Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oletko tehnyt koneostopäätöksiä Agronetin perusteella?  (Luettu 11562 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
 Kuinka paljon annat täällä kirjoitettujen juttujen ja tarinoiden vaikuttaa ostopäätöksiisi? Jokaisella foorumillahan joku saattaa oikeasti tarvita tietoa jostain koneista tai laitteista, joita on kullakin hetkellä hankkimassa. Monesti asiallisetkin kysymykset vesitetään vääntämällä asia alkuperäisestä aiheesta pois ym... Joskus saattaa keskustelu säilyä asiallisenakin yllättävän pitkään. Kysymys: Oletko antanut täällä kirjoitettujen juttujen vaikuttaa merkkivalintoihisi ym. vai luotatko enemmän kaverin/kauppiaan sanaan tai lehtien juttuihin? Jokainenhan kirjoittaa jonkun asian vuoksi niinkuin kirjoittaa. Joku myy jotain ja haukkuu ehkä toista ja joku haluaa pönkittää omaa päätöstään saadessaan siihen hyväksyntää täältä.
   Itse mietin asiaa tuossa itsekseni ja tulin siihen tulokseen että täällä kirjoitetun "tiedon" perusteella en kovinkaan merkittäviä investointeja ole tehnyt. Ehkäpä enemmäkin investoimattajättämis-päätöksiä. Toki asioita täytyy tarkastella objektiivisesti useasta näkökulmasta.  Mites muilla?
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Mää lueskelen tosiaan täältä tietoa koneista ja
sitten teen täysin päinvastoin.

Sillai on konehankinnat osunnu.
Kui mää ain olen paras?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Mä en osta koneita kuin pakon edessä ja halvalla, ei ole vaikuttanut.
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Ei ole vaikuttanut. Ei mulla ole varaa mihinkään koneeseen joka on Agronetissä aiheen arvoinen  :D

sirkussonni

  • Vieras
Mää lueskelen tosiaan täältä tietoa koneista ja
sitten teen täysin päinvastoin.

Sillai on konehankinnat osunnu.

Samoin!

JIIWEE

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Olen ostanut muutaman koneen jota täällä kehuttu. Ensin  toki käynyt katsomassa sitä livenä. Esim puuhapete ja Jcb kurottaja.

realisti

  • Vieras
yleensä täällä on tullut kyseltyä sellaisista kamppeista jotka on olleet mielessä vähän niin ja näin, kunnon lyttäys on yleensä muuttanut mielen ostamattomuuden puolelle. Eli on se jollain tapaa vaikuttanut.

Paalari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 692
Rautakangen uskalsin ostaa, vaikka täällä joku valitteli ettei mukana tule käyttöohjetta eikä liioin huoltokirjaa..

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Rautakangen uskalsin ostaa, vaikka täällä joku valitteli ettei mukana tule käyttöohjetta eikä liioin huoltokirjaa..
Mitä mieltä olit sen kestävyydestä ja käytettävyydestä?
Nothing is Something Worth Doing

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

Monesti asiallisetkin kysymykset vesitetään vääntämällä asia alkuperäisestä aiheesta pois ym... Joskus saattaa keskustelu säilyä asiallisenakin yllättävän pitkään.


Aijaa, no ei sitten mitään. Timppaa kieltäisin ostamasta yhtä "tappia" kun se lupauksensa mukaan tekee sitten päinvaston, mutta ei sitä nyt uskalla.  ;D

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Muuta en ole päättänyt kuin että Terolta en mitään osta...  :P
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Muuta en ole päättänyt kuin että Terolta en mitään osta...  :P

Miksi? Minä ostasin kaiken kauppiaalta, joka ajaa 25:lla zetorilla nivean sponssoroima päivänvarjo suojanaan.  ;D

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1077
Täällä on liian fiinejä koneita, meikäläinen hakee konetietämyksen masinistien palstalta.

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Muuta en ole päättänyt kuin että Terolta en mitään osta...  :P

Touché ja touchdown!  ;D

pappavolovo

  • Vieras
Piennarmurskain edelleen ostamatta kun mikään merkki ei ylittänyt palstan uutiskynnystä.
Perfect varmaan ois hyvä, mutta epäilyttävä myyjätaho.

Ohjailkaapa nyt päättämätöntä oikeaan valintaan. ;D