Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oletko tehnyt koneostopäätöksiä Agronetin perusteella?  (Luettu 11560 kertaa)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Keskustelupalstoillahan on ollu maksettuja mielipiteitä jo iät ja ajat.

Järkytys  :o Nyt mureni yksi kulmakivi minun elämässäni. Kaiken toimintani olen perustanut agronetistä saamieni elämänohjeiden varaan..  :-[

 ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Eihän ne välttämättä vääriä oo.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5274
Keskustelupalstoillahan on ollu maksettuja mielipiteitä jo iät ja ajat.
Meni vähän väärinpäin ketjussa, mutta Cynic vastasi tähän jo etukäteen:
Kun palstaa seuraa näkee aika äkkiä kenen kommentteja ei tarvi huomioida sen kummemmin. Kyllä ne vaikuttaa, muttei ratkaisevasti. Ainakin osaa kysyä asioista tarkemmin.

Petri

PS. ja voi se mennä niinkin päin, että kun on täällä jostain keskusteluttanut, niin vakimyyjä liikkeessä huuta käytävällä perään, että "jokos on kone löytynyt". Ei muuten ollut, lopulta kaupat tuli ja ainakin eka kesän on vielä pelittänyt...

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

"Ja tämänkin kommentin tarjosi teille agrimarket"   ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Se pitää kyllä sano, että ainakin kodin elektroniikassa ja koneissa, keskustelupalstojen jutut pitää lähes 100% paikkaansa. Sitten kun ruvetaan puhumaan jostain hirsitalopakettien vertailusta, niin harvapa sitä omaansa haukkuu, kun vaikeaa, ja kallista semmosta purkaa pois.  ;D Auto puolellakin aika nopeasti tyyppiviat selviää, kun otanta on niin kattava, että merkkiuskovaisten valheet ei pysty peittämään totuuksia. Maatalouskoneet taitaa sijoittua, johonkin tälle välille. Tuskin kellään syytä kehua jotain muko merkkistä paskatalikkoa vuodelta 68, mutta toisaalta sitten traktorikysymyksissä paistaa monasti merkkiuskovaisuus läpi.

Viimeksi muokattu: 19.04.11 - klo:12:36 kirjoittanut pötsjölööm

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Ei ole ollut suuresti vaikutusta keskustelupalstojen jutuilla. Vaikka harvapa jaksaa keskustella niin vanhoista koneista että olis mun lompakolle sopivia ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Ei ole ollut suuresti vaikutusta keskustelupalstojen jutuilla. Vaikka harvapa jaksaa keskustella niin vanhoista koneista että olis mun lompakolle sopivia ;D

Masinistien foorumi on hyvä. Minäkin löysin sieltä farmivinssin kytkimen säätöön ohjeet. ;D

brotofobia

  • Vieras
Täältä saamani vinkin perusteella olen ajatellut vaihtaa mehumaijani hydrauliseen napakelkkaan.

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
päätöksiä ei ole tullut tehtyä, mut tukea niille tullut haettua... myös tulevaisuuden visiointiin jeesiä saanu täältä... ::)
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Kyllä täältä jonkinverran uskottaviakin vinkkejä on löytynyt.

Valitettavasti on niitäkin joilla on ne maailman parhaat koneet eikä huonoja ollenkaan.

Itselläni taitaa enemmän olla näitä huonoja kun hyviä. :D

Nää naapurin ja tutun tutun tutun koneista kommentit on laitettu omaan arvoonsa.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Täältä saamani vinkin perusteella olen ajatellut vaihtaa mehumaijani hydrauliseen napakelkkaan.
Teloilla vai pyörillä?  :D :D :D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Verku

Hintapolitiikkaan on tullut valoa.

Muuten vaan pakko todeta että kyllähän kaikki moottorisahasta ylöspäin pitää käydä itse katsomassa/koittamassa.
Kypsä tapaus

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Mää lueskelen tosiaan täältä tietoa koneista ja
sitten teen täysin päinvastoin.

Sillai on konehankinnat osunnu.

Samoin!

Ilmankos jonnikan myynti on romahtanut!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Olen ostanut muutaman koneen jota täällä kehuttu. Ensin  toki käynyt katsomassa sitä livenä. Esim puuhapete ja Jcb kurottaja.
Kaikki olen ostanut mitä ite olen täällä kehunut!

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
paalaajan vaihoin kun nimimerkki. " eerik " kehui niin aina caseaan:) samanlaiseen