Jos sulla on hyvä paikka ja konetta ei tarvitse ikinä siirtää tai ottaa mukaan, niin ehdottomasti pöytäkone, se on käytettävyydeltään parempi, mahdollistaa suuret näytöt, paremmat multimediat, yleensä saatavilla paremmat näppikset ja parempi laajennettavuus. Ja pöytäkoneitakin on nykyisin melko pieniä, oikeastaan pöytäkoneen ainoa miinus on juuri se kannettavuuden puuttuminen...
meillä on pöytäkoneena viitisen vuotta vanha fujitsun slimline tosi pienellä keskusyksiköllä ja 22" näytöllä, tv-kortilla varustettuna sen käytettävyys makkarin telkkarina on tosi hyvä ja ulkoisille kovoille mahtuu roinaa. Mun työhuoneessa on läppäri ja siitäkään en voi luopua kun tarvitsee joskus kannella mukana. Kun seuraavaa kannettavaa joskus ostan, niin valitsen ehdottomasti sellaisen missä on telakointiasema. Nyt on niin työlästä repiä kaikki piuhat ja kakkosnäyttö aina irti.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi porukat ostelee jotain 17 tuuma tai suurempia kannettavia, ne on mun mielestä lähinnä raahattavia...
Viimeksi muokattu: 24.05.11 - klo:23:21 kirjoittanut supersammakko
Nothing is Something Worth Doing