Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Husqvarna raivaussaha  (Luettu 8162 kertaa)

koneäijä

  • Vieras
Husqvarna raivaussaha
Onkos porukalla jo kokemuksia tuosta husqvarnan 555fx sahasta? Entä mitä eroa vanhaan 355fx:ään?

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Husqvarna raivaussaha
Merkki ainakin on hyvä.
Käteinen ratkasee

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Husqvarna raivaussaha
tai sitten ei oo!       

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Husqvarna raivaussaha
Onkos porukalla jo kokemuksia tuosta husqvarnan 555fx sahasta? Entä mitä eroa vanhaan 355fx:ään?

 Mä en näin hurrien sahoihin pikkusormellanikaan koskisi. Oli näistä kumpi hyvänsä.  ;D ;D ;D

http://www.lakeudenkone.fi/tuotteet.html?id=84/   Tuosta kun valitset koneen, niin homma toimii. Mulla oli kaksi ruotsalaista ja kun pääsin kokeilemaan tilhiä, niin molemmat hurrisahat myyntiin. Mulla tuo 460 sahan edellinen versio 450

Viimeksi muokattu: 25.05.11 - klo:08:17 kirjoittanut Sepedeus

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Husqvarna raivaussaha
Onkos porukalla jo kokemuksia tuosta husqvarnan 555fx sahasta? Entä mitä eroa vanhaan 355fx:ään?

 Mä en näin hurrien sahoihin pikkusormellanikaan koskisi. Oli näistä kumpi hyvänsä.  ;D ;D ;D

http://www.lakeudenkone.fi/tuotteet.html?id=84/   Tuosta kun valitset koneen, niin homma toimii. Mulla oli kaksi ruotsalaista ja kun pääsin kokeilemaan tilhiä, niin molemmat hurrisahat myyntiin. Mulla tuo 460 sahan edellinen versio 450
Älähän nyt,Husqvarna on hyvä r-saha, en nyt juuri tuota 555fx ole varmaan ees nähnytkään, mutta vanha palvelija 252 pelittää ihan hyvin. Kaikkein tärkeintä on että saha on oikea ammattisaha: esitteessä ei saa olla sanaa "harrastus" missään muodossa

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Husqvarna raivaussaha
Onkos porukalla jo kokemuksia tuosta husqvarnan 555fx sahasta? Entä mitä eroa vanhaan 355fx:ään?

 Mä en näin hurrien sahoihin pikkusormellanikaan koskisi. Oli näistä kumpi hyvänsä.  ;D ;D ;D

http://www.lakeudenkone.fi/tuotteet.html?id=84/   Tuosta kun valitset koneen, niin homma toimii. Mulla oli kaksi ruotsalaista ja kun pääsin kokeilemaan tilhiä, niin molemmat hurrisahat myyntiin. Mulla tuo 460 sahan edellinen versio 450
Älähän nyt,Husqvarna on hyvä r-saha, en nyt juuri tuota 555fx ole varmaan ees nähnytkään, mutta vanha palvelija 252 pelittää ihan hyvin. Kaikkein tärkeintä on että saha on oikea ammattisaha: esitteessä ei saa olla sanaa "harrastus" missään muodossa

Molemmilla ruotsalaisilla olen sahannut. Kyllä tämä tilhi vie voiton 10-0 käsiteltävyydessä, ja toimivuudessa. ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Husqvarna raivaussaha
hupsua kuinka immeiset vertaa ain vanhoilla husoilla!     rivinelosella on tehty valtavas määrä puuta tien varteen ja näillä nykyvärkeillä ei saada kuin rosentti siitä aikaseks!        on laatu pikkasen puonnu!

brotofobia

  • Vieras
Vs: Husqvarna raivaussaha
Ovat sitten laittaneet tiilhiiin kevytkäynnistimen. On ollut melkonen murheenkryyni omas moottorisahas, pariin kertaan vaihdettu koko käynnistin. Ja aina on mettään mennessä semmonen olo että käynnistyyköhän vielä. Paikallinen tilhin jälleenmyyjäkin sano mulle, että hänen mielestään ne ketkä ei saa tavallista sahaa käyntiin niin ne ei tartte sahaa ollenkaan. Oli pikkusen kypsä tohon ergostartiin, pikkasen tullu reklamaatioo.