaahan siinä sen 30€ tunnissa harrastamisen lomassa.
Sulle mä hyväksyn tuon harrasteselityksen, kun uskon että ymmärrät mitä mä tarkoitan tuolla neljän euron tuntipalkkasta valittamisella ja itsensä työhöntappamisella...  :P
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
Turha sitten taas valittaa sitä neljän euron tuntipalkkaa ja työn määrää. Urkkakaivurissa on kuski mukana ja omakin kaivuri seisomassa maksaa muutaman euron pois siitä tuntipalkasta... Mutta täptäp vaan ihan vapaasti...  ;D
Harrasteet maksavat. Kaivaminen on kivempaa kuin kalastus yms. harraste jota täällä Lärvi-Suomessa voi harrastaa. Ja tuollainen kone voi myös nostaa tuntipalkkaa, tienaahan siinä sen 30€ tunnissa harrastamisen lomassa.
Sulle mä hyväksyn tuon harrasteselityksen, kun uskon että ymmärrät mitä mä tarkoitan tuolla neljän euron tuntipalkkasta valittamisella ja itsensä työhöntappamisella...  :P

Joo! Kiitos.. Meni kyllä jakeluun  :D Pitäisikin mennä istumaan sinne koppiin koko kesäksi. Nytten jotkin ääliöt istuvat kaivureissa kesän jossain ostoskeskuksissa, oletko kuullut  ??? Suomessa dorkia riittää kaivurinkoppeihin  :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
Mää en tota JoHaRan logiikkaa ymmärrä mutta ei tarttekkaan .


Missä pelto on halpaa vuokrata saa edullista rehua omiltapelloilta , siinä on järkee . Mut parkua kaivinkonetaksoista jotka on edullisia ei ole järkee .

Ps , en paru jos joku hoitaa itse sorkat .

JoHaRa

  • Vieras
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
Mää en tota JoHaRan logiikkaa ymmärrä mutta ei tarttekkaan .


Missä pelto on halpaa vuokrata saa edullista rehua omiltapelloilta , siinä on järkee . Mut parkua kaivinkonetaksoista jotka on edullisia ei ole järkee .

Ps , en paru jos joku hoitaa itse sorkat .

Se että Sinä et ymmärrä logiikkaani ei kyllä mitenkään todista sitä että minun logiikassani olisi jotain vikaa  ;)

sorkkis

  • Vieras
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
Mää en tota JoHaRan logiikkaa ymmärrä mutta ei tarttekkaan .


Missä pelto on halpaa vuokrata saa edullista rehua omiltapelloilta , siinä on järkee . Mut parkua kaivinkonetaksoista jotka on edullisia ei ole järkee .

Ps , en paru jos joku hoitaa itse sorkat .

Se että Sinä et ymmärrä logiikkaani ei kyllä mitenkään todista sitä että minun logiikassani olisi jotain vikaa  ;)
Ei tietenkään vielä mutta jospa sinut analysoitaisiin niin sitten vois vikkaa löytyykkin .  :D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
Mää en tota JoHaRan logiikkaa ymmärrä mutta ei tarttekkaan .


Missä pelto on halpaa vuokrata saa edullista rehua omiltapelloilta , siinä on järkee . Mut parkua kaivinkonetaksoista jotka on edullisia ei ole järkee .

Ps , en paru jos joku hoitaa itse sorkat .

Se että Sinä et ymmärrä logiikkaani ei kyllä mitenkään todista sitä että minun logiikassani olisi jotain vikaa  ;)

sorkalla on ny oma sorkkapukki ojassa se pelkää et ny kaikki ostaa omat sorkkapukit ;D

mun pualest jokainen saisi ostaa oman lehmän ei se olisi minulta pois ;D ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
saahan jokainen itse kirjoittaa lehtensä..maalata taulunsa..... ja vaikka ja mitä :)
sielussani tumma laulu helää..............

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
nii ja siihen kaivuriin saa sen hydraulisen napakelkan ja vihdan!! ;D ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
nii ja siihen kaivuriin saa sen hydraulisen napakelkan ja vihdan!! ;D ;D ;D

Kaikenlaista hupia ja hyötyä.  ;D Sitten kun se napa irtoo alavaunusta, saadaan halvan kaivurin todellinen hinta, ja käyttökustannus/h, tuliko paljon vai vähän.

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
... valitteli tänään yleisönosastossa että maatilat ostavat harrastekaivureita seisomaan, vissiin ittellä työtä liian vähän kun viitsi avautua.

Meille kaivuri ei tullut PELKÄSTÄÄN harrastekoneeksi. Syynä oli myös *****ilu  :P

Aika hyvän koron (10%) saa vanhalle kaivurille jos vertaa hintaa+kuluja ammattimiehen taksoihin. Eikä tarvitse edes ajaa kuin vaikka 100 h vuodessa  :P

Pitäisi ostaa toinenkin seisomaan. On siitä sekin hyöty että juolavehnä kuolee alta jos kesänkin seisottaa.

 *** Täysin samaa mieltä. Jokainen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Vaikka lykkiä ne *****n *****un. Ja siitäkään on turha esim. muijan valittaa. Kaikenlainen kateellisten ininä on pahempaa kuin hyttysten vastaava, vaikka samanlaisia turhakkeita ovatkin  ;D ;D ;D

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: MaasTullin kaivuriukko..
nii ja siihen kaivuriin saa sen hydraulisen napakelkan ja vihdan!! ;D ;D ;D

Kaikenlaista hupia ja hyötyä.  ;D Sitten kun se napa irtoo alavaunusta, saadaan halvan kaivurin todellinen hinta, ja käyttökustannus/h, tuliko paljon vai vähän.

 *** Sä et nyt kässää. Silloin ostetaan taas toimiva peli tilalle ja haudataan vanha raato pois kummittelemasta - halvalla. Ja kateelliset naapurit eikun vihertää entisestään. Se on sellasta tervettä vihreetä aatetta,pitää naapurit oikeen värisinä  ;)